Tre:lla on taas perinteinen 30 :n pikkujoulumiitti la 27.11.04 ravintola amarillossa klo 18...tervetuloa mukaan:-)
Majoituksia kannattaa kysellä mm. omenahotellista, iltatähdestä ja muistakin hotelleista.
Tre:n miitti 27.11.04
25
7229
Vastaukset
- SixtenM39
Saako mennä kotiin yöksi? *hih* ;))
- Yoda
Mihin hotlaan porukka on menossa, voitaisiin vallata yksi ja sama hotla, itse suosittelen omenahotellia. Kommentteja, please
- heh
pääseeks sinne 15 kesäisetkin,,,kun nii,,,hotlaa,,ihan omanahotlaa,,,ihan on kielikin keksitty,,,
- Tulossa
Mikä se ommpuhotelli on ja millainen..ja mitä maksaa? Mä taidan mennä cumulukseen..vai saanko..*nauraa*..mutta mukaan tuun kuitenkin..
- Yoda71
Jos onnistut saamaan cumuluksesta huoneen niin hyvä, itse jouduin varasijalle miljoona, kaikki hotlat tuntui olevan täynnä
- Sara-Sofia
Mikä ihme siinä on että nää miitit pitää aina aloittaa noin aikasin illasat, parei tuntia myöhäisempi ajankohtakin auttais monia pääsemään mukaan kun ei tarvitsisi tapella lapsenvahti ym ongelmien kanssa niin kovin, esim jos tulee muualta kun kyseisestä kaupungista, kaikki kun ei ole lapsettomia tai muuten lapsellisia sinkkuja
- 383
Taisin saada huoneen hotellista, ei tarvi ottaa sitä pumpattavaa korkitonta patjaa mukaan *terkkuja kuopijjoon* :D
- kirsikka
Olen vuosia Chattaillut 30 huonees ja nyt olen pohtinut,että uskoltaisko lähtee miittiin marraskuussa.Joittenki kaa olen jutellut privassa...mut ylellä ei minua näy juuri,mitä nyt tervehdin.Eli mistä tunnistan...kyseisenä ajankohtana muun porukan??
- heippati
kirsikka kirjoitti:
Olen vuosia Chattaillut 30 huonees ja nyt olen pohtinut,että uskoltaisko lähtee miittiin marraskuussa.Joittenki kaa olen jutellut privassa...mut ylellä ei minua näy juuri,mitä nyt tervehdin.Eli mistä tunnistan...kyseisenä ajankohtana muun porukan??
Ei muuta kun sekaan vaan!!Samassa ravintolassa ovat siis näillä näkymin 30 -huoneen lisäksi Tampere-huone,joten luulenpa,että törmäät pakostikin johonkin meistä!!Tietysti voisi vaikka ryhmittyä aluksi johonkin päin ravintolaa ja sillai(?),mut tiedä sitten mitä muut miettii.Mutta jos ei muuta,niin nähdään siellä!!!=)
- 383
kirsikka kirjoitti:
mäkin paukkasin ekan kerran viime ystävänpäivänä miitiin ja suoraan kuopijjoon asti. Hauskaa oli ja sai paljon uusia tuttuja.
Meidät varmasti tunnistaa, kun on liian sekalainen lauma jossain mölisemässä :D - kirsikka
383 kirjoitti:
mäkin paukkasin ekan kerran viime ystävänpäivänä miitiin ja suoraan kuopijjoon asti. Hauskaa oli ja sai paljon uusia tuttuja.
Meidät varmasti tunnistaa, kun on liian sekalainen lauma jossain mölisemässä :DJuu mitä sitä vatvoo eestaas.Lähempä siis katseleen teitä kaikkia:)
- justeeri
kirsikka kirjoitti:
Juu mitä sitä vatvoo eestaas.Lähempä siis katseleen teitä kaikkia:)
mää en viel tierä tuunko vai en....
- Simpukanhelmi
kirsikka kirjoitti:
Juu mitä sitä vatvoo eestaas.Lähempä siis katseleen teitä kaikkia:)
kiva juttu, kun miitti on kerranki Nääslandiassa, eikä aina Helzsingissä :)
*Thumbs UP - Wirn*
- harkinnassa
pitääkö johonkin/jollekulle ilmoittautua etukäteen vai riittääkö että ilmestyy vain paikalle? Ja sitten näin ensikertalaisena vielä se, että onko käytössä jokin nimilappu-systeemi vai meneekö ilta kyselyyn "kuka sä oot? ja itsensä esittelyyn?
- Yösijaa vailla
Tampereella hotellit silloin täynnä.. eli mitäs nyt???
- siNisilmämutteityhmä
Juuh...ainakin mä laitan lapun rintaan ja yritän muistutella siitä asiasta lähemmin muitakin:-)
- yks vaan...
Yösijaa vailla kirjoitti:
Nämä hotelit sijaitsevat laitakaupungilla
http://www.hotellihaapalinna.com/
http://www.hotellilamminpaa.net/ - pasimycin
siNisilmämutteityhmä kirjoitti:
Juuh...ainakin mä laitan lapun rintaan ja yritän muistutella siitä asiasta lähemmin muitakin:-)
..rintaan laitat sen lapun...sitä tässä vaan että varmasti sitten tunnistaa..
- Katsoin juuri netistä
Yösijaa vailla kirjoitti:
Kyllä ainakin äsken (5.10.2004 klo 17.10) omppuhotellissa oli tilaa.
- Minä mukaan myös
yks vaan... kirjoitti:
Nämä hotelit sijaitsevat laitakaupungilla
http://www.hotellihaapalinna.com/
http://www.hotellilamminpaa.net/No ompussa kyllä tilaa ja ihan ok..
Mutku mä en justiin sinne vaan johonkin muualle..
*nauraa*
Mie tässä muistin viikonloppuna et son miitti tulos.. Ilkeisköhän tuota kysyä että ketä sinne on tulos niiku? En mä tiedä tulostani vielä mutta mies tuossa ehdotti että lähdettäs yhdessä vaikka jouluostoksille Treelle sinä viikonloppuna.. Jättäsin ukon vaikka siks aikaa hotelliin kun miittailen *punastus* Vai saiskos hääkin sit tulla messiin?
..jatketaan juttua sätissä asiasta....- Huitukka
Ukon hotelliin jättäisit, etkö kehtaa häntä näyttää vai pelkäätkö että joku kiinnostuu.
Minä olen oman Ukkoni kanssa ollut kaikissa miiteissä yhdessä ja hauskaa on ollut, ota mukaan vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984