Heips! Suunnittelen vaellusretkeä lähinnä Alppien suuntaan viim. lokakuussa ja nyt olisi mukava matkaseura haussa. Itse olen kolmekymppinen naisihminen, en mikään himotrekkaaja mutta sydän jäi jokunen vuosi sitten (Itävallan) Alpeille. Kohdetta, reissun pituutta ja luonnetta sun muuta voitaisiin miettiä yhdessä, itse olen tällä hetkellä aika fleksiibeli lähtemään. Niin, seuralaisen sukupuolella ei ole väliä, reipas&rento mieli on kai tärkein :)
Ja jos ei rahkeet riitä pidemmälle reissulle niin ehdottaa voi jotain kivaa lyhyempää kotimaan retkeäkin. Ruska-aikakin lähestyy.. Hyvää syksyn jatkoa!
Vaellusseuraa
2
912
Vastaukset
- imppuxxxx
Joo, servus, kuten nuo itävaltalaiset sanoo. Olin ajatellut itsekin Alppien suuntaa, kunnes tuli yks isompi rahareikä ja hellurei, auf Wiedersehen, Alpen. Korvikkeeksi olen suunnitellut vajaan viikon reissua itärajan läheisyydessä. Ehkäpä Kuusamon tienoo olisi sopivalla korkeudella. Ajankohta vko 42.
Olen M40 ja retkeilykokemusta on aika paljon talvireissuilta Etelä-Suomessa. Kunto sellainen, että "urheilusuoritukset" ja kilometreillä kehut ei kiinnosta. Kuitenkin useamman km:n siirtymät on olleet suunnitelmissa. Sopisiko suunta ja aikataulu? - tr37
37v mies lähdössä loppuviikosta pohjoiseen. Ota yhteys jos lähdet mukaan. [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392793Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2622449Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466- 1211162
- 1081123
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13992Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58896Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62864