http://www.ess.fi/?article=429462
Sitä sattuu ja tapahtuu kun mehtuulle lähetään. Kumma vaan kuin tästäkin eräjorma tulee pääsemään kuin koira veräjästä, veikkaan. Jos ko tapaus olisi tapahtunut jollekin urheiluammunnan harrastajalle ampumaradalle niin sanktiot olisi melkoiset. Lienee 'maan tapa' että aseen kanssa sohiminen ja viina kuuluu metsästyskulttuuriin,
Sattuipa erätulilla
7
278
Vastaukset
- Terrorismia metsässä
Aivan karmea tapaus on sikäli, että metsässä ammuskeltu luoti olisi voinut osua viattomaan eläimeen.
- Totta!!
Tämä tapaus päättyi onnellisesti juuri tästä syystä että viattomat ei nyt onneksi joutuneet kärsimään, kerrankin näin!
- namnamnam
Totta!! kirjoitti:
Tämä tapaus päättyi onnellisesti juuri tästä syystä että viattomat ei nyt onneksi joutuneet kärsimään, kerrankin näin!
Kukas se viallisia otuksia ampuu...en minä ainakaan. viaton sen olla pitää...!
- ???
namnamnam kirjoitti:
Kukas se viallisia otuksia ampuu...en minä ainakaan. viaton sen olla pitää...!
Olikos tässä sitten saaliina tuo mainitsemasi ''viaton eläin'' ?? Eli saalis oli juuri sellainen kuin haluttiin :)
- Stutepaker
Hirvien metsästys tulee lopettaa, ne voi tappaa autoillakin.
On maan tapa, että auton kanssa sählääminen ja viina kuuluu liikennekulttuuriin! - Osui lähelle
Olivatko kyseessä sateenkaari-metsästäjät ja pilkka oli tuttu ?
- kivvääripippeli
Aina perse mielessä näillä hinttapuleilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026