Potilastieto arkisto

eiharrastusta

Tiedättekö mikä on potilastiedon arkisto? En minäkään ennen tiennyt, en, mutta nyt tiedän kun poliisit kävi hakemassa haulikon pois.

Olin potilastiedon arkiston tietojen mukaan opettanut pojalle väkivaltaista käytöstä. Ihmettelin, että miten se arkisto sen tietää, niin vastasivat, että kouluterveyden tarkastuksen yhteydessä oli lääkäri todennut minun opettavan väkivaltaistakäytöstä pojalleni, ja se tieto löytyy potilastietojen arkistosta. Yritin kysyä kuolulääkäriltä, että mitä väkivaltaisutta olen pojalle opettanut. Koululääkäri vain totesi että se on viranomaisasia eikä kuulu minulle.

Pojaltako kysyin asiasta, että mitä siellä koululääkärissä oli oikein tapahtunut, niin ei se oikein tietänyt. Jälki-istuntoa se oli saanut kun oli kuolulääkärin vastaanotolla todennut, että "Sosialismi on perseestä". Ilmeisesti tämä toteamus riitti siihen että koululääkäri on todennut minun opettaneen poikaani väkivaltaiseen käytökseen.

Siinä oli sitten se harrastus. Kiitokset sinne minne lie...

8

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stounhentse

Mahdatko puhua totta.

• röllikö

Täytyy sanoa ettei voi olla totta mutta toisaalta suomi on kyllä menossa DDR malliseen valvontaa että voi olla perääkin.

• Joo-o ja

tähän kun vielä lisää autojen satellittivalvonnan sekä kännykkäkuuntelut niin yksityisyys on menetetty ja "iso veli valvoo". Mihin tietoja käytetään oikeasti??? Meidänkö vai muiden hyväksi ??? Kiitokset siitä... mutta kenelle ???

• trollaajia löytyy

Tuollasia trolleja on täällä ollut ennenkin. Täytyy myöntää, että itsekin olen muutaman tuollaisen laittanut. Oli mukava seurata kun kaikki toopet täällä uskoi.
      Helpoin tapa saada uskomaan, on tuo että vaimo ilmoitti poliisille, ja sitten veivät aseet. Aina kuitenkin syyttä suotta, ja täällä menee läpi kuin häkä.

• Ensio tippuri

Olin poliisin haastattelussa aselupaa varten. Tutkiessaan potilastietopapereitani haastatteleva komisario kysyi yllättäen sukupuolitautitartunnastani 90-luvulla. Eihän sitä voinut kuin myönnellä. Hän totesi minut käytökseltäni vastuuttomaksi ja aselupa jäi saamatta.

• Enska Fani

Hyvä Enska! jatketaan samaan malliin jookosta joo! :D

• Pieniaseinen

Haitko sairaaseen kehonosaasi hallussapitolupaa?

• Sanan Vakaus

Oletko opettanut poikaa, miten sosialidemokraattien ja virheiden kanssa on toimistokäyttäydyttävä?

Monikaan ei osaa toimistokäyttäytymistä ennen kuin se opetetaan Suomen puolustusvoimissa.

Jotenkin tuntuu siltä, että poikasi on saamassa melko fasistista ja Euroopan unioniin sopimatonta poliittisesti epäkorrektia kasvatusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      8086
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3782
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3289
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2541
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2175
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1970
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe