Varaosat/Cruze

C:n ostoaikeissa

Kertokaan osia jo ostamaan joutuneet, millä hinnalla ko. autoon saa varaosia? Tarvikkeena ei varmaankaan saa, vaan merkkiliikkeestä, eikö? Ja ihan voisi mainita mitä jokin tietty osa on maksanut/maksaa.

4

391

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hvocruz

Takuut on vasta loppuneet ensimmäisistä Cruzeista. Ei varmastikaan juuri kukaan ole osia vielä ostanut. Opel käyttää aika paljon samoja huolto- ja kulutusosia kuin Cruze eli Opelien hintoja tutkimalla selviää hinnat parhaiten.

Cruzeen saa paljon osia myös suoraan USA:sta vaikka Ebaysta tilaamalla. Tässä JC Whitneyn hintoja. Dollarit muuttuu aika lähelle euroja kun laskee verot ja tullit.

http://www.jcwhitney.com/chevrolet-cruze-2011/d21457y2011j1s7.jcwx?filterid=d21457y2011g46

• näin minulla

101 000 on Cruzella ajettu ja varaosia ei ole tarvittu, joten en hinnastakaan tiedä.
      Jos kielteistä haluaa sanoa, niin vanne on mitoiltaan vähän poikkeava, eli mikä tahansa ei siihen käy, muuta en tiedä hankaluuksia

• Tyytyväinen

Toinen Cruze alla, ensimmäisellä ajoin 138.000 km ja nykyisellä olen ajanut 63.000 km ja ensimmäistäkään varaosa ei ole tähän mennessä vielä ostettu eikä ole tarvinnut käydä verstaalla huoltojen välissä. Erittäin luotettavaa peliä!

• Pari hintaa

En ole myöskään mitään osia tarvinnut mutta jos nyt ajattelee, mitä kulutusosia ensin voisi tarvita, niin ehkä jarruosat.

Motonetista löytyy jarrulevyjä 29,90-49,90.-/kpl ja jarrupalat 29,90-39,90.-/pari. Samat osat sopivat myös Astraan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1602
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1085
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      397
      1023
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      995
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      944
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      861
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      613
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      608
    Aihe