En päässyt töihin YLElle koska en osaa kunnollista ruotsia. Sen sain tietää vasta kolme kuukautta jälkeenpäin eräältä joka oli saanut potkut YLEltä.Syytä siihen en tiedä mutta se alkoi tuntua oudolta että Suomalaiset jotka maksaa veron ja lisenssin YLElle ovat vain neljäsosa koko YLE henkilökunnasta! Joka oli yli puolet Kekkosen aikaan.YLE on siis todellinen hurrien ankkalampi!
Olen ruvennut seuraamaan esim.YLE teksti-TVn kirjoitustyyliä.Pakkoruotsi siellä väitetään olevan "nada" mutta kun siellä lukee esim. Operaatio, Rehab, Systrarna, Lagom jne. on outoa että YLE hallitus on luokitellut meidät Suomalaiset epäpäteviksi hoitaa omaa kielikulttuuria ja valintaa.
En ihmettele enää tätä pakkoruotsi asiaa sillä se on totta ja että me Suomenkieliset olemme omassa maassamme kuin kerjäläisiä Ruotsalaisen YLEn kanssa. Jag hatar er!
andra klass
dussugusi
5
134
Vastaukset
- är det möjligt ?
Du är alldeles säker på att det berodde på att du inte behärskar svenska ?Åandra sidan så betjänar ju YLE också den svenskspråkiga befolkningen.Kanske de hellre anställer två eller flerspråkig personal?
- jag undrar inte alls
Med den där attityden (jag hatar er ) mot svenskspråkiga landsmän är nog inte YLE,någon lämplig arbetsplats.
- 48845653
Det är säkert bättre med en arbetsplats där man inte råkar ut för att träffa svenskspråkiga människor.Du kunde ha fått ruotsisyndrom på YLE.
- kallerna
Hurregåderna
- 7653#####
Jag kan tänka mig att man INTE kan ha rasistiska attityder vid jobb på YLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443763PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621460Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3641434Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411190En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101036Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45908Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8901En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746