Tre:n miitti 27.11.04

siNisilmämutteityhmä

Tre:lla on taas perinteinen 30 :n pikkujoulumiitti la 27.11.04 ravintola amarillossa klo 18...tervetuloa mukaan:-)
Majoituksia kannattaa kysellä mm. omenahotellista, iltatähdestä ja muistakin hotelleista.

25

7229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SixtenM39

Saako mennä kotiin yöksi? *hih* ;))

• Yoda

Mihin hotlaan porukka on menossa, voitaisiin vallata yksi ja sama hotla, itse suosittelen omenahotellia. Kommentteja, please

• heh

pääseeks sinne 15 kesäisetkin,,,kun nii,,,hotlaa,,ihan omanahotlaa,,,ihan on kielikin keksitty,,,

• Tulossa

Mikä se ommpuhotelli on ja millainen..ja mitä maksaa? Mä taidan mennä cumulukseen..vai saanko..*nauraa*..mutta mukaan tuun kuitenkin..

• SixtenM39

• Yoda71

Jos onnistut saamaan cumuluksesta huoneen niin hyvä, itse jouduin varasijalle miljoona, kaikki hotlat tuntui olevan täynnä

• hotelli

• multikama

• Sara-Sofia

Mikä ihme siinä on että nää miitit pitää aina aloittaa noin aikasin illasat, parei tuntia myöhäisempi ajankohtakin auttais monia pääsemään mukaan kun ei tarvitsisi tapella lapsenvahti ym ongelmien kanssa niin kovin, esim jos tulee muualta kun kyseisestä kaupungista, kaikki kun ei ole lapsettomia tai muuten lapsellisia sinkkuja

• 383

Taisin saada huoneen hotellista, ei tarvi ottaa sitä pumpattavaa korkitonta patjaa mukaan *terkkuja kuopijjoon* :D

• kirsikka

Olen vuosia Chattaillut 30 huonees ja nyt olen pohtinut,että uskoltaisko lähtee miittiin marraskuussa.Joittenki kaa olen jutellut privassa...mut ylellä ei minua näy juuri,mitä nyt tervehdin.Eli mistä tunnistan...kyseisenä ajankohtana muun porukan??

• heippati
        kirsikka kirjoitti:

Olen vuosia Chattaillut 30 huonees ja nyt olen pohtinut,että uskoltaisko lähtee miittiin marraskuussa.Joittenki kaa olen jutellut privassa...mut ylellä ei minua näy juuri,mitä nyt tervehdin.Eli mistä tunnistan...kyseisenä ajankohtana muun porukan??

Ei muuta kun sekaan vaan!!Samassa ravintolassa ovat siis näillä näkymin 30 -huoneen lisäksi Tampere-huone,joten luulenpa,että törmäät pakostikin johonkin meistä!!Tietysti voisi vaikka ryhmittyä aluksi johonkin päin ravintolaa ja sillai(?),mut tiedä sitten mitä muut miettii.Mutta jos ei muuta,niin nähdään siellä!!!=)

• 383
        kirsikka kirjoitti:

mäkin paukkasin ekan kerran viime ystävänpäivänä miitiin ja suoraan kuopijjoon asti. Hauskaa oli ja sai paljon uusia tuttuja.
        Meidät varmasti tunnistaa, kun on liian sekalainen lauma jossain mölisemässä :D

• kirsikka
        383 kirjoitti:

mäkin paukkasin ekan kerran viime ystävänpäivänä miitiin ja suoraan kuopijjoon asti. Hauskaa oli ja sai paljon uusia tuttuja.
        Meidät varmasti tunnistaa, kun on liian sekalainen lauma jossain mölisemässä :D

Juu mitä sitä vatvoo eestaas.Lähempä siis katseleen teitä kaikkia:)

• justeeri
        kirsikka kirjoitti:

mää en viel tierä tuunko vai en....

• Simpukanhelmi
        kirsikka kirjoitti:

kiva juttu, kun miitti on kerranki Nääslandiassa, eikä aina Helzsingissä :)

*Thumbs UP - Wirn*

• harkinnassa

pitääkö johonkin/jollekulle ilmoittautua etukäteen vai riittääkö että ilmestyy vain paikalle? Ja sitten näin ensikertalaisena vielä se, että onko käytössä jokin nimilappu-systeemi vai meneekö ilta kyselyyn "kuka sä oot? ja itsensä esittelyyn?

• Yösijaa vailla

Tampereella hotellit silloin täynnä.. eli mitäs nyt???

• siNisilmämutteityhmä

Juuh...ainakin mä laitan lapun rintaan ja yritän muistutella siitä asiasta lähemmin muitakin:-)

• yks vaan...

• pasimycin
        siNisilmämutteityhmä kirjoitti:

Juuh...ainakin mä laitan lapun rintaan ja yritän muistutella siitä asiasta lähemmin muitakin:-)

..rintaan laitat sen lapun...sitä tässä vaan että varmasti sitten tunnistaa..

• Katsoin juuri netistä
        Yösijaa vailla kirjoitti:

Tampereella hotellit silloin täynnä.. eli mitäs nyt???

Kyllä ainakin äsken (5.10.2004 klo 17.10) omppuhotellissa oli tilaa.

• Minä mukaan myös
        yks vaan... kirjoitti:

Nämä hotelit sijaitsevat laitakaupungilla
        http://www.hotellihaapalinna.com/
        http://www.hotellilamminpaa.net/

No ompussa kyllä tilaa ja ihan ok..
        Mutku mä en justiin sinne vaan johonkin muualle..
        *nauraa*

• Mie tässä muistin viikonloppuna et son miitti tulos.. Ilkeisköhän tuota kysyä että ketä sinne on tulos niiku? En mä tiedä tulostani vielä mutta mies tuossa ehdotti että lähdettäs yhdessä vaikka jouluostoksille Treelle sinä viikonloppuna.. Jättäsin ukon vaikka siks aikaa hotelliin kun miittailen *punastus* Vai saiskos hääkin sit tulla messiin?

..jatketaan juttua sätissä asiasta....

• Huitukka

Ukon hotelliin jättäisit, etkö kehtaa häntä näyttää vai pelkäätkö että joku kiinnostuu.

Minä olen oman Ukkoni kanssa ollut kaikissa miiteissä yhdessä ja hauskaa on ollut, ota mukaan vain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe