Kertokaa miten teistä on tullut ujoja. Mä oon tosi ujo ja se häiritsee mua. Oon tosi ujo puhuu opettajille.
Ujous ja miten teistä ujoja
2
206
Vastaukset
- miksipä
Voihan nuori tai lapsi omaksua roolinkin, jos kaikki toitottaa, että oot ujo , ja joka tapauksessa, oppii ihminen esimerkiksi urheilulajeja harjoittelemalla, niin miksei myös puhumaan, jos kerran kärsii tilanteesta .
- haxwo
Päiväkodissa en ollut vielä niin ujo ja huusinkin joskus, mutta olin hieman ujo. Esikouluun mennessä en enää puhunut yhtä paljon, kuin päiväkodissa. Koulussa minusta tuli kaikkein ujo. Kuudenella luokalla uskalsin vielä viitata ja sanoa esimerkiksi, että vihko on täynnä. Nyt seitsemännellä luokalla olen hyvin ujo. Yksi opettajakin kysyi, että mitä etsein, ja syntyi n. kahdenkymmenen sekunnin hiljaisuus. Olisin halunnut itse etsiä sen, mitä etsein. Nyt en ole uskaltanut pyytää isoa paperia kuvaamataidon tunnilla ja piirsin sen pienelle "käytetylle" paperille. Matematiikan tunnilla vihkoni on kohta täynnä ja ajattelin tuoda uuden vihkon kotoa, ettei tarvitse viitata ja puhua. Mitenköhän ujo seuraavaksi minusta tulee?... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911