Siivouspalveluita Porissa

Vapaa-aikaa vailla

Onko kellään kokemuksia porilaisista siivousfirmoista / yksityisistä siivoojista?
Tarkoitus olisi tälläinen hommata ainakin
tähän elämäntilanteeseen, mutta niin paljon kehuja ja haukkuja kuulee samoista firmoista ettei enää tiedä mihin soittaisi.

11

4129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäjä

      Suosittelen ottamaan yksityisen siivoojan ennemmin kun isomman firman. Olen ollut itse työnjohdossa siivousliikkeillä ja huomannut että ei niitä työntekijöitä siellä paljoa kiinnosta toisen ihmisen koti. Nykyään olen yrittäjä ja teen työtä yksin....asiakkaat ovat tyytyväisiä kun aina tietää kuka sinne kotiin tulee. Firmat lupailee samaa siivoojaa mutta kun eihän kukaan kovin kauaa ole töissä alalla ja vaihtuvuus siksi kovaa. Monesti yksityiset on hiukan kalliimpia kuten minä olen kalliimpi mutta teen työni aina hyvin. Asioista ja muutoksista sopiminen on helpompaa kun ei tarvitse soitella puolta suomea vaan voi soittaa suoraan yrittäjälle :)

      • vapaa-aikaa vailla

        Samaa olen miettinyt, epätoivoissani jo siivousfirmaan soitin ja harmittaa että melkein tiedän etten ole tyytyväinen ja päätinkin jo, että jos näin on niin otan yksityisen. Mutta mistä tässä kaupungissa löytää yksityisiä siivoojia tai ihan kodinhoitajan? Mulle tärkeää olisi nimenomaan se että siivooja olisi sama ja hän tietäisi miten juuri meillä toimitaan, mihin tavarat kuuluu ja näin voisi siivota muutakin kuin pinnat, ja olisi selvä suunnitelma milloin tehdään mitäkin.


      • ei auteta

        Paljonko Sinulla on tuntihinta ja kuinka kauan siivoat esim. lapsiperheessä, jossa on iso talo ja paljon tavaroita siirrettävissä? Lisäksi huonekalut ja isot mattomäärät vielä ohessa, joita täytyy käsitellä siivotessa.


    • Yrittäjä

      Hei. En tiedä oletko jo löytänyt mieleisesi siivoojan mutta siellä Porissa on esim sellainen yrittäjä kun Mari Lind. Vanhempi nainen joten saattaa olla ihan asiallinen. Nettisivutkin löytyy häneltä. Toivottavasti tärppää :)

    • Yrittäjä

      Tuntihinta minulla on 37,20 sis alvin. Yhdessä perheessä jossa käyn on neliöitä reilu 200 ja vaihdan siellä lakanat kaikkiin sänkyihin, pesen pyykkiä ja mankeloin lakanoita.....teen siis siellä kaikkea kun käyn. Olen siellä 5 tuntia joka toinen viikko. Kalliimpi siis olen kun moni muu mutta ei omaa työtään kannata alennusmyynneillä tehdä.

      • tylyjä

        Olet aivan oikeassa, että ei omaa siivoustyötä tarvitse alennusmyynnillä tehdä. Kyllä niitä sellaisia löytyy, jotka teettävät kaikenlaisen työn pilkkahinnalla. Siivousta tarvitaan, mutta mitään ei saisi maksaa. Otetaan esim. sellainen aika esim., vaikka kaksi tuntia ja sitten on niin paljon tehtävää, että ei kaikkia kerkiä siinä ajassa tehdä. Sitten ollaan suu mutrulla ja haukutaan siivooja jälkeenpäin. Kyllä niitä on niin paljon vanhuksia, jotka tarvitsevat apua siivouksessa ja sitten lapset moittii, että kun siivooja on niin hidas ja laiska. Itse ei viitsitä tehdä mittään vanhemmilla, kun käyvät.


    • freshyy

      Raikas yhtiöille pitkä miinus

    • tyttityytyväinen

      Olen ollut tyytyväinen kotipalvelu Sivinaan (aiemmin kotipalvelu Klassikko). Joustava firma, työ tehdään hyvin ja kohtuuhintainen. Kysyin hintoja myös Raikas yhtiöltä ja Siivousporista mutta eivät vaivautuneet edes vastaamaan.

    • LyMer

      Hei. 🌼🌸 Minulla on nyt siivousyritys, joten jos tarvitsette siivousta tai puhdistusta kotona tai muualla, olen käytettävissä 🙂 lähetä viestiä tai soita minulle. 040 8282250. Minulla on hygieniakortti, työturvallisuuskortti ja ensiapukortti. Olen irlantilainen ja käytän kaikkia laadukkaita suomalaisia ​​tuotteita. Käytän myös värikoodijärjestelmää kaikille kodin alueille. Myös kotona käytettäviä liinoja käytetään vain kotonasi. Siivous kuuluu myös kotitalousvähennyksen piiriin, joten hinnasta saa takaisin 50% 🌺🌼

    • Tuolta
    • Anonyymi

      Lymer Palvelut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe