minulla on ollut yli 30v autolla ajamisen historiassa montaa eri automerkkiä. Kaikkiamahdollisia ei tietenkään. Lisäksi autot ovat olleet osin uusia ja osin käytettyinä ostettuja. Siksi vertailua ei voi tehdä. Kuitenkin on todettava, että kaikissa merkeissä on ollut ajan mittaan korjattavaa. Kuitenkaan missään omistamassanomerkissä korjattavaa ei ole ollut merkitsevästi muita enemmän. Kaikki merkit ovat siis tehneeet tehtävänsä. Olen päässyt liikkumaan pisteestä A pisteeseen B.
Omistamianimerkkejä ovat olleet:
Citroen ( useita)
Fiat (usita)
Lada ( useita)
Skoda
Toyota (useita)
VolksWagen (useita)
Mielestäni kaikki edellä mainitut merkit täyttivät tehtävänsä.Käyttökustannuksilla ei ollut merkittävää eroa. Ainakaan pitkällä juoksulla.
Itselle miellyttävimmäksi merkikisi on jäänyt Citroen. Syynä käyttöominaiuudet ja erityisesti ajo-ominaisuudet.
Muila saattaa ja saa olla toisenlaisia näkemyksiä.
Kaikissa merkeissä vikoja?
påkerlund
1
93
Vastaukset
- näinhän se on
näinhän se on ja me kokeneemmat se tiedämme, että vikoja ja korjattavaa on ihan kaikissa merkeissä. Nyky teini luulee ett auto on joku vedenkeitin tai vastaava jota ei tarvitse juurikaan huoltaa tai ei se ainakaan rikki voi tai saa mennä. Tuuria tarvitaan jos pääsee ilman mitään ongelmaa esim. 5 vuotta samalla autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54784- 37779
- 33759