Heips! Suunnittelen vaellusretkeä lähinnä Alppien suuntaan viim. lokakuussa ja nyt olisi mukava matkaseura haussa. Itse olen kolmekymppinen naisihminen, en mikään himotrekkaaja mutta sydän jäi jokunen vuosi sitten (Itävallan) Alpeille. Kohdetta, reissun pituutta ja luonnetta sun muuta voitaisiin miettiä yhdessä, itse olen tällä hetkellä aika fleksiibeli lähtemään. Niin, seuralaisen sukupuolella ei ole väliä, reipas&rento mieli on kai tärkein :)
Ja jos ei rahkeet riitä pidemmälle reissulle niin ehdottaa voi jotain kivaa lyhyempää kotimaan retkeäkin. Ruska-aikakin lähestyy.. Hyvää syksyn jatkoa!
Vaellusseuraa
2
906
Vastaukset
- imppuxxxx
Joo, servus, kuten nuo itävaltalaiset sanoo. Olin ajatellut itsekin Alppien suuntaa, kunnes tuli yks isompi rahareikä ja hellurei, auf Wiedersehen, Alpen. Korvikkeeksi olen suunnitellut vajaan viikon reissua itärajan läheisyydessä. Ehkäpä Kuusamon tienoo olisi sopivalla korkeudella. Ajankohta vko 42.
Olen M40 ja retkeilykokemusta on aika paljon talvireissuilta Etelä-Suomessa. Kunto sellainen, että "urheilusuoritukset" ja kilometreillä kehut ei kiinnosta. Kuitenkin useamman km:n siirtymät on olleet suunnitelmissa. Sopisiko suunta ja aikataulu? - tr37
37v mies lähdössä loppuviikosta pohjoiseen. Ota yhteys jos lähdet mukaan. [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1424776- 1803909
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153596Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381866
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213