Kertokaan osia jo ostamaan joutuneet, millä hinnalla ko. autoon saa varaosia? Tarvikkeena ei varmaankaan saa, vaan merkkiliikkeestä, eikö? Ja ihan voisi mainita mitä jokin tietty osa on maksanut/maksaa.
Varaosat/Cruze
4
341
Vastaukset
- Hvocruz
Takuut on vasta loppuneet ensimmäisistä Cruzeista. Ei varmastikaan juuri kukaan ole osia vielä ostanut. Opel käyttää aika paljon samoja huolto- ja kulutusosia kuin Cruze eli Opelien hintoja tutkimalla selviää hinnat parhaiten.
Cruzeen saa paljon osia myös suoraan USA:sta vaikka Ebaysta tilaamalla. Tässä JC Whitneyn hintoja. Dollarit muuttuu aika lähelle euroja kun laskee verot ja tullit.
http://www.jcwhitney.com/chevrolet-cruze-2011/d21457y2011j1s7.jcwx?filterid=d21457y2011g46 - näin minulla
101 000 on Cruzella ajettu ja varaosia ei ole tarvittu, joten en hinnastakaan tiedä.
Jos kielteistä haluaa sanoa, niin vanne on mitoiltaan vähän poikkeava, eli mikä tahansa ei siihen käy, muuta en tiedä hankaluuksia - Tyytyväinen
Toinen Cruze alla, ensimmäisellä ajoin 138.000 km ja nykyisellä olen ajanut 63.000 km ja ensimmäistäkään varaosa ei ole tähän mennessä vielä ostettu eikä ole tarvinnut käydä verstaalla huoltojen välissä. Erittäin luotettavaa peliä!
- Pari hintaa
En ole myöskään mitään osia tarvinnut mutta jos nyt ajattelee, mitä kulutusosia ensin voisi tarvita, niin ehkä jarruosat.
Motonetista löytyy jarrulevyjä 29,90-49,90.-/kpl ja jarrupalat 29,90-39,90.-/pari. Samat osat sopivat myös Astraan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693793- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773290Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996