Mä luulin, et se ois aina k24 tai vähintään k20, mutta näköjään 18-vuotiaatkin käy siellä? onko ikäraja laskenut vai?
Tampereen Ilona ikäraja?
k24 vai k18?
3
10621
Vastaukset
- ease
Aiankin viimeksi oli kun itse kävin. Ikäraja kyllä riippuu täysin illasta, koska opiskelijabileissä ikäraja on alempi. Myös osa ravintolahenkilökunnasta voi käydä siellä.
- mä maalta
Minä kun luulin, että viettäisin 24v synttärini siellä, kun vihdoin pääsis Ilonaan, mutta se on näköjään avoin kaikille :D No taidan sit käväistä jo etuajassa, kun kerta pääsee.
- klklölkklöl
Jos sä vietät synttärisi siellä, se on yksityistilaisuus ja saat itse määrätä ikärajan. Alkoholia ei tietenkään tarjoilla alle 18v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471265Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161130
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903