Miten sut "isketään?"

Alter egoni

Näkyy olevan noita kyselyjä että mistä löytää mies/ nainen ja niihin näkyy kuittailleen niin tosikot, humoristit kuin katkeratkin.
Vaihdetaan juttu niin päin ettei kukaan luettele millaista etsii vaan kertoo miten haluaisi tulla isketyksi!
Sana on vapaa, nyt haaveet julki.

(Minä löysin jo omani, "iskin" textiviestillä ekan treffit jälkeen kertoen ett "sinut haluan vain." Se toimi häneen)

82

2852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woman in black

      Minut isketään lentokentiltä ja rautatieasemilta. Good business you know ;)

      • ruma en oo

        Vertaa:

        Mies yrittää iskeä naisen.
        Nainen iskee miehen.

        Kun se nainen sen kumppanin kuitenkin valitsee,niin pitääkö se (lähes) aina olla mies,joka tekee aloitteen ja samalla useimmiten pellen itsestään?

        Jokainen mies yllättyy positiivisesti,jos nainen tekee aloitteen.
        Naisille miehen iskuyritys on lähes poikkeuksetta epämiellyttävä kokemus ja "lähe menee",tai "mitä sä kuvittelet" on yleisiä vastauksia.

        Ai niin,enhän mä ole it-alan veneilijä espoosta,enkä muodin mukaan pukeutuva atleettinen komistus,vaan ihan tavallinen,hyväkäytöksinen suomalainen mies..


      • Nyfiken
        ruma en oo kirjoitti:

        Vertaa:

        Mies yrittää iskeä naisen.
        Nainen iskee miehen.

        Kun se nainen sen kumppanin kuitenkin valitsee,niin pitääkö se (lähes) aina olla mies,joka tekee aloitteen ja samalla useimmiten pellen itsestään?

        Jokainen mies yllättyy positiivisesti,jos nainen tekee aloitteen.
        Naisille miehen iskuyritys on lähes poikkeuksetta epämiellyttävä kokemus ja "lähe menee",tai "mitä sä kuvittelet" on yleisiä vastauksia.

        Ai niin,enhän mä ole it-alan veneilijä espoosta,enkä muodin mukaan pukeutuva atleettinen komistus,vaan ihan tavallinen,hyväkäytöksinen suomalainen mies..

        En ole samaa mieltä kanssasi - myös miehet tekevät valintoja! Jopa enemmän kuin naiset... Mies kun vain tekee niin, ettei pidä yhteyttä enää jos kokee naisen sitovaksi, tukalaksi, vähemmän haluttavaksi jne. Tekee sen hylkäyksen sanomatta suoraan kun nainen taas tosiaan saattaa kysyä että "mitä sä kuvittelet..."

        Minun mieheni on tavallinen mies. Siksi hänen kanssaan on luontevaa olla.
        Se jos mikä on kullan arvoista.


      • i'mJohnny
        ruma en oo kirjoitti:

        Vertaa:

        Mies yrittää iskeä naisen.
        Nainen iskee miehen.

        Kun se nainen sen kumppanin kuitenkin valitsee,niin pitääkö se (lähes) aina olla mies,joka tekee aloitteen ja samalla useimmiten pellen itsestään?

        Jokainen mies yllättyy positiivisesti,jos nainen tekee aloitteen.
        Naisille miehen iskuyritys on lähes poikkeuksetta epämiellyttävä kokemus ja "lähe menee",tai "mitä sä kuvittelet" on yleisiä vastauksia.

        Ai niin,enhän mä ole it-alan veneilijä espoosta,enkä muodin mukaan pukeutuva atleettinen komistus,vaan ihan tavallinen,hyväkäytöksinen suomalainen mies..

        'Vertaa:

        Mies yrittää iskeä naisen.
        Nainen iskee miehen.'

        Ehkä toimi parikymppisenä muttei enää 45-vuotiaana. Me miehet kun tarvitsemme vähän sitä yläpäätäkin, alapäätä on jo saatu tähän ikään mennessä ihan tarpeeksi.

        Sitäpaitsi, tuo iänikuinen luulo siitä että nainen tekee aina lopullisen päätöksen on jo aika laittaa romukoppaan. Mies on tehnyt päätöksensä vaikkapa yökerhossa 'saalistaessaan' jo paljon ennen kuin te naiset edes aloittelette niitä iskuyrityksiä. Te ette vain raukat tiedä sitä.


      • Hah !
        i'mJohnny kirjoitti:

        'Vertaa:

        Mies yrittää iskeä naisen.
        Nainen iskee miehen.'

        Ehkä toimi parikymppisenä muttei enää 45-vuotiaana. Me miehet kun tarvitsemme vähän sitä yläpäätäkin, alapäätä on jo saatu tähän ikään mennessä ihan tarpeeksi.

        Sitäpaitsi, tuo iänikuinen luulo siitä että nainen tekee aina lopullisen päätöksen on jo aika laittaa romukoppaan. Mies on tehnyt päätöksensä vaikkapa yökerhossa 'saalistaessaan' jo paljon ennen kuin te naiset edes aloittelette niitä iskuyrityksiä. Te ette vain raukat tiedä sitä.

        Tää ois ollut muuten ihan hyvä kommentti, mutta loppu meni överiksi. En nyt viitti eres ilmootella, mikä sulta jää tietämättä.


      • työkaveri

        Ravintolasta sinut löytää.


      • sivusta seuraaja 485

        Ja jälleen petät miestäsi.


    • Rattus sp.

      Yksi tosikko vastaa. Ei mitenkään ja en myöskään vaivaudu iskemään. Saavuttanut iän, jossa koen elämän sisältävän itselleni tärkeämpiä asioita. Haluan, että kotini on minua varten. Kun työ on kiireistä, niin sitä ei halua vapaa-ajallaan joustaa mihinkään suuntaan.

    • hmpf

      Jos katsoo syvälle mun silmiin ja hymyilee, olen mennyttä naista :)) Jos vielä kehuu mun sapuskoja, niin siinä on mulle pieni taivas :D

      • fpmh

        hmpf. mistä löydän sinut jotta saan katsoa hymyillen syvälle silmiisi?

        entä ne sapuskat vielä...


      • hmpf
        fpmh kirjoitti:

        hmpf. mistä löydän sinut jotta saan katsoa hymyillen syvälle silmiisi?

        entä ne sapuskat vielä...

        No jösses, ootko kauan kadonnut puoliskoni "fpmh"? Meinasin laittaa että peilikuvani, mutta sittenhän sä olisit eri näköinen.. Täältä kotoa löydät. Sellainen hakuammunta-utelu ei auta, joudut keksimään sähköpostin itelles jos harrastat tark'ammuntaa.

        Ruokaakin jäi. Niin kuin aina. Voin lämmittää sulle kun sä tuut :)) Voit samalla katsoa mua silmiin, nimittäin veikkaan että sitä sapuskaa et halua katella.


    • reppuriika

      Siinäpä se. Helpommin sanottu kuin tehty. Olen ollut yli 15 vuotta ilman suhdetta. Joten aika kova juttu sen pitää olla jos tämä tyttö höyrähtää..

      • sitroen.

        Ilmoittaudun vapaaehtoisesti iskettäväksi.
        Vaan rauhassa saanen silti olla.


      • tutkijatar
        sitroen. kirjoitti:

        Ilmoittaudun vapaaehtoisesti iskettäväksi.
        Vaan rauhassa saanen silti olla.

        sitroen.

        Lähtisitkö kanssani maakunta-arkistoon? Istuttais viekukkain hiiren hiljaa. Ja tutkittais :)

        (onnistuinko ????)


      • sitroen.
        tutkijatar kirjoitti:

        sitroen.

        Lähtisitkö kanssani maakunta-arkistoon? Istuttais viekukkain hiiren hiljaa. Ja tutkittais :)

        (onnistuinko ????)

        Lähtisin!
        Onnistuit :)


      • sitroen.
        sitroen. kirjoitti:

        Lähtisin!
        Onnistuit :)

        Milloin mennään, Tuomo?


      • tutkijatar
        sitroen. kirjoitti:

        Lähtisin!
        Onnistuit :)

        Kiva, kiva ♥ *halaan*


      • tutkijatar
        tutkijatar kirjoitti:

        Kiva, kiva ♥ *halaan*

        Ps. otetaanko me Tuomo mukaan esiliinaksi, höh :(


      • sitroen.
        tutkijatar kirjoitti:

        Ps. otetaanko me Tuomo mukaan esiliinaksi, höh :(

        Ei oteta. Tuomolla vaan on tapana vastailla minulle tuolla tavalla ikävästi. Oletin hänen olleen taas asialla.


      • tutkijatar
        sitroen. kirjoitti:

        Ei oteta. Tuomolla vaan on tapana vastailla minulle tuolla tavalla ikävästi. Oletin hänen olleen taas asialla.

        Sitähän minäkin, että kaksin kaunihimpi :)

        En ole Tuomo. Tutkijatar olen, villi ja vapaakin.
        Lueskellessani ketjuja muistin nikistäsi, että minullahan on yhteinen harrastus tämän suojuksensa laskeneen miehen kanssa - olet maininnut joskus kommentoidessasi. Iskun sait ☺


      • sitroen.
        tutkijatar kirjoitti:

        Sitähän minäkin, että kaksin kaunihimpi :)

        En ole Tuomo. Tutkijatar olen, villi ja vapaakin.
        Lueskellessani ketjuja muistin nikistäsi, että minullahan on yhteinen harrastus tämän suojuksensa laskeneen miehen kanssa - olet maininnut joskus kommentoidessasi. Iskun sait ☺

        Minullapa ei ole sitten aavistustakaan kuka olet.
        Saat silti vaikka soittaa, numero on luettelossa. Tai ottaa muuten yhteyttä, jos joskus sillä päällä satut olemaan.


      • sitroen.
        sitroen. kirjoitti:

        Minullapa ei ole sitten aavistustakaan kuka olet.
        Saat silti vaikka soittaa, numero on luettelossa. Tai ottaa muuten yhteyttä, jos joskus sillä päällä satut olemaan.

        No mikä nyt tuli, Tuomo? Loppuiko mielikuvitus vai iskikö vuorovapaa?


      • tutkijatar
        sitroen. kirjoitti:

        No mikä nyt tuli, Tuomo? Loppuiko mielikuvitus vai iskikö vuorovapaa?

        Hih. Vielä en ole Tuomoksi muuttunut.
        Selaan silmät ristissä ja nenä tukossa (pölyisiä) puhelinluetteloita: sitroen. sitroen. sitroen. sitroen...


    • Sellainen itsevarma ja rohkea lähestyminen vetoaa minuun. Ihminen joka tulee luo ja osoittaa aidosti kiinnostuksena, kysyy esim: "mitä kuuluu" ja väläyttää hymyn, josta huokuu lempeä lämpö, voiko sellaisesta ihmisestä olla kiinnostumatta..

      Kunhan vastasin minäkin. :)

    • olen aika tavis

      Jos olisin valmis iskettäväksi, niin sama aaltopituus huumorissa se kai purisi parhaiten, varsikin jos iskijä on siisti ja selvinpäin. Tällä iällä myös suurinpiirtein sama varallisuus- ja koulutustaso tuo plussaa. Ehkä kysymys' lähtisitkö kanssani sienimetsään' voisi herättää kiinnostukseni.

    • Hei kun keikuskelen

      Olen vaikeasti iskettävissä. Peräti vaikeasti.
      Mutta jos vähintäin 15 metrisellä veneellä tryykäis mun eteen ja sanois, että "Hei kaunis nainen, lähekkö kanssain lipumaan meren aalloille?", niin siihen minä sitten alkaisin korviani höröttelemään ja kuiskaisin kainosti "Onks sulla taitoa vehkees kuljettamises", ja jos hää sit siihen, että "Joo, merikarhu ikäni ollut oon", niin kyllä minä sitten pikkusen alkaisin aattelemaan, josko antaisin itseni iskeä.


      Vaikea iskettävä oon joo.
      Yksi vastaaja kirjoitti sienimetsään menosta, niin voishan yks tapa iskeä olla se, että mies ruusukimpun sijasta tois kauniin sieniasetelman ja sanoisi, että itte on kerännyt kaikki. "Tuletko kanssain mehtään, sieniä pieniä keräämään", niin tottavie saattaisin lähteäkin.

      Peräti on vaikiaa iskeä mua, peräti vaikiaa.
      Mutta jos kalaan pyytäisi, virveliä heiluttamaan, niin voishan sitä lähteä, ei sen puoleen etten vois.

      Ei, minua ei niin vain isketäkään.
      Mutta jos tietäisin miehen olevan niin elämänmyönteinen, kuin ikinä kukaan, joo ja jos itsevarmuus huokuisi joka ihohuokosesta sopivan sopivasti, niin voishan sitä hetken kahtella.

      Niin on ja tulee olemaan, minua ei helposti isketä ei.

      • Iskemätön, von

        Vene on vaan 44 jalkainen (siis alle 15m laatupeli), virveli taipuu mutkalle liian harvoin jotta kalastuksesta kiinnostuisin ja sienimetsän lentokykyiset piskuiset alkuasukkaat kammottaa. Rajoittunut oon.

        Eipä taida olaa mulla mahdollisuuksia, ei kun ei. Sinuun heikunkeikistelijä.


      • Hei kun keikuskelen
        Iskemätön, von kirjoitti:

        Vene on vaan 44 jalkainen (siis alle 15m laatupeli), virveli taipuu mutkalle liian harvoin jotta kalastuksesta kiinnostuisin ja sienimetsän lentokykyiset piskuiset alkuasukkaat kammottaa. Rajoittunut oon.

        Eipä taida olaa mulla mahdollisuuksia, ei kun ei. Sinuun heikunkeikistelijä.

        "Iskemätön, von"

        Olen edelleen erittäin vaikeasti iskettävissä, mutta jonkinasteisia vähennyksiä voisin ajatella vähentäväni joistakin vaateistani. Mutta vaatteita en vähennä.
        44 jalkaa on aika hyvä. Muutaman jalan voin vallan hyvin nakata veks. Sinulla näyttää olevan yli 13 metrinen kelluva kippo, mikä ei ole silmissäni laisinkaan paha:)

        Olen kuitenkin erittäin, erittäin tarkka iskemisasioissa.
        Virvelin taipuisuus on suoraan verrannollinen nakkaajan taitoihin, käden motooriseen toimivuuteen ja siihen, onko ylipäätään vettä lähettyvillä.
        Nämä viat on kuitenkin korjattavissa, sikälimikäli opettajana toimii taitava ja asiansa osaava ihminen, jonka katson itseni olevan, minkä täten tiedoksenne tahdon julkituoda.

        Hyi helskutti sentäs, että antaisin kenen tahansa minua iskeä.
        Mitä tulee noihin alkuasukkaisiin, lentokykyisiin pikku kammottavuuksiin, olen täysin samaa mieltä siitä, että ne eivät ole niitä mieluisimpia mönkijöitä, ainakaan silloin jos koko hiusalusta on täynnänsä niitä.
        Tämänkaltaisia mönkijöitä vastaan olen kehittänyt mainion konstin. Sukkahousujen hyötykäyttö on maksimillaan, jos ne pujotetaan päähän päälaesta olkapäille asti. Myös märkäpuku on oivallinen ötököiden iholle päästämätön pukine.

        Eli iskijät älkööt vaivautuko, mikäli kaapistanne ei löydy kunnon varusteita sukkahousuista märkäpukuun. Kenen tahansa kanssa en sentäs mehtään lähtisi, se on selvää se.

        Näin on ja aina tulee olemaan tai tullee olemaan:)

        Nämä edellämainitut vaateeni ovat tietysti neuvoteltavissa olevia asioita. Joku Parempi ominaisuus saattaisi mielessäni kääntyä siten, että voisin ajatella vaihtavani esim. sieneen menon johonkin toiseen mukavaan asiaan.
        Ja mitä märkäpukuun tulee, niin kuivapukukin voisi minulle kelvata, mutta siihenkin voisi lisätä jonkin muun hyveen, sikälimikäli miespuolisella tyypillä olisi jokin pikku hyve tarjottavanaan lisukkeeksi ikään.

        Kyllä, nämä ovat niin mahdottoman vaiketa asioita mietiskellä, koska en ole helposti iskettävissä en en.


      • Iskemätön, von
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        "Iskemätön, von"

        Olen edelleen erittäin vaikeasti iskettävissä, mutta jonkinasteisia vähennyksiä voisin ajatella vähentäväni joistakin vaateistani. Mutta vaatteita en vähennä.
        44 jalkaa on aika hyvä. Muutaman jalan voin vallan hyvin nakata veks. Sinulla näyttää olevan yli 13 metrinen kelluva kippo, mikä ei ole silmissäni laisinkaan paha:)

        Olen kuitenkin erittäin, erittäin tarkka iskemisasioissa.
        Virvelin taipuisuus on suoraan verrannollinen nakkaajan taitoihin, käden motooriseen toimivuuteen ja siihen, onko ylipäätään vettä lähettyvillä.
        Nämä viat on kuitenkin korjattavissa, sikälimikäli opettajana toimii taitava ja asiansa osaava ihminen, jonka katson itseni olevan, minkä täten tiedoksenne tahdon julkituoda.

        Hyi helskutti sentäs, että antaisin kenen tahansa minua iskeä.
        Mitä tulee noihin alkuasukkaisiin, lentokykyisiin pikku kammottavuuksiin, olen täysin samaa mieltä siitä, että ne eivät ole niitä mieluisimpia mönkijöitä, ainakaan silloin jos koko hiusalusta on täynnänsä niitä.
        Tämänkaltaisia mönkijöitä vastaan olen kehittänyt mainion konstin. Sukkahousujen hyötykäyttö on maksimillaan, jos ne pujotetaan päähän päälaesta olkapäille asti. Myös märkäpuku on oivallinen ötököiden iholle päästämätön pukine.

        Eli iskijät älkööt vaivautuko, mikäli kaapistanne ei löydy kunnon varusteita sukkahousuista märkäpukuun. Kenen tahansa kanssa en sentäs mehtään lähtisi, se on selvää se.

        Näin on ja aina tulee olemaan tai tullee olemaan:)

        Nämä edellämainitut vaateeni ovat tietysti neuvoteltavissa olevia asioita. Joku Parempi ominaisuus saattaisi mielessäni kääntyä siten, että voisin ajatella vaihtavani esim. sieneen menon johonkin toiseen mukavaan asiaan.
        Ja mitä märkäpukuun tulee, niin kuivapukukin voisi minulle kelvata, mutta siihenkin voisi lisätä jonkin muun hyveen, sikälimikäli miespuolisella tyypillä olisi jokin pikku hyve tarjottavanaan lisukkeeksi ikään.

        Kyllä, nämä ovat niin mahdottoman vaiketa asioita mietiskellä, koska en ole helposti iskettävissä en en.

        Hmmh, tarkoitin että vapa taipuu mutkalle vain kalaa nostettaessa. Olen nähnyt kuvissa näin tapahtuvan, mutt kun lapsuuskesien ahkerat nytnappaan ohjeistamiin syöntiaikoihin ajoitetut virvelöintisessiot päättyivät aina päinvastaiseen lopputulokseen. Niin suunittelin suomustavani saaliin wanhalla harmaalla puulaiturilla. Turhaan.

        Harmaan mäntylaiturin sijaan katselen kauniin harmaata tiikkitäkkiä näitä miettiessäni. Eipä tarkoittanut pohjanmaalainen puuseppä keulassaan uljasta keihäänkärkeä kantavan joutseneni kantta kalanteurastukseen joten homma saa jäädä osaltani sikseen.

        Ei siis onnistu iskeminen millään.


      • Hei kun keikuskelen
        Iskemätön, von kirjoitti:

        Hmmh, tarkoitin että vapa taipuu mutkalle vain kalaa nostettaessa. Olen nähnyt kuvissa näin tapahtuvan, mutt kun lapsuuskesien ahkerat nytnappaan ohjeistamiin syöntiaikoihin ajoitetut virvelöintisessiot päättyivät aina päinvastaiseen lopputulokseen. Niin suunittelin suomustavani saaliin wanhalla harmaalla puulaiturilla. Turhaan.

        Harmaan mäntylaiturin sijaan katselen kauniin harmaata tiikkitäkkiä näitä miettiessäni. Eipä tarkoittanut pohjanmaalainen puuseppä keulassaan uljasta keihäänkärkeä kantavan joutseneni kantta kalanteurastukseen joten homma saa jäädä osaltani sikseen.

        Ei siis onnistu iskeminen millään.

        Ollos peloton, laskeutukoon rauhaisa seesteisyys sisimpäsi sopukkaan, siinä mielessä jos aateskelet minun yrittävän iskeä. Vaikka vaikiaahan se pakkaa olemaan, jos tiikkitäkkiä katselet miettiessäsi eloa sievää.:)

        Minulla on muutamia kuukausia ollut miellyttävän tuntuinen mies, johon olen mielistynyt sen verran suuresti, että ajattelin tuota mielistymistäni vielä jatkaa. Hänellä ei tosin ole tiikkitäkkistä kippoa eikä muunkaanlaisia kelluvia veneitä, mutta se ei haittaa, koska keskustelutaitoisuus on sen verran hyvää plaatua, että se ylittää veneen-halajamiseni. Sienimetsässä hän kirmailee pitkin ketaroin ja sitä on kiva katsella takaa päin, kun löntystelen hänen perässään. Katson myös eduksi, että hän istuu hiljaa konserteissa ja korvat höröllä keskittyy kuuntelemiseen.


      • Iskemätön, von
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Ollos peloton, laskeutukoon rauhaisa seesteisyys sisimpäsi sopukkaan, siinä mielessä jos aateskelet minun yrittävän iskeä. Vaikka vaikiaahan se pakkaa olemaan, jos tiikkitäkkiä katselet miettiessäsi eloa sievää.:)

        Minulla on muutamia kuukausia ollut miellyttävän tuntuinen mies, johon olen mielistynyt sen verran suuresti, että ajattelin tuota mielistymistäni vielä jatkaa. Hänellä ei tosin ole tiikkitäkkistä kippoa eikä muunkaanlaisia kelluvia veneitä, mutta se ei haittaa, koska keskustelutaitoisuus on sen verran hyvää plaatua, että se ylittää veneen-halajamiseni. Sienimetsässä hän kirmailee pitkin ketaroin ja sitä on kiva katsella takaa päin, kun löntystelen hänen perässään. Katson myös eduksi, että hän istuu hiljaa konserteissa ja korvat höröllä keskittyy kuuntelemiseen.

        Kuka tässä vapaa on? Kunhan nyt sanan säilöjä kalisuttelen vertaiseni kanssa. Oikein hyvää syksyä!


      • Hei kun keikuskelen
        Iskemätön, von kirjoitti:

        Kuka tässä vapaa on? Kunhan nyt sanan säilöjä kalisuttelen vertaiseni kanssa. Oikein hyvää syksyä!

        Huomenta vaan Iskemättömälle ja pistetään vielä von perähän.
        Sanan säilöjen kalisutteleminen on piristävää puuhaa. Sikälimikälisikäli säilöjen naputtaja omaa samanhenkistä rytmitajua. Minusta tuntuu, että rytmitajusi on kohdallaan, että silleen.

        Totanoin, ei sitte vois ruveta tuumimaan, jos Vaihtais seurustelukumppania.
        Vois saada vanhan tilalle paremman.:)

        No hyvä on, okei, suoritin edellisen lauseen kalisuttamalla sanoja.
        Olin pakotettu siihen, koska pikkusen jäi kismittämään sun kippos. Se tiikkitäkkinen meinaan. Heh ja heh.

        Hyvää, oikein hyvää syksyä myös sinulle.


    • vanahanaakka

      Sienimetsään ja Lappiin kutsu vois "kolahtaa", mut mies ei saa olla juoppo eikä seksin perässä, mieluummin impotentti, vähintään aseksuaali

      • Hei kun keikuskelen

        Heh ja heh. Aseksuaali vois olla kyllä aika hyvä ratkaisu. Ei tarvitsisi nyhrätä epäolennaisissa asioissa, vaan voisi kunnolla ajan kanssa vaikka sienestää tai tallustella Lapin ihanissa maisemissa.:)


    • Taitaa olla mahdotonta tässä elämässä, miut on jo isketty.

      Ei kai kukaan odota muuta kuin hitusen huomaavaisuutta ja kiinnostusta samoihin asioihin jotka itseäänkin kiinnostavat.

    • riippuu KUKA

      Olen 34v nainen. Ei tarvitse iskeä väenvängällä, kunhan huomaan aidon mielenkiinnon toisella. Jos on komea sopiva mies, huomaan sen kyllä. Ja jos ei ole sopiva, en kiinnostu. En halua itseäni paljon nuorempaa tai vanhempaa, joku ikäero ok jos on sopiva. Omanikäinen on hyvä.
      Jos kuitenkin hakemalla haetaan miten iskeä, keskustelu josta huomaa että mies on älykäs, arvostava, romanttinen, huumorintajuinen, kiinnostunut, luotettava ja vapaa. Eikä ole seksistinen tai seksi ensimmäisenä mielessä. Oikeat arvot, myös henkisiä. Ei pelkkiä pinnallisia juttuja.

    • Slow hands

      Huomaamalla, huomioimalla, hymyllä, pilkkeellä silmänurkassa, suoruudella, reippaudella, terveillä ajatuksilla, lämpimällä syrämellä ...

    • .N.

      amor nuoli tunnetilaan huomaavaisella elellä, sanoin, teoin tai jotakin muuta.

    • siis silloin nuorena

      On paikalla ja on luotettava.

    • pylly1

      Ei mua saa isketyksi oikeestaan mitenkään,en juurikaan noteeraa sellasta.
      Vaikka mies olenkin,ei sellasta naista olekaan joka säväyttäs mua.Olen huomannu et sinkkuna olo on kaikkein paras tila.Siinä ei tarvii ottaa muita huomioon ku itsesä,toisille parisuhdejutut sopii mulle ne ei sovi millää tapaa.

    • vallatonville54v

      Hyvän flirtin kautta se lähtee liikkeelle,,,ja tänne kannattaa flirtata ;)

    • tammikuu53

      Luonnollinen tapa låhestyä, positiivisella hymyilevällä asenteella. Osoittamalla aitoa kiinnostusta,.keskustelu ja.. kuuntelutaito eri elämänalueen asioita kohtaan. Rakkaus ei ala eikä pääty sanomalla...
      .

    • Minut sa "isketyksi" kun on hellä ja huomaavainen sekä aktiivinen NAINEN. Kanssani pitää haluta rakastella ja jopa yhdyntääkin harrastaa...

    • mies 55v.

      Kun sellainen 40v seksikäs tumma nainen tulee jutulle ja ehdottaa vaikka yhteistä lounasta, päivällistä tai iltateetä, saattaa iskemiseni onnistua. Nämä oman ikäiset itseään täynnä olevat naakat eivät sytytä.

      • Olen salmonmannin kanssa samoilla perusteilla ja samalla linjalla hyvin pitkälle, sillä erotuksella että etsin ja olen joskus jopa öytänytkin ikäiseni (60 ) ikäisiä naisia jotka poikkeavat valtavirrasta. mutta valitettava vähemmistö ovat tätä nykyä näillä saiteilla ja live-elämässä.


    • IloNa Iholla

      Hymy ja huumori. Positiivinen elämän asenne. Ei tarvi olla rikas, eikä edes varakas. Laiskuutta en luultavasti katselisi pitkään. Nuppi tietty kunnossa - ja puhun nyt siis päästä ja sen sisällöstä.

      • Nyfiken

        Samaa mieltä sinun kanssasi.


    • vapaa oon.kulkemaan

      Voi että se on hyvä liikkua kun ei ole pakkomiellettä iskeä joku.jos sattuu mielenkiintoinen kohalle .hyvä on.mut väkisin iskeminen ei sovi mun pirtaan.

    • Meköseollaan

      Paras isku mitä minulle on tapahtunut oli niin että mies vaan tuli viereen istumaan. Se oli siinä. Me olimme vaan heti paikalla ilmiselvä pari. Vajaa kaksi tuntia siinä juteltiin ja tanssittiin, mentiin omiin koteihimme ja soiteltiin harvakseltaan yli viikon verran ennen kuin taas tapasimme. Porukat kyselivät myöhemmin, että tunnettiinko me ennestään, kun näytti niin helpolta ja luontevalta meidän olemisemme. No, eipä tunnettu. Nyt on kohta oltu viisi vuotta yhdessä ja sillä hyvä:-D
      Meikäläinen on aina ollut vastarannankiiski, harkitsevainen, hidas syttymään ja ehkä aika valikoiva nirppanokka. Nyt ei mikään noista piirteistäni päässyt sähläämään tätä asiaa. Kumma/outo tapahtuma!

    • Neiti Tavallinen

      Sen aloituksen ei tarvitse olla mikään megalomaanisen tajuntaa räjäyttävä. Jos vaikkapa baarissa hymyilee ja kysyy, että saako istua hetkeksi tähän, niin se voi toimia hyvänä aloituksena.

      Vaikka pidän seksistä, en halua, että mies tuijottaa rintojani ja heittää jatkuvasti pikkutuhmaa läppää. Seksin vuoro on sitten vasta myöhemmin. Ensiksi romanttisempaa esim. ovien avaamista, suukkoja ja sen semmoista.

      Tärkeintä on jutut. Jos mies on fiksu, elämänarvot samansuuntaiset ja huumorintaju samantapainen, niin olen valmis ihastumaan. Jotakin pientä kipinää pitäisi olla, jotta syttyy seksiin. Ulkonäön ei tarvitse olla huippukomea, vaan ihan tavallinen ulkonäkö riittää. Jopa rumassa voi olla kauniita asioita, joihin rakastua.

      Ongelmana lähinnä se, etten käy oikein missään niin ei tapaakaan ketään. Harrastukset on naisten harrastuksia. Tanssimiset ja baarit ei oikein kiinnosta. Ehkäpä isoin ongelma on päihteet. Kun itse on päihteetön, haluaisi sitä myös mieheltä.

    • 17+40njota?n

      No mieshän iskee naisen niin, että menee ryhdikkäästi tämän luokse paikasta välittämättä ja sanoo katsoen suoraan ja pälyilemättä silmiin, että päätin heti tulla tutustumaan tulevaan vaimooni joten sopinee varmaan että juttelemme hieman.

      Siitä se lähtee....

      • sattuu ja tapahtuu

        Hauskaa lukea keskustelua aiheesta,
        minut on ehkä parhaiten isketty todella yllättävillä jutuilla/ ehdotuksilla tuntemattoman miehen puolelta (olen 40 nainen), ehkä kuitenkin olen useimmin itse tehnyt aloitteen. Kysyn vain jotain mielenkiintoisilta miehiltä.

        Kerran lähdin torilta purjehdusreissulle, kun mukava mies etsi gastia, vaikken osannut purjehtia, opin kyllä...
        Koiralenkille, marja/sienimetsään, erilaisiin konsertteihin, näyttelyihin ja tapahtumiin olen myös lähtenyt ja pyytänyt seuraa.
        Viimeksi vähän vanhanaikaisesti: hyvännäköinen, kohtelias, nuorempi mies lauloi baarissa karaoke-serenaadeja oikeassa äänialassa pöytäni vieressä.


      • Nyfiken
        sattuu ja tapahtuu kirjoitti:

        Hauskaa lukea keskustelua aiheesta,
        minut on ehkä parhaiten isketty todella yllättävillä jutuilla/ ehdotuksilla tuntemattoman miehen puolelta (olen 40 nainen), ehkä kuitenkin olen useimmin itse tehnyt aloitteen. Kysyn vain jotain mielenkiintoisilta miehiltä.

        Kerran lähdin torilta purjehdusreissulle, kun mukava mies etsi gastia, vaikken osannut purjehtia, opin kyllä...
        Koiralenkille, marja/sienimetsään, erilaisiin konsertteihin, näyttelyihin ja tapahtumiin olen myös lähtenyt ja pyytänyt seuraa.
        Viimeksi vähän vanhanaikaisesti: hyvännäköinen, kohtelias, nuorempi mies lauloi baarissa karaoke-serenaadeja oikeassa äänialassa pöytäni vieressä.

        Hei, ihan ku sun tarina ois jääny kesken siitä karaokelaulajasta :)
        Kerro ny ett onnistuiko?


      • sattui ja tapahtui
        Nyfiken kirjoitti:

        Hei, ihan ku sun tarina ois jääny kesken siitä karaokelaulajasta :)
        Kerro ny ett onnistuiko?

        Onnistui, lähdettiin yhdessä jatkoille...
        Muutaman kerran ollaan tavattu, mutta vaikuttaa siltä, ettei tästä mitään sen vakavampaa kehity, hauskaa on ollut kuitenkin.
        Miehen itsevarmuus teki minuun vaikutuksen, paljasti jälkeenpäin kertoneensa kavereilleen: "Tuon naisen minä otan". Minua nauratti: "Ai Sinä päätit, että Sinä otat".
        Ei se ihan niin mene.


    • Lyhytnäköistä ;) Iskeminen ei tunnu toimivan minun kohdalla, koska hetken päästä realiteetit iskee ja suhde ei toimi! Kokemusta on! Joo, miksi tulla isketyksi kun se ei johda muuhun kuin ehkä lyhyeen ihastumiseen? Haaveena on tietysti löytää se mies, joka ottaa turvalliseen kainaloonsa ja pitää huolta ja hyvänä ja toisinpäin. Mutta miten sen saa esille tuossa "iskemisessä" ja mikä olisi se paikka ja aika,että se isku toimisi? Ei toimisi minun kohdallani ja paras siis nauttia yksinäisyydestä ja sen iloista ;)

    • terttunen2

      Eikös se jo edesmennyt Åke B. tajunnut että tanssiva mies saa parhaat naiset (tai naisen yleensä). Ahkeralla tanssijalla täyttyy se toinenkin ehto eli täytyis olla liikunnallinen tyyppi. Kun itsekin lenkkeilee ja käy salilla niin ei sitä sohvaperunaa jaksa. Sitten kun vielä luonteet sopii yhteen jne....

      • nähty on

        Tanssiva mies saa tanssivan naisen jotka tunnetusti kaipaavat vaihtelua.....


      • .jospa sittenkin.
        nähty on kirjoitti:

        Tanssiva mies saa tanssivan naisen jotka tunnetusti kaipaavat vaihtelua.....

        Siinähän naisilla olisis tekemistä meikäläisen kanssa, muutaman vuoden oon yksin ollut, hyvin olen viihtynyt,, naiset olen kiertänyt kaukaa, etteivät pääse päänmenoksi keksimään, olisihan niistä jossain mielessä hyötyäkin, esim.ruuanlaitossa, siivoomisessa ja kodin kunnossa pitämisessä.Täytyy tarkoin harkita, naisen on oltava kiltti ja nöyrä, nätin näköinen mielummin varakas, katellaan.


    • Onnekasko?

      Älykäs nainen löytää älykkään miehen vaikka rantakiveltä.

    • 10-9

      Mistä --sitä ei kukaan tiedä, minulle netti ei ollut sopiva ehkä ajalla, tanssi oli paras tapa vaikka siitä oli aikaa kun tanssin, tosin muistan 60 luvulla kun piiri ympärille ja katselivat kun oli hyvä toinen puoli twist se kai oli.

      Hyviä kokemuksia tanssista Suomessa, Norjassa, Ruotsissa jossa ole asunut kauan.

      Iskut taitaa olla tehty-- tyttäreni sanoi pahalla äänellä vaihdat kuin paitaa, tänään kai paremmalla päällä.

      Seurani hyvää akateemista, tuntuu joskus kuin olisin "Jeesus" oppineiden kanssa.

    • helv.onnellinen

      No semmonen älykäs nainen,huolellinen ehostus,kurveja nuoleva nahka-asu,runko kunnossa ja saa kaverit kateelliseksi. Tässä osa kriteereistä. OOn muuten löytänyt ja vielä helvetin mukavakin.

      • Nyfiken

        Et vastannut kuitenkaan alkuperäiseen kysymykseen miten sut isketään vaan luettelit millainen kumppani sulle pitää olla. Vai riittääkö sulle tosiaan pelkkä ulkomuoto vaikka pää olisi miten tyhjä vaan eikä välttämättä edes yhteistä kieltä löydy?


      • ihmettelijä

        Saa kaverit kateelliseski, ja ikää sinulla oli 16v? Yli 50v. mies tuskin ajattelee noin.


    • Nyfiken

      Minä pidän rennoista ihmisistä, sellaisista avoimista ja ystävällisistä lähestyjistä.

      Iskemiseen riittää siis nuo kolme perustetta ja niiden perusteella voisin hyvinkin viettää mukavan illan jossain julkisessa tilassa nämä ominaisuudet omaavan hlön kanssa. Jatkoon tarvitaan sitten lähempää tuttavuutta ja toisen taustojen tietämistä ja niiden tietojen vaihtamiseen mennee jonkin aikaa; kukaanhan ei halunne heti ekoilla treffeillä itsestään kaikkea vuodattaa mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi.

    • Hymyillään :)

      Iskuetäisyydelle pääsee siistillä olemuksella ja hyvät käytöstavat omaava. Siitä eteenpäin mennään kemialla.
      That' s it.

      • pitääkö paikkansa?

        Mitä pahempi renttu,sen paremman muijan saa.


      • urbaanilegendaa
        pitääkö paikkansa? kirjoitti:

        Mitä pahempi renttu,sen paremman muijan saa.

        kaikki on suhteellista, eihän renttu voi saada enää itseään huonompaa


      • "Rentukka"
        urbaanilegendaa kirjoitti:

        kaikki on suhteellista, eihän renttu voi saada enää itseään huonompaa

        Tämä käänsi suupielet korvia kohti.


    • Ehkä osoitetaan vaan jotenkin kiinnostusta ja jos sattuu oikea kohdalleen, niin vastataan. Niin se vaan menee. Pelimiehet ja pelinaiset ovat niitä, jotka iskee itselleen seuralaisia tai muuta ajankulua. :)

    • RosaLiiin

      Haluaisin tulla isketyksi kysymyksellä....
      tartteks sä.........apua

      • ? ?

        Nyt sait mut ainaki ihan kysymysmerkiksi :0


    • En tahro

      Ai kanveesiin vai?

      • __!?

        Eikun takaa päin !


      • Hah !
        __!? kirjoitti:

        Eikun takaa päin !

        Hmmm ... Eri asia.


    • Slow driver

      Minulla taitaa olla jo yksi jalka haudassa, kun niinkin raju tapahtuma kuin iskeminen tai isketyksi tuleminen tuntuu tässä 50-iässä vieraalta. Enemmänkin viehättää ajatus jonkinlaisesta sielujen, aivojen ja kehojen hitaasti lisääntyvästä sympatiasta. Tässä iässä on alkanut keskusteleminen tuntua tärkeämmältä kuin puhuminen ja yhteinen oleminen mielekkäämmältä kuin yhteinen suorittaminen.

      • Slow hands

        Voiko siitä jutusta sanoa ja ajatella tämän kauniimmin - tai paremmin? Voittaa iskemisen 6 - 0.


    • Näin on Totuus

      Miika: 7:5
      Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet.

    • vaka vanha

      Tässä asiassa on sellainen fakta että ei mitenkään. Se vaan on siten että jos joku sellaista yrittäisi niin pitäisin sitä henkisesti tasapainottomana tai että se on joissain aineissaan. Jokainen älykäs ja fiksu tyyppi osaa kiertää minut iskumielessä kaukaa. En kyllä edes muista koska sellaista iskemisyritystä olisin huomannut, joten se kertoo ihmisten olevan pääasiassa järkeviä.

      Ai niin, viimeksi mua koitti "iskeä" kolmekymppinen nuorimies kesällä kun olin koiran kanssa lenkillä. Se halusi multa kännykän ja tehosti pyyntöään iskulla jonka väistin ja kaveri turvalleen kentturalle.
      Tapahtuman pahin ponnistus oli pitää koira aloillaan ettei se olisi repinyt jätkää palasiksi. Aineissaan oli tämäkin iskijä ja hommasin sille kyydin sinisellä taksilla. Jonkinlaista ammattiapua hommaisin varmaan muunkinlaista iskuyritystä tekevälle. ;)

    • Vähä onneton

      Sillee, että heittää positiivisen ja hauskan roolia vaikka väkisin ja mieluiten kännissä, mistä tulee mieleen, että tyyppi haluaa näyttää itselleen, kuinka hän onkin huipputyyppi ja ulospäin suuntautuva.

      Tai sitten hokemalla kaiken "hyvän", minkä on YLEn kanavilta oppinut.

      Näillä eväillä kannattaa yrittää meikäpoikaa, jos haluaa saada minut vaivautuneeksi. Juu, tiedän, että se kaikki päätyy toteamuseen, että olen tosikko. :D

      • Hmm, näinköhän...

        Jotkut tarvitsevat rohkaisuryypyn saadakseen itsestään irti edes yrityksen jutella jonkun kanssa, ja toivoa että jatkoa seuraa. Usein ujous ja arkuus ovatkin syynä yksinäisyyteen ja jos sitten huomaa alkoholin antavan riittävästi rohkeutta, se voi johtaa juuri tuohon mikä sinut saa vaivautuneeksi.
        En ole neuvomassa tällä sinua enkä muitakaan, kunhan totesin että tuo voisi olla käypänen syy.


    • Onx tietoo tämmösist

      Huomaamalla, huomioimalla, muistamalla, ottamalla / pitämällä yhteyttä, hyvillä jutuilla, tarinoilla, oikeamielisyydellä, rehellisyydellä, rentoudella, humoristisuudella, mukavalla luonteella ...

    • Nokipannukahvilla ja makkaralla. Eli viemällä oikeesti ulos syömään.
      Ja hiljaisuudella, eli sillä ettei ala kiemurella kun koittaa hiljainen hetki, kaikkea hiljaisuutta ei tarvi täyttää kamalalla pölinällä ja väkisin jutun keksimisellä.
      Hiljaisuus kahden kesken on mahtavaa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3807
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2701
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      131
      2037
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      102
      1763
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      57
      1206
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1137
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1036
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      976
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      957
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      914
    Aihe