pyyhe kehään

ei myy romu!

Väkeä pihalle ja loput pakkolomalle!

10

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupsss...

      Tuskin nyt sentään kaikki yhtäaikaa. Lomauttaa kun voi vaikka henkilö/viikko kerrallaan. Kumma, että joku vielä näinäpäivinä luulee, että lomautukset aina tarkoittaa sitä, että viimeinen pistää ovet säppiin lähtiessään ja sammuttaa valot.
      Yritys saa säästönsä lomauttamalla jokaisen vaikka päivän kerrallaan ja toiminnot jatkuvat kokoajan suht normaalisti.
      Kiahaan muutenkin myydään nykyään likimain puolet muissa ketjuissa kuin Deltassa, joihin Deltan toilailut eivät vaikuta.

      • Arileh

        Fiat ja Mitsubishi ei taida oikein mennä kaupaksi. Kia menee kylläkin.


      • Ei Fiatia
        Arileh kirjoitti:

        Fiat ja Mitsubishi ei taida oikein mennä kaupaksi. Kia menee kylläkin.

        Delta menetti Fiatin edustuksen jat sitten.


      • juupss
        Ei Fiatia kirjoitti:

        Delta menetti Fiatin edustuksen jat sitten.

        Sisäpiiristä kuultu totuus tuostakin on, että Kia pelasi itsensä Fiat edustuksesta ulos ja keskittyi paremmin kaupaksi käyvään Kiaan. Fiat on nykyään marginaalimerkki, jota tuskin kukaan innosta puhkuen haluaa.


      • Autoilija3
        Ei Fiatia kirjoitti:

        Delta menetti Fiatin edustuksen jat sitten.

        Näin se onkin. Mutta ei ole Fiatin myynti senjälkeen kovin häävi ollut.


    • H&K.

      "Ei myy romu" otti silmään. Tietääkseni siellä myydään autoja.
      Mutta onhan se toki makuasia, joidenkin mielestä BMW on romu ja toisien mielestä ei ole. Vanhoina ja paljon ajettuina kaikki lienevät romuja.

      • Näinpä juuri

      • SAWS
        Näinpä juuri kirjoitti:

        Huvittavintahan tässä juurikin on se, että 1.3.2013 Delta auto kirjoitti jälleenmyyntisopimuksen BMW:n maahantuojan kanssa. Ilmeisesti aloittajan mielestä Bemaritkin ovat romuja, Kian, Mitsubishin ja Mazdan lisäksi.
        Olisi hauska tietää, millä aloittaja muuten itse ajaa??

        http://www.delta.fi/Etusivu/Uutiset/DeltalleBMWnedustus/tabid/1704/Default.aspx

        Liikemies pettyi Bemarin laatuun:
        http://www.tuulilasi.fi/uutiset/pettynyt-bmw-omistaja-moukaroi-120-000-euron-auton-hajalle-ja-julkaisi-videon-netissa


    • köffff

      Näiden provojen aloittajat ajavat poikkeuksetta toyolla, ja tekevät tätä siksi, että
      eivät tuntisi alemmuuttaan ajaessaan toyolla

    • Yhdessä erilaiset

      Kia ja Toyota mielletään monessa suhteessa saman kaltaisiksi autoiksi. Ei kait nämä provot ole silloin Toyotan leiristä. Yhteistä näille merkeille on se, että kummankaan merkin omistaja luultavasti ei ole koskaan omistanut toista. Eli eivät tiedä mitään toisistaan, silti niitä ajatellaan samoiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe