Apua, pelästyin ihan kauheasti kun näin, että toinen gerbiileistä oli osaksi syötynä terraariossa. Nyt aloin lukemaan juttuja netistä ja ilmeisesti tämä on ihan tavallista?? Meillä ollut 5 gerbiiliä joista nyt kolmas kuoli, mutta ensimmäisen kerran gerbiili oli syönyt toista....!!
Gerbiili syö kuolleen kaverinsa?
4
634
Vastaukset
- Anzku
Itekki olen kuullut että, näin on muillakin käynyt, mutta syytä en tiedä, enkä ole syytä keneltäkään kuullutkaan. Tämä viesti on kyl turha, mut oli pakko vastata :) Että et ole ainoa, jolle on näin käynyt :) Kauheetahan toi on :( Osaanotot kuolleen gerbiilin takia :((
- rottanen
Gerbiilit, kuten muutkin jyrsijät syövät kuolleet laumatoverinsa siksi etteivät saalistajat löytäisi niitä hajun perusteella. Tämä on jäänyt jyrsijöille luonnosta, jossa saalistajat löytävät pesän jos siellä mädäntyy jonku raato
- Hyllykkä
Komppaan rottasta..
Ihan tyypillistä laumakäyttäytymistä.. - kauhistunut):
Mäkin säikähdin eilen tosi pahasti kun löysin toisen gerbiilini kuolleena ja jyrsittynä häkistään. En tiedä mikä sen kamulle tuli mutta olivat nahistelleet jo useemman tunnin... ):
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006