Noin puoli vuotta sitten mulla huomattiin että vasen pupilli on suurempi kuin oikea. huomaan sen itsekin peilistä. siitä kävin lääkärissä. lääkäri sanoi että olen terve nuori nainen, se on vain fysiologinen ero pupilleissa.
Olen jo kuukausien ajan saanut monta kertaa viikossa jopa monta kertaa päivässä puutumiskohtauksia joka tuntuu suussa vasemmassa kädessä ja joskus jalassa asti. samalla tulee oksettava olo enkä pysty kunnolla keskittymään tilanteessa mihinkään. nopeasti se kuitenkin menee ohitse.
Usein mulla on pää kipeä. MUTTA muutama viikko sitten sain järkyttävän päänsärkykohtauksen. en ikinä ole kokenut mitään niin piinaavaa. töistä mut passitettiin kotiin, kun olin kuoleman kalpea jatkui monta päivää välillä vähän helpotti. Yhtenä aamuna heräsin kieli verillä ja arka. todennäköisesti olen kouristellut??sairaslomaa ja lähetteen sairaalaan lääkärille. Kun olin lepaamässä ystäväni luona sain taas puutumiskohtauksen, ja ystävä löysi minut tajuttomana, joka kesti monta minuuttia. siinä en kouristellut. olin sekava herätessäni.. ambulanssilla sairaalaan. yritin pyytää että pääni kuvataan mutta ei.
minulle annettiin epilepsia lääkkeet! JOtka eivät ole auttanut puutumiskohtauksiin ja pää on vähän väliä kipeä ja pupillit edelleen erikokoiset.
mua pelottaa että menetän työpaikan, mua pelottaa että onko mulla kasvi tai pullistuma päässä?!
Mua pelottaa!!!
3
260
Vastaukset
- vas.pupilli myös isompi
Hei! Jos julkinen puoli ei ala kuvaamaan nene yksityiselle. Tajuttomuuskohtaukset ym. Kovat päänsäryt voi varoitella tulevasta infarktista tai vuodosta, voi tietenkin liittyä muuhunkin. Minulla on myös vasen pupilli ollut lievästi isompi kuin oikea, mutta valoreaktiot ja pupillin supistuminen lähelle katsottaessa normaalit. Mulla on myös ollut lieviä päänsärkyjä mutta magneettikuvassa ei näkynyt poikkeavaa. Kuin suuri pupillien ero on? Supistuvatko valossa normaalisti ja lähelle katsottaessa? Toivottavasti pääset oikaisesti tutkimuksiin.
- nainen20www
Pupilli on aina vähän suurempi kuin toinen. hämärässä sen huomaa todella selvästi.. :D loimottaa järkyttävän suurena verrattuna oikeaan. Puolivuotta sitten kun siitä kävin silmalääkärissä, tarkastettiin näkö ja se oli ookoo, vasen pupilli kuulemma reagoikin vähän hitaammin. . ja yksityiselle menin silloin, sanoi sen vain olevan fysiologinen juttu.
päänsärkyyn mulle annettiin panadol 1000mg.. :D ja sitten nuo epilepsialääkkeet, kun sähkökäyrät oli heitellyt vähän hassusti. Mutta haluaisin tuon pään kuvauksen...
vieläkin tulee päänsärkykohtauksia, jolloin tuun kasvoista aivan harmaaksi, sanoo muut. puutumiskohtaus tosin on tullut vain kerran viime tälläviikolla. kun ennen niitä tuli melkein päivittäin.
Kai mun on mentävä yksityiselle. haluan varmistua ettei tuolla päänupissa ole mitään..
- nainen20www
Että näin... Kuvattu on ja oikealla puolen aivoissa onkin jotakin. Lääkäri soitti ja kertoi, että selvästy näkyy. olin metelisessä ympäristössä enkä oikein saanut selvää. muttei lääkäri sitä ainakaan kasvaimeksi sanonut. kumminkin, että jos lääkkeet eivät auta, voidaan leikata. tuotahan minä vasta säikähdinkin... herranjumala, miksi tällainen paska sattui kohdalle. :P
tiedän että leikkaamiset täällä kyllä osataan hyvin,mutta silti pelottaa. onhan ne omat aivot... minkälaisia leikkauskokemuksia muilla on...?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307