Moi, oon 13v tyttö.
Mun iskä muutti töiden perään kaliforniaan 4kuukaudeksi ja on nyt tullut takaisin. Eilen mun äiti ja iskä ilmotti että me muutetaan sinne kokonaan.
Mun 16v sisko hyppi ilosta , mut ite en halua ;(
Mun kaverit on täällä suomessa enkä haluu muuttaa :( lisääks siel on jtn hurrikaanejakin koko ajan :((
Me muutetaan joskus puolen vuoden tai alle päästä...
en halua muuttaa :(
2
308
Vastaukset
- JessieB.
Mä ymmärrän sua. Mutta voin melko varmasti sanoa, että myöhemmin tuut olemaan iloinen siitä elämänkokemuksesta minkä siitä saat! Ja voi olla, että sen jälkeen kun oot siellä, huomaat, että se olikin ihan paras ratkaisu. Sieltäkin saa kavereita ja siellä ihmiset on sosiaalisempia, että se on varmaan helpompaakin. Nykyään on myös helppo pitää yhteyksiä netillä vanhoihinkin kavereihin,
Moni haluaisi vaihtaa sun kanssa paikkaa. Avoimin mielin kohti uutta, se ei välttämättä tarkoita huonompaa. - kylsesiit
Olin 11 kun muutettiin mutsin kanssa ulkomaille pariks vuodeks.
olin sitä vastaan aluksi aika lailla, mut alkuvaikeuksien jälkeen oli elämän parhaat pari vuotta.
opin kielen ja toisenkin, ja sain kaikenlaisia uusia kokemuksia.
parhaat kaverit kestää kyllä eron - mulla yksi kaveri muuttui poissaolon aikana hyvästä kaverista parhaaksi ystäväksi. ja sain uusia erinomaisia kaveria uudesta maasta.
kyllä se siitä - mieti, mitä kaikkea ihanaa siellä onkaan tarjolla - aurinkoa, lämpöä, ihania uusia ruokia, muotia, vaatteita jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702382Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1491094Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
- 120988
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979