Rintasyöpä ja haluttomuus

40 +

Minulta löytyi rintasyöpä huhtikuussa, nyt rinta leikattu tilalla proteesi ja selästä otettu lihassiirre, sytot menossa. Ongelmani kuulostaa ehkä kummalta; minulla ei ole minkäänlaisia haluja, ei lainkaan, en edes kostu. Tietty hormonit on sekaisin ja paha olo aina hoitojen jälkeen. Mutta tulevatko ne halut lainkaan takaisin sytojen jälkeen, tietty enpä luota ulkonäköönikään enää, rinnasta puuttuu nänni ja ilman liivejä en pysty edes kuvittelemaan näyttäytymistä miehelleni. Ikää on 43 vuotta joten ei kait sitä koko loppuikää tarvitse vastentahtoisesti sänkyyn hyppiä

10

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annelia..

      Olin 34 kun minulta poistettiin rinta, tehtiin vatsarasvasta uusi mutta nänniä en koskaan hankkinut. Pelkäsin että aja myötä toinen osoitaa itään ja toinen länteen..)

      Haluihin ei asia ole koskaan vaikuttanut eikä minun mies ole koskaan vierastanut minua vaatetta. Asiasta on nyt 10 vuotta ja kaikki on kunnossa. itsetuntoon voi hetken vaikuttaa mutta kyllä se siitä. Kohta et muista koko juttua..:)

    • sellaista pataa

      Meillä taas niin, että itse voisin kyllä hyvinkin tehdä sängyssä muuta kuin nukkua, mutta mies ei ole koskenut leikkauksen jälkeen ollenkaan. Tuntuu jotenkin, että aloite pitää tulla häneltä, että osoittaa hyväksyvänsä minut tälläisenä "rikkonaisena" naisena. Leikkauksesta jo puolisen vuotta aikaa....

      • dfdfdfdfffff

        puoli vuotta on hyvin, hyvin lyhyt aika. syövän kanssa pitää oppia elämään niin, että puhutaan vuosista ja vuosikymmenistä.


      • sellaista pataa
        dfdfdfdfffff kirjoitti:

        puoli vuotta on hyvin, hyvin lyhyt aika. syövän kanssa pitää oppia elämään niin, että puhutaan vuosista ja vuosikymmenistä.

        Siis mitä tarkoitat? Oppia odottamaan vuosia tai vuosikymmeniä, että mies hyväksyisi sairauteni? Älä takerru irrallisiin sanoihin, vaan yritä lukea mistä on kysymys.


      • Annelia...

        Ota aloite itselle. Mies voi luulla että et halua koska on kipuja tai jotain muuta. Ota rohkea askel niin näet tilanteen. Minun mies ol hieman samanlainen synnytyksen jälkeen. Hyvä idea on hankkia rohkea yömekko baby doll juttu joka peittää rinnan jos sitä arastelee.. Kyllä se siitä eikun yrittämään..:)


    • sdsdsddd

      Ei se ole rinnasta kiinni!

    • jotain tietää

      Kyllä halut palaa jos rakastatte toisianne.Molempien on hyväksyttävä tapahtuneet ja hyväksyä asiat,jotka ei ole omissa käsissä.Mitä ulkonäköön tulee älä anna sen vaikuttaa.nythän rintasi on ainutlaatuinen eikä rakastava miehesi katse pidä sitä outona.

    • HalukasMiesTahtoisVielä

      Niin, halut palaa vai palaako, en enää jaksa uskoa paluuseen... Leikkauksesta jo kuusi vuotta. Haluat ei vaan ole palanneet... Minä olen perheen mies ja tekee kyllä mieli ja olen kyllä halujani osoittanutkin... Mutta en halua mitään jos ei toinen myös halua... Aiheesta on kyllä keskusteltu jne. Läheisyyttä kyllä on ja muuta hyvänäpitoa. Naiseni on edelleen hyvin kaunis ja haluttava.

      Seksiä on kyllä kokeiltu, mutta jos toinen ei halua niin ei se minustakaan mukavalta tunnu. Minulle seksi on sitä että kumpikin haluaa ja ennen meillä oli todella runsaasti halukasta seksiä. Mukavahan niitä aikoja on kyllä muistella! Nyt ollaan kuitenkin vasta vähän päälle nelikymppisiä kummatkin ja tekisi mieli kyllä... Onneksi on sentään yksi yhdessä tehty lapsi.

      Onko muilla vastaavaa tilannetta?

    • HalukasMiesTahtoisVielä

      Meillä tilanne jatkuu ennallaan, vaikka hyvä on että edes läheisyyttä.

      Olen aina kokenut olevani vähän bi ja nyt sitten tässä puutteessa kokeillut miestä. Hyvältä tuntui rakastelu.

      Naiseni tietää tästä kokeilusta. En tiedä olisiko järkevää löytää itselleen vakimies. Painaa tämä seksittömyys todella...

    • Jooopajooo

      Meillä tilanne jatkuu ennallaan, vaikka hyvä on että edes läheisyyttä.

      Olen aina kokenut olevani vähän bi ja nyt sitten tässä puutteessa kokeillut miestä. Hyvältä tuntui rakastelu.

      Naiseni tietää tästä kokeilusta. En tiedä olisiko järkevää löytää itselleen vakimies. Painaa tämä seksittömyys todella...



      Tee naisellesi palvelus ja vaihda kokonaan mieheen. Olisi naisellakin mahdollisuus löytää kunnollinen mies jonka elämä ei pyöri pelkän paneskelun ympärillä ja joka ymmärtää että sairaana ei sänkyhommat oo päällimmäisenä mielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe