Millä logiikalla

polttamaton

Millä logiikalla rintasyöpään sairastunut, korkeasta verenpaineesta kärsivä ja sydän- ja keuhkoinfarktin läpikäynyt 57-vuotias nainen jatkaa tupakointiaan?

24

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole logiikkaa

      Ei logiikkaa lainkaan, vaikuttaa keskenkasvuisen uhmalta,"" poltan vaikka uhallanikin, en lopeta koskaan" jne.

    • Tupakka aiheuttaa vaikeamman riippuvaisuuden kuin heroiini, siksi. Kun ihmiselle tulee kriisi, kuten syöpä ja muut sairaudet, on vaikea siinä samassa lopettaa tupakointi tai toiset lopettavat ensin muttta sitten jatkavat uudelleen. Tupakanpolton lopettaminen vaatii voimia, joita välttämättä ei kriisitilsnteessa ihmiseltä löydy.

      • höpö höpö

        -ra syövästä on kulunut yli 5 v. kriisi kausiko vielä? mitkä on sun omat kokemukset syövästäsi? lopetitko tupakan polton ja aloitit uudestaan sen jälkeen,vai?


      • höpö höpö kirjoitti:

        -ra syövästä on kulunut yli 5 v. kriisi kausiko vielä? mitkä on sun omat kokemukset syövästäsi? lopetitko tupakan polton ja aloitit uudestaan sen jälkeen,vai?

        Ahaa, en tiennytkään että aloitus koski -raa? muutoin ei kommentoitavaa.


      • valvojav
        ludzia kirjoitti:

        Ahaa, en tiennytkään että aloitus koski -raa? muutoin ei kommentoitavaa.

        Näin se menee


      • 87gfffg
        höpö höpö kirjoitti:

        -ra syövästä on kulunut yli 5 v. kriisi kausiko vielä? mitkä on sun omat kokemukset syövästäsi? lopetitko tupakan polton ja aloitit uudestaan sen jälkeen,vai?

        Lopetitko sinä alkoholin käytön sehän on vaarallista syöpäpotilaalle


      • utelias sp potilas

        Mitä itse näistä käytät? Mitkä syövät olet sairastanut? Kriisitilanteesi,kerro niistä?


    • 78yttttt

      eikö teillä olemuuta asiaa kun kirjoittaa irasta

      • Lusiina5 :)

        -ra kirjoittaa itse itsestään ja kertoo omasta elämästään,jutut menee aina ristiin ja rastiin.....


      • Lusiina5 :) kirjoitti:

        -ra kirjoittaa itse itsestään ja kertoo omasta elämästään,jutut menee aina ristiin ja rastiin.....

        Aijaa ja kaikilla muilla menee ihan yksi yhteenkö senin nikkivaras ;)


    • luomuolut oli hyvää

      -ralla on käsitys, että KAIKKI alkoholinkäyttö on suorastaan "saatanasta". Kaikki alkoholia käyttävät eivät ole suurkuluttajia, alkoholisteja tai alkoholiongelmaisia. Itse asiassa tutkimustietojen mukaan vähän alkoholia käyttävät ovat terveempiä kui n absolutistit. Tiesitkö sitä -ra?

      Itse olen juonut viime viikonloppuna yhden luomuoluen. Se oli ihan heräteostos, sillä halusin maistaa uutta tuotetta. Sitä edellisen kerran nautin alkoholia joskus kesällä. Olen siis alkoholin käyttäjä!

      Kaikki tupakointi, jopa se passiivinen tai parin tupakan poltto päivässä on erittäin vaarallista.

    • vastaahan

      Tiesitkö sitä, -ra?

    • -ra

      Minulle on samantekevää hiha mitäkin ottaa tai on ottamatta

    • parantaja ihme

      Kaikki ei pysty lopettamaan. Tupakka ei ole ainut pahe ihmisillä. Isompi on RUOKA. Vihannekset, hedelmät ja kuidut jää sivuun. Vatsa täytetään eläinperäisillä tuotteilla jossa on kovaa rasvaa, kolesterolia, ja suolaisella punaisella lihalla. Onko ihme että syöpä iskee???? Kaikkiin syöpiin ei voi vaikuttaa, mutta terveellä maalaisjärjellä pääsee pitkälle. Kännykän säteilyä kannattaa vältellä...

    • vcvnnv

      Punaisen lihan syönti ja kuitujen vähyys,viina suurimpia riskejä syöpäpotilaalle ja ylipaino sekä liikkumattomuus

    • faktaa olkaa hyvä

      Ja tupakointi jäi kokonaan listasta pois? Ra hyvä, älä viitsi!

      On aivan kiistatonta, että suurin paha mitä itselleen ja terveydelleen voi tehdä, on tupakointi (laillisista asioista).

      Vasta tupakan jälkeen tulevat alkoholi, liikkumattomuus ja ylipaino - tässä järjestyksessä.

      • Lussina 5,5

        Onko ira yritänyt lopettaa tupakan poltamistaan?


      • bcbvbc

        Viina se eniten vie ihmisiä


      • Lussina 5,5 kirjoitti:

        Onko ira yritänyt lopettaa tupakan poltamistaan?

        Ei varmaan poltamistaan.


      • lussina 5,6
        lusiina kirjoitti:

        Ei varmaan poltamistaan.

        Ei varmaan eihä? On iha pakko saada kirjottaa, on pakkomieli mullakin :)


      • lussina 5,6 kirjoitti:

        Ei varmaan eihä? On iha pakko saada kirjottaa, on pakkomieli mullakin :)

        Ei pakko mutta mieli ;)


    • -ra

      Tutkijat telkkarissaeilen olivat saaneet tietoa jotta punaisen lihan käyttöä pitäisi vähentää,voi auttaa syöpäänkin

      • Lussin 5.5

        Ensin on tupakan poltto loputtava,siten liha ja muut!


      • tärkeys järjesty
        Lussin 5.5 kirjoitti:

        Ensin on tupakan poltto loputtava,siten liha ja muut!

        Juuri näin!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe