http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288603119140.html
Tasavertaisuuslain mukaan kaikki olemme samanarvoisia lain edessä joten tästä päätöksestä johtuen ainakin talousrikos on kannatavaa.
Siis alkakapaa huijjata ?
Rikos on laillista !
7
123
Vastaukset
lionsklubi ?
rotarit ?
vapaamurait ?
Illuminati ?
toverit ?
hyväveli ?- lueppas uudestaan
Pöllö, nuohan olivat voittoa saaneita sijoittajia eikä rikollisia!
- Gaimaani1
Lueppas itse, rikoksesta saatu HYÖTY !
Älä muuta mustaa valkoiseksi.
Sinun periaatteella kannattaa sijoittaa vaikka luukuttamiseen ?
Eihän luukuttaja itse varasta. Gaimaani1 kirjoitti:
Eihän luukuttaja itse varasta.Juuri noin.
- ymmärräppäs lukemasi
Gaimaani1 kirjoitti:
Eihän luukuttaja itse varasta.Ratkaisun perusteena oli että hyöty ei tullut omasta rikoksesta vaan Kailajärven!!!
Onpas taas vaikea ymmärtää yksinkertaista asiaa! ymmärräppäs lukemasi kirjoitti:
Ratkaisun perusteena oli että hyöty ei tullut omasta rikoksesta vaan Kailajärven!!!
Onpas taas vaikea ymmärtää yksinkertaista asiaa!Tähän pitäisi oikeastaan käyttää koventamisperusteita.
Kyseesähän on rikollinen toiminta joka tehdään porukalla, se on koventamisperuste suomen lain mukaan.
Nyt ei vieläkään olla venäjällä vaan suomessa.
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan kehtaa itkuvirsiä veisailla töihin siitä ikijoutilas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390