Onko kukaan saanut apua Markku Partiselta vaikeaan unettomuuteen

-kyllästynyt-

Olen kyllästynyt näihin "muiden" lääkäreiden määräämiin myrkkyihin. Auttaako Partinen pois tainnutuslääkkeistä ja antaa jotakin luonnollista tilalle. /ohjeita joilla pääsee eroon vaikka tosi vaikeastakin uniongelmasta. Kun koko ajan vaan määrätään lisää lääkkeitä joista ei oikein mitään tiedä, entisten päälle ja joilla huono maine. Ja uudesta lääkkeestäkään oikein tiedä mikä tämä on kun joku kokeellinen opioidiantagonisti pienellä annoksella. Ja melatoniini halutaan ottaa pois. Joo kerrankin on saanut nukuttua kun lähti pois kallonkutistajilta. Mutta ahistaa enemmän kuin aiemmin. Ja epäilen että voi ehkä johtua näistä lääkkeistä. Uniongelmaan ei alunperin oo mulla kuulunu minkäänlaista ahdistusta. Alkaa olla niin pirun kyllästynyt koko paskavaivaan. Uusin kyllä tuntuisi ehkä vievän ahistuksen pois mutta ei tunnu sitten muutenkaan mikään miltään ja tulee ikuinen ummetus. Ei vittu jaksa enää tätä uniongelmaa. Ei voi käydä töissä ei mitään. Tai jos hyvin käy niin ehkä lääkkeiden armoilla voi käydä kun vaan aikataulut käy yksiin kun pari tuntia menee kuitenkin siihen nukahtamiseen kun lääkkeet ottanu ja silloin ei voi autoa ajaa. Kyllä menee hermot.

7

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kyllästynyt-

      parin sadan kiometrin päässähän tuo senkin klinikka olisi vaan liekö samanlainen rahastaja kuin varmaan nämä kaikki muutkin.

    • Tsemppiä.

      Partinen ja Alihanka määräävät samoja keskushermostoon vaikuttavia myrkkyjä, jotka koukuttavat vuorenvarmasti, kuin muutkin lääkärit. Palkkioksi lekurit saavat kutsun "Rio de Janeiron kansainväliseen seminaariin" joka käytännössä on ilmainen lomamatka.

      Kirja joka auttaa noista mömmöistä irti on Stefan Borg; Irti unilääkkeistä ja... (en muista kirjan nimen loppua). Itse vierottauduin noista myrkyistä tuon kirjan ja yhden sairaanhoitajan avulla, joka tuki minua. Samaan aikaan aloin ottamaan selvää luontaistuotteista, jotka toimivat samalla tavalla kuin nuo myrkytkin, kuitenkaan vaurioittamatta elimistöä. Nyt olen pääsemässä irti jo luontaistuotteistakin eli nukun jo lähes kokonaan normaalia unta. Irrottautuminen myrkyistä kesti muistaakseni toista vuotta. Lisäksi luontaistuotteilla meni muutama vuosi, ja sinä aikana elimistö toivottavasti palautui ja tervehtyi myrkkyjen aiheuttamista komplikaatioista.

      • -kyllästynyt-

        Mitä luontaistuotteita kokeilit. Olen miettinyt kamomillateetä esim. Mutta en minä sillä varmaan unta saa.


      • Tsemppiä.
        -kyllästynyt- kirjoitti:

        Mitä luontaistuotteita kokeilit. Olen miettinyt kamomillateetä esim. Mutta en minä sillä varmaan unta saa.

        Unilääkkeiden käytön jälkeen käytin seuraavia luontaistuotteita;
        - melatoniini
        - tryptofaani
        - teaniini
        Siirryin pikkuhiljaa noihin luontaistuotteisiin ja niiden määrät olivayt jossakin vaiheessa suuria. Jotakihn seuraavaa; melatoniini 5-10mg, tryptofaani 500-1000mg, teaniini 150-300mg, siis kaikkia yhteensä. Nyt siis ei enää mitään tai hyvin vähän, melatoniinia 1mg.
        En kehoita käyttämään kaikkia yhtäaikaa, en ole lääkäri, vastaan vain omasta käyttämisestäni. Minulla ei onnistunut muuten kuin tuolla konstilla. Tukihenkilö tarttee olla samalla aaltopituudella, muuten siitä on haittaa, ei hyötyä.

        Onnistumisen hitaus johtuu siitä että nuo unilääkemyrkyt ovat vaikuttaneet kielteisesti kehoon ja elimistön palautuminen vie sen vuoksi aikaa.

        Toki chamomilla teetä tms voi käyttää lisäksi. Chamomilla tee rauhoittaa, oli univaikeuksia tai ei.


    • Sir Dalud

      Eipä nuo bentsot minullakaan toiminut, paitsi yksi ja se oli zopinox 7.5 mg ja niinkin pienellä annoksella kuin 1/4 tai 1/2. Muu vain piristivät. Vuosien varrella suurin määrä mitä on tarvinnut ottaa on 2/3 osaa siitä pienestä nappulasta.
      On tullut opamox tenox yms. kokeiltua ilman mitään tehoja. Pöhnän kyllä sai aikaan.

      Lisäksi ota käyttöön Tsemppiä. kirjoittaman lista luonnontuotteista, joita ei kannata teilata heti parin päivän jälkeen. Huuhaata suurin osa mutta ei nämä.

      Tryptofaani ja teaniini aamulla päivällä ja nukkumaan mennessä tyhjään mahaan mehun kanssa! Melatoniinia pieni annos klo18 ja toinen nukkumaan mennessä, vaikka kielen alle. Jos herää 4h nukahtamisesta --> vähennä melatoniinia

      Nuo operaatiot alentaa myös kortisolia, joka on se pahin unettomuuden aiheuttaja, yksikin huono yö nostaa seuraavan illan arvot korkeiksi nukkumista ajatellen.

      Vähennä sitten noiden toimiessa niitä muita myrkkyjä...

    • Love uni

      Partinentutkii hyvinkin kehittyminen menetelmin...toki onhan niitä menetelmiä muillakin. Uniklinikan kuski pitää vastaanottoa ainakin diacorissa. Minulla löysi ekalla tapaamisella aluksi höpö höpsöltä kuulostavan syyn unettomuuteeni, mitä muut eivät olleet koskaan huomanneet, enkä itse ollut tullut ajatelleeksi. Lähdettiinkin ohittamaan muuta kun unettomuutta ja sitten tuli unikin

    • Partinen määrää mahdollisiimman kalliit lääkkeet, totta kai.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe