Olen tutustunut kalat-mieheen n. puoli vuotta sitten ja hän on niiin ailahtelevainen, eten ole koskaan moista tavannut (ja ikää kuitenkin jo yli puoli vuosisataa..hoh hoijaa). Lupaa yhtä ja tekee toista..loukkaantuu jos vastaan johonkin hänen lupaukseensa, että katsotaan sitten, miltä sinusta tuntuu, kun sinne asti eletään ("sinne asti" voi tarkoittaa seuraavaa päivää). Oltiin esim. sovittu yksi juttu, jonne hänen piti tulla..ei tullut, ei vastannut puhelimeen ja kun vihdoin myöhemmin vastasi, ei halunnut mitenkään kommentoida ohariaan, ei pystynyt/halunnut jutella asiasta eikä edes vaivautunut pyytämään anteeksi.. ainoa syy oli vain, että kun ei huvittanut! Eikö aikuinen kalat-mies oikeasti osaa asettua toisen asemaan ollenkaan?? ja kun oltiin juuri edellisenä päivänä puhuttu, miten tärkeää ja peruskohteliasta noin yleisestikin on ilmoittaa, ellei pääse johonkin tai jos myöhästyy. Ei hän todellakaan näytä tietävän, mitä tahtoo ja elää vain päivän kerrallaan. On kyllä mitä hurmaavin naistenmies, vastustamaton kerrassaan, mutta hulluksihan tuommoisen kanssa tulisi ja olo on aina kuin heikoilla jäillä :(( niiiiin ihana kuin hän muuten olisikin. Harrrmittaa ihan, mutta pakko on lopettaa suhde ennen kuin se onedes päässyt alkuunkaan. Mies on esim. jo monta kuukautta puhellut, että voisin tulla käymään hänen luonaan kahvilla, mutta ei ole saanut kutsutuksi millään ilveellä ja olen tullut siihen tulokseen, että ei noin saamaton mies saakaan. En todellakaan halua olla kynnysmatto ja pompoteltava sen mukaan, miltä toisesta milloinkin sattuu tuntumaan.
VASTAA
Il
Miten toimia kalat-miehen kanssa??
Ohhohhh?
1
273
Vastaukset
- 4+1
Niih... yhtä säälittävä tapaus olet itsekin kun tommosessa roikut. Kyllä tangoon tarvitaan kaks.. haha lankeetko useinkin naistenmiehiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988