En tiedä mitä seuraa kannatan voiko joku antaa vinkin
Mitä seuraa voisin kannattaa
17
1118
Vastaukset
- Barca
Kannata BARCELONAA
- Apu on saatu
Selvä kiitos vastauksesta
- tonza4343
Älä vitus barcaa.. Chelsea on se juttu ;)
- nomoi1
Real Madrid on kingi joukkue ;)
- realman
totta
- Ykstervaperse
On hankalaa vaan "ruveta kannattamaan" tiettyä jokkuetta...
Kannattaa seurata paljon jalkapallo otteluita ja uutisia niin kyllä se suosikki joukkue ennen pitkään löytyy.
Itse olen ollut Liverpool fani jo syntyestä lähtien, sillä isäni on aina kannustanut Liverpoolia.- 1774
Mun lempparijoukkueet hjk.honka.tps.haka.ilves ja reipas
- ♥♥♥♥♥♥♥
Mun suosikit CF Valencia. Malaga. Real madrid. Real zaragosa. Fc Barcelona.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥
Atletico Madrid. Real valla
- Sevillan mannet
Riippuu siitä onko luonteeltaan gloryhuntteri vai onko joku suhde johonkin seuraan esim sitä kautta että on asunut tuon seuran kotipaikkakunnalla. Itselleni valinta osuu tästä syystä Sevillaan. Sillä seuralla on myös hyvät ja kiihkeät kannattajat, päinvastoin kuin Real Madridilla ja Barcelonalla jotka ovat aivan megaseuran tapaisia että niitä voisi edes ajatella kannattavansa.
- ♥]]]]]♥♥♥♥♥♥♥
Omat lempparit la liiga 1. Fc Barcelona 2. Getafe 3. Reali valladolid 4. Real zaragosa 5. Atletico Madrid 6. CFS sevilla 6. Deportivo lacoruna 7. Real Madrid 8. Fc Barcelona 9. Osasuna 10. Cd tenerife 11. Atletico bilbao
- futari#9
Barca on aina paras
- kjjhgffdd
On vain yksi joukkue!
http://elperiodico.com.gt/get_img.php?NrImage=1&NrArticle=245212 - viva granada
Granada
- Active E
- Monetaari
Sevilla, lisää syitä: http://vihjepalvelu.com/la-liga-sevillan-ihme-osa-2/
la liga top5
1. VALENCIA CF
2. REAL SOCIEDAD
3. REAL MADIRD
4. GETAFE
5. FC BARCELONA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987