Tytöt mitä mieltä ootte perseiden katselusta?

poika 16v.

Joo eli otsikko kertookin jo jonkin verran mutta selvennän nyt vähän että häiritseekö teitä siis jos huomaatte että joku poika kattoo teijän persettä tai vilkasee sitä? Onko se loukkaavaa vai eikö haittaa ollenkaan? Tämmöstä tässä vaan mietin

57

6215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttösiili

      Ei se mua ainakaan häirittee yhtään jos joku jätkä mun persettäni vilkasee.. ;)

    • ykstytsywaa

      Ei se mua haittaa, kuhan nyt ei ihan koko ajan sitä persettä tuijota;)

      • cutepolish

        Hyi, toivottavasti oli trolli. ^
        Eipä se haittaa, tuntee ittensä imarrelluks :D xD


      • aloittaja2013
        cutepolish kirjoitti:

        Hyi, toivottavasti oli trolli. ^
        Eipä se haittaa, tuntee ittensä imarrelluks :D xD

        Joo toi oli trolli, ärsyttää tommoset. Pitänee nyt lisätä sit vielä et asiallisia kommentteja kiitos


      • dsghgdb

        Mutta jos se makoisa on niin siitä on aika vaikee irrottaa silmät


      • aloittaja2013
        aloittaja2013 kirjoitti:

        Joo toi oli trolli, ärsyttää tommoset. Pitänee nyt lisätä sit vielä et asiallisia kommentteja kiitos

        Lämmin kakka on parasta ja nakki


      • Tatskulaku

        Voitko olla mun tyttö ystävä mä oon 15 V poika Tykkään Tyttöjen Pieruista Ja Niitten Kanssa tykkään Olla pls jos voit olla Mun tyttis😘


    • gwZ

      Kyllä kuvittelis, että tytöt pitää sitä imartelevana jos poika sillä tavalla takapuoleen vilkaisee :)

    • en osaa sanoa

      En mä nyt oikein tiiä, aika alentavaa mut toisaalta... En osaa sanoa.

    • ddsdsdsdsdd

      en ite tykkää...

    • hametyttö

      onneks käytän hameita nii kukaa ei erityisemmin tirkistele, haha.

    • Ei kiitos.

      No ite en tommosia tuijotteluja yleensä huomaa, joskus kaveri tai äiti sanoo että mua tuijoteltiin. Jos huomaisin niin en varmaankaan tykkäis. Mä kuitenkin liikun ihan asioilla enkä tosiaankan halua, että joku rupee ruokakaupassa ahteria kyyläämään. Käytän myös peittäviä paitoja, rintavarustuksenikin on oma asiani.

      Se stalkkaaminen olisi kiva jättää sitten baareihin ja tietysti sitten on se jengi jotka kaiket päivät hilluu kauppakeskuksissa silmäripsiään räpsyttelemässä. Ne tulevat sinne vaan näytille, eivätkä siis omaa pahemmin oikeutta loukkaantua jos niitä toljotetaan.

    • ~97

      Mun persettä saa kattel niin kauan ku haluu, jos ei haittaa jos farkkujen/minihameitten alta vilkahtaa ain joskus stringit ;D

      • bye1

        Onko kikkii :D 97 jätkä (;


      • ~97
        bye1 kirjoitti:

        Onko kikkii :D 97 jätkä (;

        Mitä jos on ;)


    • Onko siis kiihottavaa kun 50v limaset äijät kattelee teidän perseitä?

    • jooooooooooooo

      ei se mua ainakaa haittaa, kiva vaa jos ajattelee, et mul o hyvä perse ;)

      • Tatskulaku

        Ite oon aina katelut Tyttöjen persettä Joskus koulus kun sanoin että voinko kattoo sun ****** nii se tyttö Sano että Mennää vessaa niin Mä sain haistella kuulema sen Pierua😂😂Vielä sain nuola Sen persett Melken san myös panna😂😂


    • Huhhu

      No vaikee sanoo... Siis jos se on joku suosittu söpöliini, nii ei se haittaa, mut jos se on joku 50 vuotias pervo nii joo, ei todellakaan!

      • dfgdfshdg

        Voiko se olla vähän vähemmän suosittu veijari?


    • hääh

      Onko "perse" nyt oikea sana kuvaamaan takapuolta. Kumminkin, en usko että kukaan tahallaan pyllyjä katselee. Onhan oman pepun näkeminen jo upea asia :DDD

    • sophia--

      ..oonko ainoa ketä se haittaa?
      Esim. baarissa jos joku tulee kommentoimaan kropast jotta, koen oloni vaivaantuneeksi enkä imarrelluksi. Ja ennen kaikkea, koen oloni joksikin seksiobjektiksi. Ja tässä yksi esimerkki tapaus: kävelin (päivällä) keskustassa yksin, kunnes joku mies tuli vastaan ja sanoi 'onpas sinulla upea vartalo!'. Ehkä joku teinihoro olisi tähän vain todennut 'kiitos' ja jakanut tilanteen facebookkiin pönkittääkseen itsetuntoaan - itse soitin paniikissa poikakaverille ja pyysin henkistä tukea.

      • aku_anka

        oot koska muut ei oo noin herkkii


      • Anonyymi

        henkistä tukea tollasesta.... aaaapuuuVa millasta sakkii !


    • girlxoxo

      Eipä se mua ainakaan pahemmin haittaa se on vaan kiva jos on hyvä perse :)

    • en tykkää

      Itse en tykkäisi jos näkisin että joku katselee persettäni!

    • 17vtyttö

      Eipä vilkaseminen ketään haittaa, lukuunottamatta fanaattisia feministejä. Kohtuus kaikessa toisaalta. Kunhan ei jää kovin pitkäksi aikaa tuijottamaan, ja ainakin siinä vaiheessa kun tyttö huomaa sun tuijottavan niin käännä se pää pois. Ja vaikka se onkin tavallaan imartelevaa, niin olisi loukkaavaa alkaa huutelemaan tytön perseestä jotain. Se on kohteliaisuus, toki, mutta se on nöyryyttävää antaa sellaista huomiota julkisesti. Vilkaise, tee analyysisi 3 sekunnissa- jos semmoisia tarvii tehdä- ja elämä jatkuu.

    • dr no

      No voi ****** teidän kanssanne. LUULETTEKO ETTÄ SE TEIDÄN MIELIPITEENNE MITÄÄN ASIAAN VAIKUTTAA? Pojat tuijottelevat hyvännäköisiä perseitä, oli teidän mielipiteenne mikä tahansa!

      • Eräs trotskilainen

        Sinun viestiäsi, ja tätä koko ketjua lukiessa miusta alko tuntumaan siltä, että on sittenkin ihan kiva olla nk. persjalkainen.


    • carolineeww

      Mua ei sellanen vilkasu haittaa jos jätkä on ees lähellä mun omaa ikäluokkaa. On tosi ällöö kun joku 50v paskahousu jää tuijottaan.

      • 9+2

        Samaa mieltä!


      • kellokäysullekin

        Onneks tekin ootte vielä 50 paskahousuja


    • jäbä17

      Katon mielummin toisten poikien peppuja.

    • 10+20

      Eipä tuo ny minua ainakaan pahasti haittaa kunhan ei jää tuijottamaan

    • Bad ash

      Mun mielestä aika sexyy...

    • hkjkkd

      No eihän se haittaa :) paitsi jos joku vanha äijä kaattoo ni... ei kiitos

    • heipäheihermanni

      Ittee ei ainakaa haittais... kattellaa kamujen kanssa poikienki perseitä :D

    • Kyllä nuoren naisen vartalo (sopusuhtainen) on taideteos,johon osana kuuluu peppu ! On ilo katsella !!!!

    • jwjwbjsj

      kaikki on asiasta omaa mieltään, mun pebaa voi tuijotella nii pitkää ku vaa jaksaa, varsinki jos hyvän näkönen uros kyseessä ;)

      • Jejeee

        Tottahan toki saa tuijottaa niin paljon kun sielu sietää. Ei sitä laki kiellä. Ja tiedänpähän ainakin että mulla on hyvä peba kun saan katseita osakseni kaupassa ja muualla kaupungilla. :D


      • tytsy19
        Jejeee kirjoitti:

        Tottahan toki saa tuijottaa niin paljon kun sielu sietää. Ei sitä laki kiellä. Ja tiedänpähän ainakin että mulla on hyvä peba kun saan katseita osakseni kaupassa ja muualla kaupungilla. :D

        Ittellä just sama! :)


    • 98rock

      Mitäs se nyt muka haittaisi :) Monesti tutut tyypit jopa läpsiikin persamuksille ja kehuu sitä~ Musta vaan ihanaa kuulla kehuja et mun kroppa on hyvä, koska en itse ole aina niin varma kelpaanko kenellekkään. Onhan niitäkin kertoja ollut että joku tyyppi tullut nostamaan hameenhelmaa takaapäin ja olihan minulla sinä päivänä siellä alla vain ne mustat pitsi stringit ;D

    • Juujuuuuh

      Riippuu nyt ihan katsojasta/vilkaisiasta ja siitä miten hän sen ajattelee.
      Ei olisi mukavaa kuulla seläntakana puhuttavan, että joku poika olisi kattellu persettäni ja haukkunu sitä sitten muille.

    • blööööö

      Eipä se sillain haittaa mut jos poikaystävä kyyläis toisten tyttöjen perseit varsinkin tyttöystävän seurassa niin se menee ainakin mun mielest alhaiseks

    • 15v tyttö

      Must oli ihan sika kiihottavaa kun yks poika aina tunnilta lähtiessä tuijotteli mun peräsintä ja sitten yhtenä päivänä tuli kysyy et saako kokeilla xD alkuun olin HYVIN hämmentynyt mutta alkujärkytyksen jälkeen puristeli hieman ja totesi että ihan helvetin hyvä se on C: nam

      • Tatskulaku

        Voiks haistella sun pierua Xd


    • Dat-00girl

      Riippuu katselijasta. Jos joku hyvännäkönen niin eihän se mitään haittaa mut sit nää pedot viiskymppiset on eri jude :D mä ainakin otan sen enemmänkin kohteliaisuutena kunhan ei mikään viidentoista pojan lauma siinä rivissä tuijottamassa. Kyllähän mekin siskon ja kavereiden kanssa arvostellaan poikien takapuolia :'D läpsäsemine on jo eri juttu, tosi halventavaa sellanen. Varsinko jos kauppakeskukses yksin liikkuu ja joku viiskymppunen läpsii  takapuolelle nii ei siinä kauheesti naurata. Toisaalta jos poikaystävä tuijottelis toisen tytön äässiä (ei siis ole poikaystävää atm ku emmäkään sillo muiden poikien takapuolii kattos :D) nii sais kyllä kilarit niskaan ihan sillä sekunnilla. Mua saa poikaystävä vapaasti tuijotella mut randomeita ei vitus tai ei hyvä heru.

    • HäiritseeTyttö

      Häirittee...

    • oiy

      Mua ei haittaa yhtään, sehän on aika imartelevaa jos joku vilkasee mun ahteria sillä silmällä.

    • 17weetytteli

      Jos joku komee poitsukka kattoo perset se on tosi hot mut jos joku ruma ni se on sika ällöö

      • jokupoikajostain

        Ootko oikeesti tota mieltä? :D


    • Erästeini

      Itse olen 15v poika, käyn salilla ja katselen ikäisteni tyttöjen perseitä. Koen sen tavallaan epäsovinnaiseksi, joten ymmärrän jos joku ei halua takamuksensa olevan katselun kohde. Loppujen lopuksi syy piilee genetiikassa. (Googlatkaa, jos ette tienneet) Tällä vuosituhannellahan, siitä ei ole mitään hyötyä.
      Itse en mielestäni koe, että se olisi esineistämistä, kunhan ei koskettele. Luonnollisesti seurustelu on täysin eri asia, siinähän vaikuttaa enneminkin millainen toinen on ihmisenä.
      (Jos joku haluis katella mua niin ihan vapaasti vaan. Ei kiinnosta, vaan ennemmin keskiarvo ja hengissä pysyminen. Älkää tehkö tästä niin isoa aasia!)

    • Erästeini2

      Huh, tulipas melkoinen essee. :) aasia -» *asiaa.

    • Perse

      "Onko "perse" nyt oikea sana kuvaamaan takapuolta. Kumminkin, en usko että kukaan tahallaan pyllyjä katselee. Onhan oman pepun näkeminen jo upea asia :DDD"

      Nimenomaan perse se pitää olla. Arse käy myös, mutta niitä lapsellisempia (lue: kiltimpiä) sanoja ei siitä käytetä. Pylly vielä menee, mutta tuo toinen mainitsemasi on tästä lähin kiellettyjen sanojen listalla.

    • Anonyymi

      No on se aika vaikeaa olla kattomatta ku on kaks vitun kuumaa muijjaa toine löytää nahka housuja ja toine vitun kireitä nusria farkkuja

    • Anonyymi

      LAURI

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe