Mitä on nuo n.1cm halkaisialtaan näppylät häpyhuulessa? Pelottaa että onko ne vaarallisia! En uskalla äidille sanoa mutta toinen niistä on kuin sse olisi pieni kohonnut mustelma... Auttakaa! t.12v tyttö
apuaaaa ja nopesti!!!
2
93
Vastaukset
- patteja minullakin..
Mene kouluterveydenhoitajalle jossain vaiheessa näyttämään yleensä erinlaiset patit ei ole vaarallisia. Minullakin on angiokeratoomapatteja alapäässä olen kylläkin miespuolinen mutta kummiskin näitä voi tulla, mutta siis olen lähes varma ettei ole vaarallista mutta silti mene näyttämään...
- Kehollinen
Onko sisemmissä häpyhuulissa? Voivat olla verisuonia, jotka kuultavat läpi.
Alapään alueelle voi muodostua myös luomia, jotka ovat enemmän tai vähemmän litteitä/koholla.
Vaikea uskoa, että olisi mitään vaarallista. Todennäköisintä on, että kehittyvässä kehossa tulee normaaleja muutoksia, joita tulee tarkkailtua huolestumiseenkin asti.
Ihan hyvä sinänsä huolehtia ja seurata kehoaan, niin oppii katsomaan sillä silmällä, mikä muutos voisi olla aito huolenaihe ja toimia sitten sen mukaan.
Oman mielen rauhoittamiseksi ja tueksi voi toki aina kertoa terkkarille; he ovat kouliintuneet näihin asioihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990