Vuosimalli 2012 ja ruiskumalli. Kulkee 45km/h, onko tietoa missä rajoitin?
Polaris sportsman 500 efi traktorin rajoitus?
19
18196
Vastaukset
on
- sportsman
Missä? ja miten poistetaan?
- Pollemies
Mulla on sama laite, se delux-malli. Ei oikein tunnu olevan kenelläkään tietoa, eli voisiko joku oikeesti tietävä kertoa asiasta.
Sen verran tiedän, että tuossa on elektroninen rajoitin, joka pitäisi pystyä ohittamaan "katkaisemalla johto, joka menee variaattoriin valkoiseen liittimeen". Johdon pitäisi löytyä penkin alta. Oma ajatukseni olisi asentaa tuohon johtoon kaukosäätimellä toimiva on-off -kytkin, jolloin rajoittimen saa tarvittaessa näppärästi käyttöön tiekäytössä ja töissä/maastossa/jäällä voi päästellä reippaammin.
Eli kertokaapa nyt tietäjät, miten tuon johdon tarkkaanottaen löytää/tunnistaa ?- 500efi
Penkki irti, siinä lähellä tankkia on valkoinen johto variaattorille menossa (ei ole muita valkoisia johtoja), se poikki, niin rajoitin on poissa. Voit myös laittaa siihen katkaijan väliin, jolloin sen saa päälle/pois halutessaan. Jos haluat hifistellä, laitat väliin kaukoohjatun on-off -kytkimen, jolloin voit vaikka ajaessa kytkeä päälle/pois.
Ja tiedäthän, että laittomasta hommasta on kyse, jos tiekäytössä mönkkäri.
- peikko
katsaise cdi:stä kaikki piuhat
- Pollemies
Katkaiseppa Peikko itse jos sinulla joskus viikkorahoista jää säästöön sen verra, että saat patterkäyttöisen mönkkärin hankittua. Heittele vaikka voltteja sillä aikaa.
- leipoo kaasusta
Pollemies kirjoitti:
Katkaiseppa Peikko itse jos sinulla joskus viikkorahoista jää säästöön sen verra, että saat patterkäyttöisen mönkkärin hankittua. Heittele vaikka voltteja sillä aikaa.
jotkut ei vaan omista huumorintajua
- Pollemies
leipoo kaasusta kirjoitti:
jotkut ei vaan omista huumorintajua
Jotkut taas ei omista tietoa, mutta mieli tekee kovasti länksyttää.
- peikko
Pollemies kirjoitti:
katkasin jo, nyt kulkee täyzii ja keulii töötistä
- sportsman
katkasin sen valkosen johdon ja nyt ei tahdo laitos enään käynnistyä, missä vika?
- Itsekkin paras
katkaisin juuri äsken vasemmasta jousesta 1/3 ja pari piuhaa (keltainen ja musta) jotka olivat juuri renkaitten välissä matkalla pakoputkelle,lisäksi sahasin putkesta puolet pois.kampi kammion kattovalon vaihdoin se maksoi 12toista€euroa kun ostin ledin vihreän valon,lisäksi otin renkaista ilmaa pois ja otin peilit pois jotta ilman vastus vähenee.penkin alta löytyy yleensä myös kaksi mustaa laattikkoa näitä samoja käytetään myös lentokoneissa,nämä kun sahaat kolmasosiksi ja teippaat yhteen,ja teipin väliin laitat synteettistä öljyä,niin ei hakkaa rajoittimelle,jos kuitenkin haluat poistaa koko rajoittimen sinun täytyy ottaa yhteyttä maahantuojaan tai minuun tällä kyseisellä palstalla,rajoittimen saa helposti estettyä kun ottaa akusta maajohdon ja kiinittää sen mustan johdon kautta suoraan esim koffin kalja tölkkiin (pullokin kelpaa) ja tällöin sähköinen kuri joka tuossa kyseisessä mallissa oon niin se lähtee afrikkaan,koska etelänapa ja pohjoisnapa ovat magneettisia,eli siis tässä kyseissä mallissa kurit vain magneettia joita ostettua esim prismasta,koska tällöin säästetään massia ja saa ostettua uuden cäpin,koska kypärässä on isompi ilman vastus.
jos kuitenkin haluat nopeuttaa tuota huomattavasti suosittelen asentamaan honda pv:n koneen joka maksaa 140sataa€euroa per kuutio tilavuus.jos kuitenkin haluat halvemmalla joku perus ruohonleikkurin konekin kelpaa,kaveri meinaan asensi tuohon rajoittimin jota ohjattiin langattomalla ps2 ohjaimella,kuten esim skyrimissa.
loppujen lopuksi jos nyt vaikka ostais kevarin
125cc keeway focus on tässä tapauksessa paras.- Anonyymi
Sain kyl kovat naurut
- Liivo papponen
Kakkaperse
- Jaska Salonen
Minulla on tämmöinen Polaris sportsman forest 500 2013 vuosimalli. Etsin rajoittimesta pitkään tietoa kunnes löysin oikean. Eli siis rajoitin löytyy säilytyslaatikon alla olevasta boksista jonka saa 4 ruuvilla auki. Etsi sieltä valkonen liitin ja irroita se. Asiaa auttaisi myös se, että otat paksusta johtonipusta puaiset piuhat ja katkaiset ne niin mittaristokin näyttää oikeat lukemat.
- virtanen64
Missä se valkoinen liitin on? Avasin kyseisen boxin, mutta en löytänyt liitintä.
- polleonpaska
perseessä
- JM2
Onko kenelläkään tietoa että miten lc250cc kaasari versiosta saa nopeuden rajoittimen pois päältä kun siinä on kuulemma sellainen. Jinan Longchang 250cc kaasarimalli
- Anonyymi
Tiedättekö missä rajoihin polaris Sportman 570 eri koska kulkee vain 40km/h
- Anonyymi
Minulla olisi kysymys. Onko laitonta pistää nopeusrajoittimen siin mönkijässä, koska minun mönkkäri kulkee 80kmh ja haluun sen kulkevan 60kmh. Se ei ole nappirajoitin, eikä mikäön rajoitin, jolla voi säätää painamalla nopeasti, vaan se pysyy siin koneen Sisällä, että jos haluu säätää, se on monimutkaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657