Kangoo

Mistä hajoo ?

Miten noin kangoo renut kestää ja mistä kohti ne hajoo ?
- Kävin käytettyjä katsomassa ja pikkuvikaa oli kaikissa.
Isompi vika takajousitus .....
Onko se yleistä ?

37

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolivalmis...

      On ollu 2 kpl kangoja.
      Ensimmäisessä oli vikaa mm vetoakselit, lukot, ja toi käynnistyksen esto oikkuili.
      Takuuseen niitä korjattiin, mutta ei ne viat loppunu vaan uusiutu. Myin pois sen auton kun ei se tullu valmiiksi, vikaa vaan piisasi..
      Toisen kangon ostin erittäin halvalla. käytettynä Mutta siinä oli ongelmana se että oli kuljetetttu koiria ja se haisi kuin viemäri. Ei auttanut edes sisäpesu ja puhdistus. Ei se eläimen paha haju ei vaan lähtenyt. Myin senkin hajuineen pois ja ostin laguna farmarin. Se on pelannu paremmin, tosin pikkuvikaa aina on.. Renuja olen pitänyt kun Tykkään renujen ajo-ominaisuuksista.Näistä jatkuvista vioista en niinkään pidä.

    • Vaihdoin pois.......

      Jos on kuljeteltu painavia lasteja, niin se takajousitus voi olla ongelma..
      Ja Pikkuvikaa on. Se on renun ominaisuus ??

      • halpamallilla

        Onko siinä vieterit vai vääntösauvat ? ??
        Jossain ranskiksissa noi vääntösauvat katkee tosta vaan.

        Kango on niin kuin on se citroen peugeot vastaava berlingo, tms. Niin ne on aika halpoja autoja ja laatu on halpaa. Siis välttävää ja huonoa.


      • Kannattaa ostaa
        halpamallilla kirjoitti:

        Onko siinä vieterit vai vääntösauvat ? ??
        Jossain ranskiksissa noi vääntösauvat katkee tosta vaan.

        Kango on niin kuin on se citroen peugeot vastaava berlingo, tms. Niin ne on aika halpoja autoja ja laatu on halpaa. Siis välttävää ja huonoa.

        tusina kerralla Kangoja, yhtä pitää käytössä, toisista varaosia, tosin jos kaikista kahdestatoista on lukot rikki joutuu ostamaan vielä sen kolmannentoista ja toivoa, että siitä saa lukot, jotka tietenkin särkyvät tuota pikaa. Jonkinlainen halli tietenkin tarvitaan varaosa renuille, ellei halua lumen alta osia kaivaa. Todellakin ihan järkevästi ajateltuna tulee halvemmaksi ostaa koko renu, kuin yksittäisiä uusia vara-osia.


    • arkitotuus renu

      - kango alkaa levitä nopeasti heti jo uutena. Mutt jos on ihmeyksilö niin kestää korjaten ajaa yli 100 000 km. Sitten se alkaa purkautua joka nurkasta.
      Ei käy aika pitkäksi korjatessa, on aina puuhaa.
      - Ja ymmärrän hyvin että halpa auto on halpa ja kestävyys on välttävää.
      Rahalla saa sitten kalliita ja kestäviä.
      - Renuilla itse ajan siksi kun ne on hiton halpoja. Ja kun ei oo rahaa, kun olen työttömänä. Moni muu kun kyllästyy korjaamaan niin myy halvalla.
      Ja olen pari renua itse myyny romuksi kun niissä on ollu vikaa aivan mahtavasti... esim just lagunoita.
      kyllästymiseen asti ollu vikaa, vikaa vian päälle.Todellinen super vikakasauma !

    • Sama kokemus

      Todellista käyttökelvotonta roskaa se kokemus Kangoosta, eikä tullut halvaksi tutustuminen tähän super huonoon, niin miksi sitä nyt voisi nimittää? ei oikein normaalit adjektiivit riitä, negatiivisten sanojen puolelta. Toivottavasti yhä harvempi ostaa uuden Renun, autokanta olisi huomattavasti parempi, jos renu puuttuisi. Älkää ostako näitä ongelma tekeleitä Suomeen, se on harras toiveeni ihmiskunnan puolesta ja erityisesti Suomalaisten, täällä ei kukaan järkevä ihminen Renaultia tarvitse eikä varmasti kaipaa, ehkä vain tilapäisesti jokin köyhä saa siitä muutaman kilometrin kyydin, toivottavasti mahdollisimman vähällä harmilla.

      • kihhjkoj

        Lapsikin tajuaa tuosta sun vauhkoamisesta ettei sulla ole koskaan mitään rellua ollutkaan. Korkeintaan unelmissas sulla on sellainen ollut. Todellisuudessa sulla on joku riisikuppi joka on taas pajalla odottamassa jotakin takaisinkutsukorjausta, kuten joka viikko. Lisäksi mielenterveytesi ei ole parhaalla mahdollisella tolalla...


    • gangoooo

      Renaultia ja varsinkaan kangoa ei kannata ostaa jos haluaa luotettavan auton. Itsellä jatkuvia sähkövikoja. Siis kangoossa. On joutunut vaihtaa joku aikaa sitten sellainen eksoottinen osa kuin "kaasujalan potentiometri" (luulin että korjaaja *****ili mulle) ja "dieseljakajapumppu". viimeksi mainittu tuli "hiukan" kalliiksi.
      Otin selvää että kaasujalan potentiometri on siis sellainen jatkokehitelmä Scalectric- merkkisen leikkiautoradan käsiohjaimesta. Mutta senkin rellu on ryssinyt, koska muistaakseni Scalectricin käsiohjaimet eivät koskaan olleet rikki, mutta autoradassa enimmäkseen patterit oli tyhjiä.
      Aivan käsittämättömän paljon sähkövikoja isoja ja pieniä koko ajan päällä. ja niille ei osaa kotona mitään jos ei omista autokorjaamoa. Nytkin polttaa koko ajan H4:sia vaikka uusi laturi ja akku. Aivan häikäsee kun polttaa.

    • Älkää ostako

      renuja ja viekää entiset romuttamolle jos sinne kelpaavat, kaikki iloisin mielin ja pirteinä syys-siivousta suorittamaan, kyllä se mielenterveys siitä kohenee kun saa kunnon Japanilaisella ajella. Riisi on terveellisempää kuin Ranskanleipä, joka täyttä puppua, en syö semmoista. Kas kun ei renuja valmisteta ihan ilman peltikuoria, eihän leivänkään päällä ole Ranskassa suojaa, miksi renun? Tosin se renun pelti on kyllä sellaista että lapsikin saa siihen lommon sormella hipaisten.

      • 2.0t

        niin no.. relluthan on hyvin pärjänneet noissa ruostesuojaus testeissä, varsinkin 2000-luvun tällä puolella. Toisin kuin japanilaiset, varsinkin mazda ja toyota jotka on aina komeasti koko mallisarjan voimin siellä huonosti ruoste suojattujen listalla. Tojotiin ainakin joutuu heti uutena ottamaan ruostesuojauksen kun ei sitä tehtaalla ole suojattu. Eikä nuo japsit kovin kummoisia ole ajaa tosin ei ole kokemusta kuin subarusta ja tojotasta. no subaru ihan ok mutta tojotaa en enää suostuisi ajamaan, ja ainahan sitä lehtien vertailussakin moititaan surkeaksi ajaa. tällä hetkellä ajelen jo kolmatta vuotta Lagunalla ja kyllä se joka ainoan japsin voittaa ajettavuudessa ja monessa muussakin asiassa.


    • ihminen väsyy

      Renault voi helposti viedä mielenterveyden.
      jatkuvien ongelmien kanssa ei ihminen vaan jaksa....

      Minäkin olen työttömänä nyt, niin on aikaa ruuvailla omaa halpaa autoa. ja sillä pääsee köyhä leipäjonoon, kauppaan ja takaisin, sen pitemmälle ei kehtaa lähteä, kun ei tiedä milloin se taas hajoaa.
      Eikä olisi rahaa ostaa bensaakaan.. Itte autoilen vika kroonisella, ongelmallisella vanhalla renault meganella.
      Halvalla renulla köyhät ajaa kokoomus- leipäjonoon !
      Tää on uusi uljas ahneus suomi.

      • tyätön mies renuilee

        Tuttu juttu !
        Kun jäin itse 6 vuotta sitten työttömäksi, ja en muuten ole vielä rehellistä palkka-työtä löytänyt.Kun töitä vaan ei ole, siis palkalla. Niin elintaso se laskee ja on siksi myytävä autot ja vehkeet ja elintaso pois.
        Ajattelin sitten autot ja vehkeet myytyäni hankkia polkupyörän, mutta huomasin että vanha renu on paljo halvempi ostaa kuin polkupyörä ! Olenkin sitten ajellut lagunalla ja korjannut ja ajanut ja korjannut.
        Tällai kun on , että ei ole kiire, niin lagunaa voi korjata ja ajaa ja taas korjata.
        Mutta olen aina välillä pitäny 1/2 vuoden tauon jatkuvassa korjaamisessa, nin ei itte sitten turhaan väsy renun oikkuiluun.
        Mutta kun antaa renun olla pihassa sen 1/2 vuotta ,niin sitten taas lepovaiheen jälkeen on ittellä virtaa jatkaa korjailua.


      • q-loke
        tyätön mies renuilee kirjoitti:

        Tuttu juttu !
        Kun jäin itse 6 vuotta sitten työttömäksi, ja en muuten ole vielä rehellistä palkka-työtä löytänyt.Kun töitä vaan ei ole, siis palkalla. Niin elintaso se laskee ja on siksi myytävä autot ja vehkeet ja elintaso pois.
        Ajattelin sitten autot ja vehkeet myytyäni hankkia polkupyörän, mutta huomasin että vanha renu on paljo halvempi ostaa kuin polkupyörä ! Olenkin sitten ajellut lagunalla ja korjannut ja ajanut ja korjannut.
        Tällai kun on , että ei ole kiire, niin lagunaa voi korjata ja ajaa ja taas korjata.
        Mutta olen aina välillä pitäny 1/2 vuoden tauon jatkuvassa korjaamisessa, nin ei itte sitten turhaan väsy renun oikkuiluun.
        Mutta kun antaa renun olla pihassa sen 1/2 vuotta ,niin sitten taas lepovaiheen jälkeen on ittellä virtaa jatkaa korjailua.

        Mistä te näitä juttuja revitte? Mulla ja muutamilla sukulaisilla ja tutuilla on relluja ollut ja tulee olemaan, eikä niitä todellakaan tarvitse koko aikaa korjailla. Eihän ne täysin viattomia ole mutta ei niissä vikaa ole sen enempää kuin muissakaan autoissa. Taitaa se suurin vika olla ratin ja penkin välis. Tokihan sitä työttömänä on aikaa kirjoitella ties mitä loruja...


      • Vahva käsitys on
        q-loke kirjoitti:

        Mistä te näitä juttuja revitte? Mulla ja muutamilla sukulaisilla ja tutuilla on relluja ollut ja tulee olemaan, eikä niitä todellakaan tarvitse koko aikaa korjailla. Eihän ne täysin viattomia ole mutta ei niissä vikaa ole sen enempää kuin muissakaan autoissa. Taitaa se suurin vika olla ratin ja penkin välis. Tokihan sitä työttömänä on aikaa kirjoitella ties mitä loruja...

        että renussa on enemmän kuin muissa vikaa eli ei mitään loruja asiat ole, on hyvää tuuria, jos renu on kestänyt tai sitten ei käytä sitä, ajaa harvoin, säilyttää lämpöisessä, suojaisessa tallissa. Täyttä kuttaperkkaa renut ovat, ei niitä ole rakennettu kestämään ja ihmistä palvelemaan. Kallis vehje ylläpitää ja epävarma sekä sopimaton kovaan käyttöön, HEMPULI sitä on renu.


      • todellisuus
        q-loke kirjoitti:

        Mistä te näitä juttuja revitte? Mulla ja muutamilla sukulaisilla ja tutuilla on relluja ollut ja tulee olemaan, eikä niitä todellakaan tarvitse koko aikaa korjailla. Eihän ne täysin viattomia ole mutta ei niissä vikaa ole sen enempää kuin muissakaan autoissa. Taitaa se suurin vika olla ratin ja penkin välis. Tokihan sitä työttömänä on aikaa kirjoitella ties mitä loruja...

        Ootko työtön ?
        Millaisella summalla olet auton, siis renun ostanut ?
        Varmaan se uusi renu takuuajan toimii - luulen ?

        Tervtuloa työttömäksi ja halpojen autojen piiriin !


      • q-loke
        todellisuus kirjoitti:

        Ootko työtön ?
        Millaisella summalla olet auton, siis renun ostanut ?
        Varmaan se uusi renu takuuajan toimii - luulen ?

        Tervtuloa työttömäksi ja halpojen autojen piiriin !

        En ole työtön. Tarkoitin, että täällä eräillä (vai eräällä) on aikaa kirjoitella humpuukia, kun ei työtä kerran ole. Ilmeisesti käy joka merkin palstalla provoilemassa ja katsoo kuinka missäkin vastataan.

        Muutama vuosi sitten nykyinen Lagunani (2,0T dynamique) maksoi reilun kymppitonin eli ostin siis käytettynä. Ja ei ole minun aikanani takuuta tuossa ollut. Eikä ole tarvinnutkaan. Tuohon on tietääkseni ennen minua vaihdettu alapallonivelet ja toinen raidetangonpää, sekä yksi peruutustutkan anturi. Minun aikana vain jarrulevyt ja -palat taakse ja toinen ksenon-ajovalo ja tietysti öljyt ym. 20 tuhannen km:n välein. Ainuttakaan häiriövaloa tai vastaavaa ei ole ilmestynyt. Mittarissa on 200tkm ja ikää autolla 7 vuotta. Ja tyytväinen olen.

        En tiedä mihin nuo provoilijat pyrkivät satuilullaan, mutta ihan tervettä tuo ei ole. Eivät taida ymmärtää, että kukaan ei kyllä niiden juttuja usko. Ja eivät tietenkään osaa kertoa millä autolla itse ajavat...


      • Laajenna tietojasi
        q-loke kirjoitti:

        En ole työtön. Tarkoitin, että täällä eräillä (vai eräällä) on aikaa kirjoitella humpuukia, kun ei työtä kerran ole. Ilmeisesti käy joka merkin palstalla provoilemassa ja katsoo kuinka missäkin vastataan.

        Muutama vuosi sitten nykyinen Lagunani (2,0T dynamique) maksoi reilun kymppitonin eli ostin siis käytettynä. Ja ei ole minun aikanani takuuta tuossa ollut. Eikä ole tarvinnutkaan. Tuohon on tietääkseni ennen minua vaihdettu alapallonivelet ja toinen raidetangonpää, sekä yksi peruutustutkan anturi. Minun aikana vain jarrulevyt ja -palat taakse ja toinen ksenon-ajovalo ja tietysti öljyt ym. 20 tuhannen km:n välein. Ainuttakaan häiriövaloa tai vastaavaa ei ole ilmestynyt. Mittarissa on 200tkm ja ikää autolla 7 vuotta. Ja tyytväinen olen.

        En tiedä mihin nuo provoilijat pyrkivät satuilullaan, mutta ihan tervettä tuo ei ole. Eivät taida ymmärtää, että kukaan ei kyllä niiden juttuja usko. Ja eivät tietenkään osaa kertoa millä autolla itse ajavat...

        - sun kannattaa itse kokeilla työttömyyttä ja rahattomuutta, niin sun ymmärrys laajenee kovasti !!


      • massa-työttömyys
        Laajenna tietojasi kirjoitti:

        - sun kannattaa itse kokeilla työttömyyttä ja rahattomuutta, niin sun ymmärrys laajenee kovasti !!

        Voisi työttömyyttä suositella monelle muullekin jotka ei tiedä miten tämä maa nykyään makaa...
        edusknuta ja hallitus täynnä asioista syvästi tietämättömiä...


      • Muulipuku
        massa-työttömyys kirjoitti:

        Voisi työttömyyttä suositella monelle muullekin jotka ei tiedä miten tämä maa nykyään makaa...
        edusknuta ja hallitus täynnä asioista syvästi tietämättömiä...

        Juu, hallitus ja elinkeinoelämä kulkee omia raiteitaan. Teatteria koko eduskunta ja eipä muutenkaan kiinnosta nuo asiat. Ainut mikä saa korvat hereille jos joku välillä puhuu autoveroista.


    • kalista korjuuta...

      Kangon takajousituksen uusiminen niin että menee läpi katsastuksesta, on kalliimpi kuin käytetty kango.
      Ilmeisesti alimitoitettu taka-akselisto on yleien muissakin ranskassa tehdyissä ?

      • Metalli on

        kangoissa huonoa, laakerit ja varsinkin lukot, ei mielestäni ole mitään humpuukia, provoa, satua tai vastaavaa jos omakohtaisesti on laadun kokenut sanoa, kertoa, kirjoittaa renun todellisesta laadusta, voi olla, että yksi auto sadasta kestää jostain poikkeuksesta sen 200 000km ajaa, mutta sehän on kauhean hyvä, jos on tyytyväinen Lakunoihin. Kai semmonen sitten pitää ostaa, jos se niin kauhean hyvä, kestävä, ajo-ominaisuudet jne. Huomenna lähen koe ajamaan uutta Lakunaa, NO, EN TODELLAKAAN, edes unissani.


      • apari1
        Metalli on kirjoitti:

        kangoissa huonoa, laakerit ja varsinkin lukot, ei mielestäni ole mitään humpuukia, provoa, satua tai vastaavaa jos omakohtaisesti on laadun kokenut sanoa, kertoa, kirjoittaa renun todellisesta laadusta, voi olla, että yksi auto sadasta kestää jostain poikkeuksesta sen 200 000km ajaa, mutta sehän on kauhean hyvä, jos on tyytyväinen Lakunoihin. Kai semmonen sitten pitää ostaa, jos se niin kauhean hyvä, kestävä, ajo-ominaisuudet jne. Huomenna lähen koe ajamaan uutta Lakunaa, NO, EN TODELLAKAAN, edes unissani.

        Eihän ne leikkikoululaisille niitä annakkaan koeajoon...


      • pluplupluplu

        Jos siitä jotkut puslat on kulunu kaipa ne voi sorvata kympillä jossain tai tekee itte
        Plastik paddin on myös kova sana.
        Poraa reikä taka akseliin, laita nippa ja täytä rasvaprässi 2k kemiallisella metallilla ja pruuttaa se sinne. taatusti tulee tiivis ja klappikohdat häipyy.. en tosin tietenkään ole kokeillut mutta ideahan on kerrassaan suvereeni näin pohdiskellen renuvinkkelistä.. En myöskään tiedä kuinka ehdin täyttäprässin ja pumpata aineen akselin sisälle ennenkuin se jässähtää.. aikaa on ehkä 5 min.. ehkä


    • teeseitse renu

      Työtön ja rahaton hankkii halvan renun ja omilla korjaustoimilla voi ajaa halvalla.
      On vaan oltava teeseitse mies.

      • Ranskassa kyllä

        onnistuu renuaminen, mutta Suomessa tarvittaisiin jonkinmoinen lämmin suoja missä tätä renuamista toimittaisi, Köyhällä ei ole varaa halliin ja tavalliset lenkki, kiinto avaimet eivät riitä tämän renu hienouden korjaamiseen. Jos korjaisi kesällä vaikka 12 renua talven varalle, mutta siihenkin tarvitaan se tila ja köyhä ei maata paljoa omista tai se kynsien alla olevakaan ei ole omaa vaikka moni niin luulee. Maaseudulla näkee näitä romurenu pihoja, siellä sitä on teeseitse miehiä, kaupungissa ei onnistu renuaminen.


      • Herra muulipuku

        Tee se itse- korjaus ei aina onnaa näissä renuissa, varsinkin vm.2000- alkaen ja sähköviat. Aika harva on sähkömies. Taitaa renun sähköjen korjaukset rajoittuu tällöin johtokinppujen heilutteluun.
        Joka on vuodenkin renuanut osaa jo vaihtaa etupyörän laakerin ja niitähän menee. Voihan jättää ne laakerit vaihtamatakin, mutta tällöin Peltorien käyttö suositeltavaa.
        .


      • kokemusta on
        Herra muulipuku kirjoitti:

        Tee se itse- korjaus ei aina onnaa näissä renuissa, varsinkin vm.2000- alkaen ja sähköviat. Aika harva on sähkömies. Taitaa renun sähköjen korjaukset rajoittuu tällöin johtokinppujen heilutteluun.
        Joka on vuodenkin renuanut osaa jo vaihtaa etupyörän laakerin ja niitähän menee. Voihan jättää ne laakerit vaihtamatakin, mutta tällöin Peltorien käyttö suositeltavaa.
        .

        - uusissa ja uudemmissa renuissa kannattaa ohittaa ne sähköt.
        Vedät omat linjat, yksinkertaiset ja ohitat koko mutkikkaan vika alttiin syteemin !!!
        Niin alkaa toimia.
        Renulla ajamien tosiaan vaatii huoltotilaa ja lämmintä. Ei talvella pihalla kehtaa renua korjata.
        Niin on mullakin jääny kango vain kesäautoksi.
        Ja työttömänä kun virallisten ohjeiden mukaan syrjäytyy ja on toimeton ja työkunto heikkenee ja
        on toimeton, niin voi talven ajan olla autoilematta ja levätä. Kesällä sitten uudemman kerran renun kimppuun. Laitoin jo oman renun seisomaan kun oli kylmä yö..
        terveisin työtön jaska.


      • haittaaks
        Herra muulipuku kirjoitti:

        Tee se itse- korjaus ei aina onnaa näissä renuissa, varsinkin vm.2000- alkaen ja sähköviat. Aika harva on sähkömies. Taitaa renun sähköjen korjaukset rajoittuu tällöin johtokinppujen heilutteluun.
        Joka on vuodenkin renuanut osaa jo vaihtaa etupyörän laakerin ja niitähän menee. Voihan jättää ne laakerit vaihtamatakin, mutta tällöin Peltorien käyttö suositeltavaa.
        .

        Mulla meni lagunasta ensimmäinen pyörän laakeri 235 000 kilometrin kohdalla. Että silleen... toki jos tuon verran ajaa vuodessa niin saahan niitä yhtenään vaihdella


      • Herra muulipuku
        haittaaks kirjoitti:

        Mulla meni lagunasta ensimmäinen pyörän laakeri 235 000 kilometrin kohdalla. Että silleen... toki jos tuon verran ajaa vuodessa niin saahan niitä yhtenään vaihdella

        Joo vissiin. Mutta kangoo on alla ja ajettu 20000 vuodessa. Vuoden välein vähintään jommalla kummalla puolella alkaa mouruamaan etupyörän laakeri. Saattaa olla lakunasi laadukkaampi heh.


      • laakeri____-
        Herra muulipuku kirjoitti:

        Joo vissiin. Mutta kangoo on alla ja ajettu 20000 vuodessa. Vuoden välein vähintään jommalla kummalla puolella alkaa mouruamaan etupyörän laakeri. Saattaa olla lakunasi laadukkaampi heh.

        Olisiko syytä vaihtaa toisenmerkkisiin laakereihin? Missään autossa ei todellakaan pauku laakerit vuoden välein. Ei edes sun kuvitteellisessa rellussa hah


      • kertakäyttöauto...
        laakeri____- kirjoitti:

        Olisiko syytä vaihtaa toisenmerkkisiin laakereihin? Missään autossa ei todellakaan pauku laakerit vuoden välein. Ei edes sun kuvitteellisessa rellussa hah

        on niissä alimitoitettu laakerointi ja taka-akseli... siinä se syy. HALPUUS: Ja sähköt, lukot, yms kartakäyttötavaraa, ei laatua, siksi ne on rikki.

        Hiton halpa auto jolla voi ajaa sen n. 150 000 km. Sitten vaan romuksi ja uusi alle...
        Ei kannata korjata...


      • Kertakäyttö ideologi
        kertakäyttöauto... kirjoitti:

        on niissä alimitoitettu laakerointi ja taka-akseli... siinä se syy. HALPUUS: Ja sähköt, lukot, yms kartakäyttötavaraa, ei laatua, siksi ne on rikki.

        Hiton halpa auto jolla voi ajaa sen n. 150 000 km. Sitten vaan romuksi ja uusi alle...
        Ei kannata korjata...

        Tolla periaateella ne on tety ja suunniteltu. uusia autoja on tarkoitus myydä.
        On tarkoitus että ne vahat romutetaan jo 3 vuoden sisään.
        Myynti on tärkeää.
        ja verottomassa massaa nämä on halpoja.
        HALPAA Tusinatavaraa jota ei kannata korjta.


      • Homehtunut patonki
        Kertakäyttö ideologi kirjoitti:

        Tolla periaateella ne on tety ja suunniteltu. uusia autoja on tarkoitus myydä.
        On tarkoitus että ne vahat romutetaan jo 3 vuoden sisään.
        Myynti on tärkeää.
        ja verottomassa massaa nämä on halpoja.
        HALPAA Tusinatavaraa jota ei kannata korjta.

        kun sen raapii, liottaa ja paistaa uudestaan niin sen voi tarjota vaikka naapurille perjuskoonille, hyvääääääääääääääääääää, renuaminen on hauska harrastus, fakiirin mieleen, ei tarvitse piikkimattoa, kun renuaa.


      • plupluplupluplu

        juu-u. täyttä asiaa. on osattava jotain itte.


    • aina se on rikki

      Tää on tosiaan aika onneton tämä kango. Se on aina rikki. Isompaa ja pienempää, mutta kuitenkin jotain vikaa tasasesti aina. Tänäänkin ilmeni 3 lisävikaa tosta vaan, vaikka ajelen vain muutaman kilometrin reissuja.
      Ei tällä pitemmälle uskallakkaan, kun on hankala kesken matkaa korjata ja etsiä kulkuneuvoa....räntä pakkasessa, pimeällä maantiellä. Sinne ei renu sovi.
      Pihass se nököttää ja kaupssa uskaltaa juuri käydä. Viime talvena palentu maidot ja vihannekset autoon kun jäi tohon kauppareisulle se. Alko hieman vtuttaa... mercii. Tää on kuin olkiluodon ydinvoimala. Ei täydessä käyttökunnossa.

      • Näinhän se juuri

        on, samanlaisia kokemuksia Kangoosta, kyllä monesti harmitti kovasti se hölmöläisten vehje ja harmittaa vieläkin, vaikka ei aja enää sillä, on oikea auto käytössä.


    • Pula perusautosta

      Mulla oli käyttöautona sellainen vanha 1970-L 6 renu. Oli niin yksinkertainen että paikallinen nyrkkipaja pti sen sopivaan hintaan kulussa.
      Ongelma oli vaan se että se alkoi 30v käytön jälkeen ruostua ja lopulta oli korjaamattomassa kunnossa, täysin pohja laho, ei hitsarit alkanu sitä enää hitsata....
      vaikka pyysin...

      Vaihdoin siis uudempaan kun oli halvempaa ostaa uudempi kuin korjata tuo vanha käyttö-auto. Ja se olikin virhe, kun tämä uudempi renu vaatii jo tietokonetta korjauksiin.. ja on aina pikkuvika-isovika- rikki.
      Se ei korjaannu enää edullisesti nyrkkipajassa, esim abs,,moottorinohjaus, käynnistyksen esto, jne... Tämä siis ""ruostui" tekniikastaan piloille jo vuodessa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe