Kuinka aikaisin varata matka?

vdfjnn

Keväällä matka floridaan edessä, milloin kannattaa varata lennot ja majoitus?

4

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lennot MIA

Mikä estää varaamasta lentoja jo vaikka nyt heti? Alle 600 euron on saanut Miamin lentoja viime aikoina moneen otteeseen. Oisko jopa Finnair 549 euron tarjous vielä voimassa. Ei ole kuin viikko pari, kun Lufthansa myi Miamia alle 600 euron. Lennot ensin ja sitten pikkuhiljaa katselee ja suunnittelee majoitusta ja mahdollista autonvuokrausta.

• ABSOLUTEPOWER

Riippuu matkan ajankohdasta. Nyt jouluksi ja uudeksi uudeksivuodeksi Miamiin, lennot varattu helmikuussa. Tällähetkellä ei löytyisi enää kuin business paikkoja kyseisille päiville.

• Uteliasx2
        ABSOLUTEPOWER kirjoitti:

Riippuu matkan ajankohdasta. Nyt jouluksi ja uudeksi uudeksivuodeksi Miamiin, lennot varattu helmikuussa. Tällähetkellä ei löytyisi enää kuin business paikkoja kyseisille päiville.

Mielenkiinnosta...millaista oli viettää miamissa joulu ja uusvuos?? Ollaan mieheni kanssa menossa sinne ens joulua ja uuttavuotta viettämään. Kaksi kertaa siel on käyty, mut vois kuvitella et noina pyhinä siel tapahtuu vielä enemmän.

• Florida on kiva

Itse olen varannut aina silloin, kun reissupäätös on tehty eli mahdollisimman aikaisin. Viimeksi varasin tammikuun reissun lentoliput jo huhtikuussa, siis 9kk etukäteen. Katselin aika ajoin lentojen hintoja, niin en loppujen lopuksi olisi saanut niitä ainakaan halvemmalla millään odottelu-taktiikalla. Nyt aion varata ensi talven liput ihan samalla systeemillä, onpahan enemmän valinnan varaa jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1700
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe