http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288603119140.html
Tasavertaisuuslain mukaan kaikki olemme samanarvoisia lain edessä joten tästä päätöksestä johtuen ainakin talousrikos on kannatavaa.
Siis alkakapaa huijjata ?
Rikos on laillista !
7
136
Vastaukset
lionsklubi ?
rotarit ?
vapaamurait ?
Illuminati ?
toverit ?
hyväveli ?- lueppas uudestaan
Pöllö, nuohan olivat voittoa saaneita sijoittajia eikä rikollisia!
- Gaimaani1
Lueppas itse, rikoksesta saatu HYÖTY !
Älä muuta mustaa valkoiseksi.
Sinun periaatteella kannattaa sijoittaa vaikka luukuttamiseen ?
Eihän luukuttaja itse varasta. Gaimaani1 kirjoitti:
Eihän luukuttaja itse varasta.Juuri noin.
- ymmärräppäs lukemasi
Gaimaani1 kirjoitti:
Eihän luukuttaja itse varasta.Ratkaisun perusteena oli että hyöty ei tullut omasta rikoksesta vaan Kailajärven!!!
Onpas taas vaikea ymmärtää yksinkertaista asiaa! ymmärräppäs lukemasi kirjoitti:
Ratkaisun perusteena oli että hyöty ei tullut omasta rikoksesta vaan Kailajärven!!!
Onpas taas vaikea ymmärtää yksinkertaista asiaa!Tähän pitäisi oikeastaan käyttää koventamisperusteita.
Kyseesähän on rikollinen toiminta joka tehdään porukalla, se on koventamisperuste suomen lain mukaan.
Nyt ei vieläkään olla venäjällä vaan suomessa.
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan kehtaa itkuvirsiä veisailla töihin siitä ikijoutilas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901