Pyhäjärven terveyskeskus

Herätkää Ihmiset!

Eikö pitäisi teettää vielä kuntokartoitus puolueettomalla asiantuntijalla.Tulee nimittäin tosi kalliiksi rakentaa uusi tk,vasta korjattu ulkokatto on varmasti hyvä.
Kaikki teetetään ulkopuolisella,jopa valvonta,Mitä tekevät teknisen kaksi lv-insinööriä ja kolme mestaria.Ilmastointi on ollut retuperällä jo pitkään ,tietotaito meni talkkareiden mukana "eläkkeelle". Asiantunteva taho on aivan ihmeissän .

11

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikimusta pässi

      Mistä sinä löydät puolueettoman tutkimuksen?
      Ehei, pyhäjärven mafia pitää hallussaan maan ja taivaan avaimia pyhäjärvisille.
      se mikä on maan omaisuutta se menee kirkkomultiin ja mikä on taivaan omaisuutta se lentää nelipaikkaisella.

      Itse en usko yhteenkään tutkimukseen, en yhteenkään päätökseen enkä yhteenkään viranhaltijaan, joka pyörii persekärpäsenä uus-kepun , vasureiden ja demarien lähellä.
      ovat saastuneita.

      • Juu, en minäkään.
        Olen pettynyt niin monesti.


    • niiskuttaa ja,,,

      Joissakin uusissa rakennusmateriaaleissa on allergisia oireita aiheuttavia tuoksuja herkille.
      Ilmeisesti kannattaa selvittää työnkeijäin todellinen terveystilanne kun palkataan työntekijöitä Terveyskeskukseen jatkossa,jos on allergiaan viittaavia oireita työntekijä auttamatta joko eläkkeelle ta kortistoon työkyvyttömänä.

      Tärkeää ottaa huomioon !!
      Ei kai meillä rahat riitä joka hoitajalle uutta TK:ta rakentaa.

      • Valkoinen kili

        Niiskuttamisella ja oikeilla hengitystie- (hengenahdistus, keuhkokuume)-, iho-, jne. oireilla iso ero.
        Näitä niiskuttajia toki on joka paikassa ja se ei aiheuta toimia.
        Niiskuttajia käy paljon mm. lääkärin vastaanotolla = turhia käyntejä.
        Ottakaahan selvää mikä todellisuus on. Terveyskeskus tutkittu ulkopuolisten tahojen toimesta. Jos ongelmia katossa (ulkokatto päälle päin hyvä mutta mitä on sen alla vintillä...), seinissä, lattiassa niin vaikea sitä on korjata. Näistä epäonnistuneista korjauksista meillä Suomessa paljon esimerkkejä. Lähimpänä taitaa olla Ylivieskan koulu josta muutama viikko sitten uutisoitiin.
        Ja viimeisimpien terveyskeskuksen tutkimustulosten mukaan kyse ei allergisia oireita aiheuttavista tuoksuista, ilmastoinnista (joka ei ole toiminut koko taloa ajatellen ikinä) vaan paljon pahemmista asioista niin siinä ei entiset talkkarit tms. auta. Näin jälkikäteen ajatellen ehkä heidän ammattitaidon voi kyseenalaistaa...
        Jos ei ole vara rakentaa uutta, palvelut kannattaa sitten keskittää naapurikuntiin. Ja eihän terveyskeskusta tehdä yksin työntekijöille vaan kuntalaisille. Aivan samalla tavalla sairastava potilas saa oireita terveyskekuksessa asioidessaan jos siellä terveydelle haitallinen/vaarallinen sisäilma. Ja sitten yleissivistävää tietoa. Eläkkeelle pääsyn ratkaisee Kela, ei yksin työnantaja.
        Kortistoon ketään ei voi potkia sairastumisen, sairauden vuoksi. Mikäli näin olisi, meillä 80% väestöstä olisi kortistossa, osa jo päivähoitoiässä ja osa ennen kuin saa peruskoulun suoritettua. Suomessa paljon allergisia, astmaatikkoja, sydän- ja verisuonitautisia, erilaisista tuki ja liikuntaelin vaivoista kärsiviä, alkoholiongelmaisia, epileptikkoja, diabeetikoita jne. jne.
        Muutoinkaan sairastuminen ei katso aikaa. Terveyskeskuksen kohdalla joidenkin henkilöiden kohdalla saattanut käydä niin että täysin terve ihminen töihin tullessaan ja ollessaan, mutta sairastunut kun joutunut altistukseen. Ja kukapa missään muussakaan työpaikassa voi tietää mikä sairaus huomenna puhkeaa; syöpä tms. ? Näin se vaan menee. Olisi aika keskiaikaista-, Hitleri tai Stalini touhua jos jokainen joka huomenna sairastuisi jostain syystä heitettäisiin pois. Nykyisin elämme sivistyneessä länsivaltiossa ja työhönottotilanteessa ihmisen terveystiedot tms. eivät ole julkisia kaikilta osin. Samoin kuin naiselta ei voi tiedustella mahdollista raskaaksi hankkiutumista tms.
        Että onpa taas tietämättömiä kannanottoja tällä palstalla. Eiköhän olisi aiheellista lopettaa kaikenlainen hämmentäminen jne. terveyskeskuksen kohdalla. Paras että hommat hoitaa tahot jotka todellisuuden tietävät. Kun uusi terveyskeskus saadaan, toivotaan että sinne saadaan vielä osaavaa, työlleen omistautunutta porukkaa. Kaikkinaiset negatiiviset ivalliset kirjoittelut, kannanotot pahimmillaan karkottavat porukkaa. Eikä ne ainakaan anna kunnasta/kaupungista mitään hyvää kuvaa. Nykyisin vaan syrjäseuduille vaikea saada hyviä työntekijöitä, se kannatta muistaa. Myös kirjoittelijoiden joilla perustuslaillinen oikeus ilmaista mielipiteitä.


      • T-itta

        Koko terveyskeskusta ei tarvita ainoastaan lääkäreille vastaanottotilat ja poliklinikka
        pieniin operaatioihin, vuodepotilaat Kärsämäelle ja Haapajärvelle näin asiat hoituvat.


      • S-aarela
        Valkoinen kili kirjoitti:

        Niiskuttamisella ja oikeilla hengitystie- (hengenahdistus, keuhkokuume)-, iho-, jne. oireilla iso ero.
        Näitä niiskuttajia toki on joka paikassa ja se ei aiheuta toimia.
        Niiskuttajia käy paljon mm. lääkärin vastaanotolla = turhia käyntejä.
        Ottakaahan selvää mikä todellisuus on. Terveyskeskus tutkittu ulkopuolisten tahojen toimesta. Jos ongelmia katossa (ulkokatto päälle päin hyvä mutta mitä on sen alla vintillä...), seinissä, lattiassa niin vaikea sitä on korjata. Näistä epäonnistuneista korjauksista meillä Suomessa paljon esimerkkejä. Lähimpänä taitaa olla Ylivieskan koulu josta muutama viikko sitten uutisoitiin.
        Ja viimeisimpien terveyskeskuksen tutkimustulosten mukaan kyse ei allergisia oireita aiheuttavista tuoksuista, ilmastoinnista (joka ei ole toiminut koko taloa ajatellen ikinä) vaan paljon pahemmista asioista niin siinä ei entiset talkkarit tms. auta. Näin jälkikäteen ajatellen ehkä heidän ammattitaidon voi kyseenalaistaa...
        Jos ei ole vara rakentaa uutta, palvelut kannattaa sitten keskittää naapurikuntiin. Ja eihän terveyskeskusta tehdä yksin työntekijöille vaan kuntalaisille. Aivan samalla tavalla sairastava potilas saa oireita terveyskekuksessa asioidessaan jos siellä terveydelle haitallinen/vaarallinen sisäilma. Ja sitten yleissivistävää tietoa. Eläkkeelle pääsyn ratkaisee Kela, ei yksin työnantaja.
        Kortistoon ketään ei voi potkia sairastumisen, sairauden vuoksi. Mikäli näin olisi, meillä 80% väestöstä olisi kortistossa, osa jo päivähoitoiässä ja osa ennen kuin saa peruskoulun suoritettua. Suomessa paljon allergisia, astmaatikkoja, sydän- ja verisuonitautisia, erilaisista tuki ja liikuntaelin vaivoista kärsiviä, alkoholiongelmaisia, epileptikkoja, diabeetikoita jne. jne.
        Muutoinkaan sairastuminen ei katso aikaa. Terveyskeskuksen kohdalla joidenkin henkilöiden kohdalla saattanut käydä niin että täysin terve ihminen töihin tullessaan ja ollessaan, mutta sairastunut kun joutunut altistukseen. Ja kukapa missään muussakaan työpaikassa voi tietää mikä sairaus huomenna puhkeaa; syöpä tms. ? Näin se vaan menee. Olisi aika keskiaikaista-, Hitleri tai Stalini touhua jos jokainen joka huomenna sairastuisi jostain syystä heitettäisiin pois. Nykyisin elämme sivistyneessä länsivaltiossa ja työhönottotilanteessa ihmisen terveystiedot tms. eivät ole julkisia kaikilta osin. Samoin kuin naiselta ei voi tiedustella mahdollista raskaaksi hankkiutumista tms.
        Että onpa taas tietämättömiä kannanottoja tällä palstalla. Eiköhän olisi aiheellista lopettaa kaikenlainen hämmentäminen jne. terveyskeskuksen kohdalla. Paras että hommat hoitaa tahot jotka todellisuuden tietävät. Kun uusi terveyskeskus saadaan, toivotaan että sinne saadaan vielä osaavaa, työlleen omistautunutta porukkaa. Kaikkinaiset negatiiviset ivalliset kirjoittelut, kannanotot pahimmillaan karkottavat porukkaa. Eikä ne ainakaan anna kunnasta/kaupungista mitään hyvää kuvaa. Nykyisin vaan syrjäseuduille vaikea saada hyviä työntekijöitä, se kannatta muistaa. Myös kirjoittelijoiden joilla perustuslaillinen oikeus ilmaista mielipiteitä.

        Saarelan tyyliin jätetty sokkelilaudoitus sisältä purkamatta kute Kärsämäen terveyskeskuksessakin joten hometta ja sädesientä riittää.


    • Älykääpiö

      Että niinkuin uusi kuntokartoitus?
      No jo olisi rahan haakausta. Sen samaisen rahan jonka perään kuulutat.

    • 1-2 vai??

      Totuus pitää kaivaa esiin, montako työntekijää Pyhäjärven TK.ssa oireili??
      Kuulin jotain ihmeellistä viikko sitten,josta kerron myöhemmin kun tulee ajankohtaiseksi.

      • 75% vai??

        Todella. Totuus esiin. Itse kuulin myös jotain lukuja muutama viikko, kuukausi sitten. Suurin osa henkilökunnasta oireilee.
        Eikö tällä koko porukalla olisi oikeus korvauksiin?


    • kiekkalääkäri

      mutta keikkalääkärit on vain siirretty sieltä haapajärvelle???

    • Kiertää keikkaa

      Sattumia ei lasketa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe