Onkos se vieläkin sellanen koulu, jossa numerot perustuu siihen, että miten hyvin osaa/harrastaa liikuntaa, kuten oli aikoinaan Immosien aikaan?? Koulukiusaamista esiintyi niihin aikoihin ja opettajilla oli aina omat suosikit, mitään erilaisuutta ei suvaittu. Oli vain tietyt perheet joiden lapset olivat aina "hyviä " kaikessa.
lohilahden koulu
3
428
Vastaukset
- mie vaan
Osimoilleen näin edelleen....
- Miekii vaan
Nyt taitaa mie vaan puhella läpiä päähänsä. Minulla ainakin on sellaisen kokemus, että tällä hetkellä Lohilahdella hommat hoituu kuten niiden pitääkin. Kiusaamiseen puututaan napakasti ja liikuntatunnit arvioidaan liikuntanumerossa. Kysyppä joku toinen...
- hiihto on huumelaji
Sama ongelma ihan kaikissa kyläkouluissa. Ovat lapsille haitallisia ympäristöjä rajoittuneisuutensa vuoksi. Meilläkin keski-Suomessa sama tilanne; jos hiihdät, olet hyvä kaikessa. Ja jos joku muu laji kilpailee hiihtämisen kanssa, se näkyy kyllä kaikkien aineiden numeroissa.
Lasten edun mukaista olisi lopettaa nämä pienten ympyröiden kyläkoulut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976