Äänestetään tänä vuonna yksissä tuumin Claudia voittoon! Claudia on antanut ohjelmaan todella paljon sisältöä ja mielenkiintoa. Claudia ei ole todellakaan mitätön tapetti.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että voittajaksi pitäisi joka vuosi äänestää se henkilö, josta on kirjoitettu eniten mielipidesivuilla. Se kertoo siitä, että kyseisen henkilön käytös on koskettanut ihmisiä, antanut aihetta syvällisiin keskusteluihin ja pohdintoihin.
BB:stä voi oppia ihmisten käyttäytymistä ja psykologiaa. Itse katselen BB:tä lähinnä opiskelumielessä. Joudun esimerkiksi työpaikallani ottamaan kantaa työpaikkakiusaamiseen vaikka en ole juurikaan saanut psykologiista opetusta. Usein kiusaamisesta on vain 2 näkemystä: kiusaajan ja kiusatun. Asia on aina hankala ratkaista. Psykologista tietämystä ei voi olla koskaan liikaa. Viime vuotisessa BB:ssä oli klassista kiusaamista. Vahinko, että useampi kiusaaja äänestettiin nopeasti ulos. Moni kirjoittaa, että ei jaksa katsella kiusaamista televisiosta. Entäs jos sitä kiusaamista joutuisi sietämään 7 tuntia päivässä joka ikinen työpäivä? Tuntuu, että useimpia ihmisiä ei kiusattujen kohtalo juurikaan kiinnosta, valitettavasti.
Äänestetään Claudia voittoon!
Syvällinen analyysi
1
111
Vastaukset
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099