http://www.ess.fi/?article=429462
Sitä sattuu ja tapahtuu kun mehtuulle lähetään. Kumma vaan kuin tästäkin eräjorma tulee pääsemään kuin koira veräjästä, veikkaan. Jos ko tapaus olisi tapahtunut jollekin urheiluammunnan harrastajalle ampumaradalle niin sanktiot olisi melkoiset. Lienee 'maan tapa' että aseen kanssa sohiminen ja viina kuuluu metsästyskulttuuriin,
Sattuipa erätulilla
7
245
Vastaukset
- Terrorismia metsässä
Aivan karmea tapaus on sikäli, että metsässä ammuskeltu luoti olisi voinut osua viattomaan eläimeen.
- Totta!!
Tämä tapaus päättyi onnellisesti juuri tästä syystä että viattomat ei nyt onneksi joutuneet kärsimään, kerrankin näin!
- namnamnam
Totta!! kirjoitti:
Tämä tapaus päättyi onnellisesti juuri tästä syystä että viattomat ei nyt onneksi joutuneet kärsimään, kerrankin näin!
Kukas se viallisia otuksia ampuu...en minä ainakaan. viaton sen olla pitää...!
- ???
namnamnam kirjoitti:
Kukas se viallisia otuksia ampuu...en minä ainakaan. viaton sen olla pitää...!
Olikos tässä sitten saaliina tuo mainitsemasi ''viaton eläin'' ?? Eli saalis oli juuri sellainen kuin haluttiin :)
- Stutepaker
Hirvien metsästys tulee lopettaa, ne voi tappaa autoillakin.
On maan tapa, että auton kanssa sählääminen ja viina kuuluu liikennekulttuuriin! - Osui lähelle
Olivatko kyseessä sateenkaari-metsästäjät ja pilkka oli tuttu ?
- kivvääripippeli
Aina perse mielessä näillä hinttapuleilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717