Olen joulukuussa menossa kyseiseen hotelliin ja kiinnostaisi tietää uusimpia kokemuksia. Onko niitä torakoita siellä viime aikoina näkynyt ja miten muuten asiat? Ruualla ei väliä koska en all inclusivea ottanut.. Muutenki kiinnostaisi tietää Los Giganteksesta ja minkälaista säätä olisi odotettavissa joulukuussa?
Vastaukset 4
- 5 + 14
Huh huh! Oikeestiko ihmiset menevät lomallaan tälläisiin lääviin??? Viralliset kuvat näyttävät kyllä hienoilta mutta kun käy katsomassa lomailijoiden itsensä ottamia kuvia tripadvisorista niin on tosiaan kauhea näköinen paikka. Mä haluan lomallani rentoutua ja viihtyä myös hotellissani. Haluan myös mennä hyvissä mielin huoneeseeni mihin kellon aikaan tahansa, eikä ekana tarvi katella kun torakat juoksee lattialla karkuun. En ole yhdessäkään hotellissani ja huoneessani tänä vuonna torakan torakka nähnyt vaikka majoitusta on ollut viidellä mantereella.
- Sara79
Me myös varattu matka tähän "läävään"joulukuulle :) kiinnostaisi myös kokemukset niin hotellista kuin itse matkakohteesta :)
- vieras4
Tämä "läävä" tosiaan tuli kiireessä töissä valittua kun oli finnmatkoilla lomavalvojaiset. Toivotaan ettei niitä torakoita olisi näkynyt viime aikoina...
- Sara79
Mikä päivä ootte menossa, me 7.12 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410