Mail.inet eli Soneran palvelin ei meinaa toimia W livessä. Tulee ikkuna"Viestiä ei voi lähettää, annettiin väärä käyttäjänimi" Nimi on oikea, ja asetukset eli lähtevä ja saapuva on mail.inet.fi, mutta käyttäjänimeä ei hyväksy. Olen laittanut käyttäjänimeksi myös s-postiosoitteen, mutta ei hyväksy. W Livestä lähtee kyllä Web postiin, mutta sieltä ei W Liveen.
Kuvan lähettäminen onnistuu, kun muuttaa sen tavalliseksi tiedostoksi, mutta muu ei. Pyytää kirjautumaan ja antamaan käyttäjänimi ja salasana. Ko kirjautumisikkuna ponnahtaa uudestaan eli ei hyväksy tiliin laittettuja tietoja.
Toimi aikaisemmin ihan ok, mutta nyt joku estää ko postin käytön.
Onko kellään olut ongelmia Soneran ja W liven kansa? Osoitteet ovat siinä, enkä saa nitä siirrettyä Web postiin kuin yksitellen .
Windows Live ja kirjautuminen
pietu3
1
441
Vastaukset
Moro taas pietu3 :)
Tuossa äsken kävin postaamassa sinulle vastineen edelliseen aloitukseesi, joka koski tätä samaista keissiä.
Mä lähtisin tässä WLive -tilin kokonaan uudelleen luomisesta. Saattaisi auttaa. Onko paikalla WLive-Gurua, joka osaisi sanoa muuta vinkkiä?
Selene@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060