niin siis ajattelin rekisteröityä, mutta en keksi itelleni sopivaa nimeä. Oon pyöriny täällä suolistossa jo suht pitkään, mutta aina vaihtanu nimimerkkiä... Pari edellisintä on nyt ollu tellme ja mlpfani. Sitä ennen vaan sellasia mitkä sopii aiheeseen. Mutta siis asiaan, tykkään kasviksista, my little ponystä ja käsitöistä. Ehdotuksia nimimerkille? Ja olen -00
ajattelin rekisteröityä, mutta millä nimellä?
11
<50
Vastaukset
- korppi™
kehitä nikkiäs harkitse ja kun mieleesi juolahtaa rekisteröidy
laita vaikka nikiks adventure quest worlds Kannattaa valita sellainen nimimerkki, joka kuvaa hyvin sinua.
- magicapocalypse
MyLittleMagicPony ois hyvä nimi.
- egettaja
Ponikukkakaali00 on nopeimmin vetästy idis.
- kukkakaali00
hei toihan oli oikeestaan aika hyvä :D must tuntuu et jätän sen ponin siit pois ku se on muuten mun mielest liian pitkä... Sillon se ois kukkakaali00 :) noni nyt sitte yritän saada ton nimimerkiks :D katotaa mite onnistuuu :D
- kukkakaali00
jee nyt on rekisteröity eikä menny ku vaa vaivast 30 minaa :D
- korppi™
numeronimi miks ihmees
- nonameyet
korppi™ kirjoitti:
numeronimi miks ihmees
Oon miettiny sellasta kun Pillunjakaja. Taitaa olla lian härski, mutta totta.
- korppi™
nonameyet kirjoitti:
Oon miettiny sellasta kun Pillunjakaja. Taitaa olla lian härski, mutta totta.
pillunjakaja hyvä nimi ota se
- kukkakaali00
korppi™ kirjoitti:
pillunjakaja hyvä nimi ota se
eipä ois uskonu susta korppi...
- korppi™
kukkakaali00 kirjoitti:
eipä ois uskonu susta korppi...
ootko sä seurannu pulinoita kauan kun sanot että et usko musta(:
iloisin mielin:tirehtööri
zeus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045