Mitä on nuo n.1cm halkaisialtaan näppylät häpyhuulessa? Pelottaa että onko ne vaarallisia! En uskalla äidille sanoa mutta toinen niistä on kuin sse olisi pieni kohonnut mustelma... Auttakaa! t.12v tyttö
apuaaaa ja nopesti!!!
2
158
Vastaukset
- patteja minullakin..
Mene kouluterveydenhoitajalle jossain vaiheessa näyttämään yleensä erinlaiset patit ei ole vaarallisia. Minullakin on angiokeratoomapatteja alapäässä olen kylläkin miespuolinen mutta kummiskin näitä voi tulla, mutta siis olen lähes varma ettei ole vaarallista mutta silti mene näyttämään...
- Kehollinen
Onko sisemmissä häpyhuulissa? Voivat olla verisuonia, jotka kuultavat läpi.
Alapään alueelle voi muodostua myös luomia, jotka ovat enemmän tai vähemmän litteitä/koholla.
Vaikea uskoa, että olisi mitään vaarallista. Todennäköisintä on, että kehittyvässä kehossa tulee normaaleja muutoksia, joita tulee tarkkailtua huolestumiseenkin asti.
Ihan hyvä sinänsä huolehtia ja seurata kehoaan, niin oppii katsomaan sillä silmällä, mikä muutos voisi olla aito huolenaihe ja toimia sitten sen mukaan.
Oman mielen rauhoittamiseksi ja tueksi voi toki aina kertoa terkkarille; he ovat kouliintuneet näihin asioihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3554531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482558Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822166- 1451710
- 261247
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441242- 361205
- 791121
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3561116Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029