Millä logiikalla rintasyöpään sairastunut, korkeasta verenpaineesta kärsivä ja sydän- ja keuhkoinfarktin läpikäynyt 57-vuotias nainen jatkaa tupakointiaan?
Millä logiikalla
24
264
Vastaukset
- Ei ole logiikkaa
Ei logiikkaa lainkaan, vaikuttaa keskenkasvuisen uhmalta,"" poltan vaikka uhallanikin, en lopeta koskaan" jne.
Tupakka aiheuttaa vaikeamman riippuvaisuuden kuin heroiini, siksi. Kun ihmiselle tulee kriisi, kuten syöpä ja muut sairaudet, on vaikea siinä samassa lopettaa tupakointi tai toiset lopettavat ensin muttta sitten jatkavat uudelleen. Tupakanpolton lopettaminen vaatii voimia, joita välttämättä ei kriisitilsnteessa ihmiseltä löydy.
- höpö höpö
-ra syövästä on kulunut yli 5 v. kriisi kausiko vielä? mitkä on sun omat kokemukset syövästäsi? lopetitko tupakan polton ja aloitit uudestaan sen jälkeen,vai?
höpö höpö kirjoitti:
-ra syövästä on kulunut yli 5 v. kriisi kausiko vielä? mitkä on sun omat kokemukset syövästäsi? lopetitko tupakan polton ja aloitit uudestaan sen jälkeen,vai?
Ahaa, en tiennytkään että aloitus koski -raa? muutoin ei kommentoitavaa.
- valvojav
ludzia kirjoitti:
Ahaa, en tiennytkään että aloitus koski -raa? muutoin ei kommentoitavaa.
Näin se menee
- 87gfffg
höpö höpö kirjoitti:
Lopetitko sinä alkoholin käytön sehän on vaarallista syöpäpotilaalle
- utelias sp potilas
Mitä itse näistä käytät? Mitkä syövät olet sairastanut? Kriisitilanteesi,kerro niistä?
- 78yttttt
eikö teillä olemuuta asiaa kun kirjoittaa irasta
- Lusiina5 :)
-ra kirjoittaa itse itsestään ja kertoo omasta elämästään,jutut menee aina ristiin ja rastiin.....
Lusiina5 :) kirjoitti:
-ra kirjoittaa itse itsestään ja kertoo omasta elämästään,jutut menee aina ristiin ja rastiin.....
Aijaa ja kaikilla muilla menee ihan yksi yhteenkö senin nikkivaras ;)
- luomuolut oli hyvää
-ralla on käsitys, että KAIKKI alkoholinkäyttö on suorastaan "saatanasta". Kaikki alkoholia käyttävät eivät ole suurkuluttajia, alkoholisteja tai alkoholiongelmaisia. Itse asiassa tutkimustietojen mukaan vähän alkoholia käyttävät ovat terveempiä kui n absolutistit. Tiesitkö sitä -ra?
Itse olen juonut viime viikonloppuna yhden luomuoluen. Se oli ihan heräteostos, sillä halusin maistaa uutta tuotetta. Sitä edellisen kerran nautin alkoholia joskus kesällä. Olen siis alkoholin käyttäjä!
Kaikki tupakointi, jopa se passiivinen tai parin tupakan poltto päivässä on erittäin vaarallista. - vastaahan
Tiesitkö sitä, -ra?
- -ra
Minulle on samantekevää hiha mitäkin ottaa tai on ottamatta
- parantaja ihme
Kaikki ei pysty lopettamaan. Tupakka ei ole ainut pahe ihmisillä. Isompi on RUOKA. Vihannekset, hedelmät ja kuidut jää sivuun. Vatsa täytetään eläinperäisillä tuotteilla jossa on kovaa rasvaa, kolesterolia, ja suolaisella punaisella lihalla. Onko ihme että syöpä iskee???? Kaikkiin syöpiin ei voi vaikuttaa, mutta terveellä maalaisjärjellä pääsee pitkälle. Kännykän säteilyä kannattaa vältellä...
- vcvnnv
Punaisen lihan syönti ja kuitujen vähyys,viina suurimpia riskejä syöpäpotilaalle ja ylipaino sekä liikkumattomuus
- faktaa olkaa hyvä
Ja tupakointi jäi kokonaan listasta pois? Ra hyvä, älä viitsi!
On aivan kiistatonta, että suurin paha mitä itselleen ja terveydelleen voi tehdä, on tupakointi (laillisista asioista).
Vasta tupakan jälkeen tulevat alkoholi, liikkumattomuus ja ylipaino - tässä järjestyksessä.- Lussina 5,5
Onko ira yritänyt lopettaa tupakan poltamistaan?
- bcbvbc
Viina se eniten vie ihmisiä
Lussina 5,5 kirjoitti:
Onko ira yritänyt lopettaa tupakan poltamistaan?
Ei varmaan poltamistaan.
- lussina 5,6
lusiina kirjoitti:
Ei varmaan poltamistaan.
Ei varmaan eihä? On iha pakko saada kirjottaa, on pakkomieli mullakin :)
lussina 5,6 kirjoitti:
Ei varmaan eihä? On iha pakko saada kirjottaa, on pakkomieli mullakin :)
Ei pakko mutta mieli ;)
- -ra
Tutkijat telkkarissaeilen olivat saaneet tietoa jotta punaisen lihan käyttöä pitäisi vähentää,voi auttaa syöpäänkin
- Lussin 5.5
Ensin on tupakan poltto loputtava,siten liha ja muut!
- tärkeys järjesty
Lussin 5.5 kirjoitti:
Ensin on tupakan poltto loputtava,siten liha ja muut!
Juuri näin!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086