varattu mies leikki tunteilla

katkera nainen

Varattu mies leikki rajusti tunteillani ja piti suhteen poikki kuin seinään kun aloin puhua tunteista. Hän siis kehui ja imarteli mutta myös puhui rakkaudesta ja tällaisista asioista minulle. ;( Mies oli reilusti vanhempi. Luulin hänen todella välittävän minusta ja tunteistani mutta ei.

21

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein osuu

      Olen hieman vahingoniloinen.

    • Anna sen mennä

      Mulle kävi samoin. Mulla olis mahdollisuus kostaa oikein suloisesti, kyllähän se vähän kirpaisis kun sais tietää että oma ukko veti käteen puhelimessa. Mutta en kehtaa. Mä en tarvii kenenkään ukkoa. En haluu kenenkään väleihin puuttua. Pitäköön uskottoman pukkinsa. (Meidän välillä ei koskaan ollu mitään fyysistä) Jotkut ihmiset tulee elämään opetuksina.

      • sairasta touhua.

        Onko sun mielestä oikein kostaa vaimolle, nähtävästi. Mitä vaimo sulle teki?
        Oot tosi sairas.


      • Anna sen mennä
        sairasta touhua. kirjoitti:

        Onko sun mielestä oikein kostaa vaimolle, nähtävästi. Mitä vaimo sulle teki?
        Oot tosi sairas.

        Sori, lause oli vähän huonosti muotoiltu. Kostohan olis tietysti miehelle. Vaimo ei ole tehnyt mitään, ja on edelleenkin autuaan tietämätön...koska en ole kertonut, vieläkään...


    • 22333

      Vtun tyhmät ämmät. Ei niille varatuille ukoille todellakaan puhuta mistään tunteista, ei vaikka kuin olisit ukkoon lätkässä! Ukko kun lirkuttelee jotain ni korvasta sisään toisesta ulos, ei ne todellakaan tarkota mitä sanovat, puhuvat kauniisti ihan just vaan siks että saavat pidettyä salapanonsa.

      Varatut äijät eivät todellakaan kelpaa muuhun kuin seksiin. Kuin moni loppuviimeks edes siihenkään...

    • uibgu

      Saat kyllä syyttää itteäs kun olet varatun kanssa lähtenyt vehtaamaan.

    • Ukkomiehetkin on

      ovelia. Monilla on tapana, että unohtaavat kertoa olevansa varattu. Ollaan saatettu olla jo pitkä aika kimpassa, kun vahingossa jostain selviääkin, että äijällä on vaimo ja kersat kotona. Ei aina voi naista syyttää varatun miehen kanssa kulkemisesta. Myös näillä ukkomiehillä on sinne peiliin katsomisen paikka.

    • Tosi on

      ukkomiehet valehtelevat aina eivätkä koskaan jätä vaimoansa. Ero olisi äijälle kallis paukku ja menee vielä maine kun salarakas paljastuisi. Kannattaa kiertää kaukaa nuo lipevät ukkomiehet. Kyllä niitä vapaita kunnon miehiäkin löytyy.

      • plommmplommmm

        Ei. nykyaikaiset naiset tarvitsevat ukkomiehen rinnalleen, eivät muuten pärjää ja tunne itseään arvostetuksi. Kuten naiset itse sanovat: vapaista miehistä ei ole mihinkään.
        Ja usein naiset tarvitsevat haasteita elämänsä rikastamiseksi, joten kilpaileminen varatuista miehistä sopii nykynaisen luonteelle hyvin.
        Se, että joku nainen väittää tulleensa huijatuksi on valhetta ja pyrkimys siirtää vastuu muille ihmisille.
        Ketään naista ei voi huijata, onhan heillä naisen vaisto, joka heitä johdattaa erehtymättömyyteen jokaisessa asiassa.


      • Olen erimieltä ed.
        plommmplommmm kirjoitti:

        Ei. nykyaikaiset naiset tarvitsevat ukkomiehen rinnalleen, eivät muuten pärjää ja tunne itseään arvostetuksi. Kuten naiset itse sanovat: vapaista miehistä ei ole mihinkään.
        Ja usein naiset tarvitsevat haasteita elämänsä rikastamiseksi, joten kilpaileminen varatuista miehistä sopii nykynaisen luonteelle hyvin.
        Se, että joku nainen väittää tulleensa huijatuksi on valhetta ja pyrkimys siirtää vastuu muille ihmisille.
        Ketään naista ei voi huijata, onhan heillä naisen vaisto, joka heitä johdattaa erehtymättömyyteen jokaisessa asiassa.

        Tuo oli onneksi vain sinun oma näkökulma asiaan. Ei pidä yleistää tuota kaikkiin naisiin. Itse en voisi kuvitella koskaan seurustelevani varatun miehen kanssa. Johan siinä alkaisi omatuntokin kolkuttamaan ja oma elämä valuisi hukkaan kun ei voitaisi koskaan perustaa perhettä jne. Samoin se kaikki salailu olisi inhottavaa ja valehtelu muille ihmisille. Onneksi itselleni on aina löytynyt vapaita ihania miehiä. Pelkkä ajatuskin ukkomiehen kanssa vehtaamisesta tuntuu yököttävältä ..


    • jos ei mee

      lenkille sun kaa.se on varattu.

    • tykkäsin vain

      kiusata,ne on niin hölmöjä.

      • Sinulle ap.

        Älä ole katkera ukkomiehistä. Heidän perään ei kannata itkeä. Kun selkäsi käännät, niin heillä on jo uusi nainen odottamassa. Jos kunnon vapaan miehen löydät, niin pidä hänestä kiinni kynsin ja hampain. Sitä miestä älä päästä karkuun. Nyt jatkat vain elämääsi ja unohdat sen ukkomiehen.


    • odottelenrietoa.1

      Sinähän taas livahit kuin koiraveräjästä sulla on tuuria. Narrasit että muka vaimo ja lapset. Mutta sait pitää hauskaa ja sait hiukan ylimäärästä tietoa, koska sä kerrot?

    • Varattu mies

      Alä puhu paskaa katkera nainen! Minä olen varattu mies, mutta en ole vielä alkanut etsiä vaihtokalustoa. Olen 40 kesäinen ja mikäli sellainen sopivan näköinen, hyvin koulutettu ja erittäin mukava nainen vastaan tulee ikäluokassa 30 vuotaa, niin ei ole epäselvää miten käy. Et siis ole vaihdon arvoinen ja siksi mies ei sinua kelpuuttanut.

    • annukka8

      Nimimerkille Varattu mies..todella säälittävää tekstiä..naisesi ja vaimosi on jotain kalustoa. sanoisin, että sun kalusto menis vaihtoon alta aikayksikön sen verran teksti ällötti. Itseäsi pidät 40 kesäisenä..just joo.... hohoijaa keskenkasvuista tekstiä, voi sitä naisparkaa,joka sun vieressä koisii. :D

      • Herkkuperseirmeli

        Eiköhän toi Varattu mies ole sellanen 140-kiloinen, rasvalettinen rekkakuski, kun tosta kalustosta puhuu. Ei ole pelkoa että kolmekymppiä on jonossa etupenkille.


    • Varattu mies

      Ei me nukuta vierekkäin. Voit halutessasi tulla viereeni, jos haluat-ilmeisesti sinä et halua.

    • Varattu mies

      Olen sen verran viriili muuten, että en naisten kanssa ole vierekkäin-alla, tai päällä mielellään!:-) Olen myös erittäin hyvä sänkypuuhissa ja näinollen oikein mieluinen kaveri sillä puolella. On sitten ihan naisten kertomaa, joten ei mitään omaa illuusiota.

      • Joopa joo

        niin hyvä sänkypuuhissa, ettet vaimoasi ole pystynyt pitämään tyytyväisenä ja vieressäsi.... Ei se pelkkä p.ano pitkälle riitä, jos hellyys ja läheisyys puuttuu.
        Tietyntyyppisille naisille kaltaisesi omahyväiset varatut kelpaavat, itse en 'vaihtokalustoksesi' tyytyisi.


    • no hard feelings

      samoin tehty minulle joten et ole ainoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe