http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288603119140.html
Tasavertaisuuslain mukaan kaikki olemme samanarvoisia lain edessä joten tästä päätöksestä johtuen ainakin talousrikos on kannatavaa.
Siis alkakapaa huijjata ?
Rikos on laillista !
7
159
Vastaukset
lionsklubi ?
rotarit ?
vapaamurait ?
Illuminati ?
toverit ?
hyväveli ?- lueppas uudestaan
Pöllö, nuohan olivat voittoa saaneita sijoittajia eikä rikollisia!
- Gaimaani1
Lueppas itse, rikoksesta saatu HYÖTY !
Älä muuta mustaa valkoiseksi.
Sinun periaatteella kannattaa sijoittaa vaikka luukuttamiseen ?
Eihän luukuttaja itse varasta. Gaimaani1 kirjoitti:
Lueppas itse, rikoksesta saatu HYÖTY !
Älä muuta mustaa valkoiseksi.
Sinun periaatteella kannattaa sijoittaa vaikka luukuttamiseen ?
Eihän luukuttaja itse varasta.Juuri noin.
- ymmärräppäs lukemasi
Gaimaani1 kirjoitti:
Lueppas itse, rikoksesta saatu HYÖTY !
Älä muuta mustaa valkoiseksi.
Sinun periaatteella kannattaa sijoittaa vaikka luukuttamiseen ?
Eihän luukuttaja itse varasta.Ratkaisun perusteena oli että hyöty ei tullut omasta rikoksesta vaan Kailajärven!!!
Onpas taas vaikea ymmärtää yksinkertaista asiaa! ymmärräppäs lukemasi kirjoitti:
Ratkaisun perusteena oli että hyöty ei tullut omasta rikoksesta vaan Kailajärven!!!
Onpas taas vaikea ymmärtää yksinkertaista asiaa!Tähän pitäisi oikeastaan käyttää koventamisperusteita.
Kyseesähän on rikollinen toiminta joka tehdään porukalla, se on koventamisperuste suomen lain mukaan.
Nyt ei vieläkään olla venäjällä vaan suomessa.
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan kehtaa itkuvirsiä veisailla töihin siitä ikijoutilas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453