Voit helposti ja nopeasti tilata sivustomme kautta valitsemasi pizza tai kebabin kotiisi, työpaikalle tai mihin ikinä haluatkin. Mukana mm: Pizza express, pizza service sekä Koikkari pizzeria tampereelta ja paljon muita yksityisä yrittäjiä. Kokeile!!!
Www.Pizzaverkko.fi
11
328
Vastaukset
- nurminen3
onko se edes luotettava? saako oikeasti pizzan kotiin?
- juho4
olen kokeilut kerran, ja toiminut hyvin, ainakin pizzat tuli ovelle asti.
- pettynyt2
pari tuntia venaillut ja ei ole ilmeisesti mennyt viesti perille.. eka ja vika kerta
- pizzaverkko
Saitteko vahvistusviesti?
- kala-kalle
Tuoko ne myös ulkosaaristoon,kun menen kalastamaan?.
Venematka 5 km. - jani3
kai jos maksat helikopterin kuljetusmaksun :D
- keijo4
tilasin turun pizza fusionista joku american monster burgerin, siis omg!!!! 3 x 220 gramma pihviä :D suosittelen http://pizzafusion.pizzaverkko.fi/
- Roope25
Tilasin pizzaverkon kautta pizza Service -Haagasta ruokaa. oli tosi hyvää ja nopea kotiinkuljetus Kiitos!
- kebabille
kyllä mäkin olen kokeillut pizzaverkko.fi , toimi näppärästi
- Vanhakin oppii
Samoin, hyvin toimi ja näppärästi tuli vielä kuittaus puhelimeen. Suosittelen.
- marko4
Olen monesti tilannut pizzaverkkon kautta service kalliolta, ruoat tulee alle tunnissa ja kyllä homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042528
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951775Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2111584Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141445Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2641292Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 441069
- 99943
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85865