Toiveissa vauva 2014 vol.3

Jälleen äidiksi.

Eli ilmoittaudun kuumeilijoiden joukkoon ja aloitin nyt samalla uuden ketjun.

Itsestäni sen verran, että meillä on jo 2-vuotias esikoinen ja pikkusisarus on ollut nyt toiveena jo jonkin aikaa. Minulla oli keskenmeno 7/2013 sen jälkeen kierrot ovat olleet suht tasaiset 26-28 päivää, mutta uutta raskautta ei vain ole vielä kuulunut. Esikoisesta olen tietysti hirmuisen onnellinen, mutta toivoisimme hänelle sisarusta leikkikaveriksi ja tietysti elinikäiseksi ystäväksi. Tänään näyttäisi siltä, että kuukautiset taitavat taas tehdä tuloaan, nyt siis kp 24/26-28. Aktiivista "yrittämistä" on nyt ollut tuolta heinäkuusta saakka. Edellinen raskaus, joka keskeytyi alkoi ilman yrittämistä. Nyt tuntuu siltä, että onko minussa jokin pielessä kun edellinen meni kesken ja uusi raskaus ei nyt ota alkaakseen. Nyt ajattelin ottaa ovistestit käyttöön ja testata seuraavassa kierrossa, että ovuloinko ylipäätään ollenkaan, vaikka sen suuntaisia oireita hieman ennen "oppikirjamukaista" ovis ajankohtaa onkin.

Mitä muille kuumeilijoille kuuluu?

69

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottamaar

      Noniin, hienoa kun aloitit uuden ketjun "Jälleen äidiksi"! Pitkä olikin jo tuo vol.2. Eli täällä ollaan! Eka yrityskierto, meneillään kp 12. Eskoinen 1v, sen jälkeen kierto ollut yleensä välillä 28-33 mutta muutaman kerran myös yli tuon, max 39. Ajattelin luomuilla tämän ekan kerran, jos sitten myöhemmin tikuttaa oviksia. Että siis, tarpeeksi usein kun pupuillaan (ei pitäisi olla ongelma miehen kanssa ;) yleensähän kinuaa liian usein omalle jaksamiselleni) niin tärppää jos tärppää.

      Ja hei ed.kirjoittaja :) Mielestäni 7/2013 on vasta vähän aikaa sitten tapahtunut joten ei ihme jos kroppa sekaisin ja uusi raskaus vielä odottelee. Saanko kysyä missä vaiheessa raskaus menossa kun meni kesken? Jos et halua, ei tarvitse kertoa :)

      • Jälleen äidiksi.

        Edellinen raskaus meni kesken rv 8. Minulta löydettiin rv 6 hematooma joka hiljakseen alkoi vuotaa, vuoto vei sitten loppujen lopuksi alkionkin mennessään :(. Joo kyllä tässä taitaa kroppa olla vielä hieman sekaisin kun menkat ovat olleet toooodella runsaat tuon km jälkeen. Ei taida hormonit toimia vielä ihan oikein.


    • Jokohan?84

      Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä tai ainakaan "iloista". Menossa kp 26 ja aamulla alkoi semmoiset jomotukset ja tuntemukset, että ihme jos menkat ei ala jo tänään. Vaikka toki ne antaa itseään odotella taatusti siihen viimeiseen päivään asti, eli maanantaina viimeistään vuoto alkaa. Eli ei mitään uutta auringon alla :)

      Aika "rennoin fiiliksin" tässä kuitenkin mennään, jos jokaisesta uudesta kierrosta ottais maailmanlopun-masennuksen, niin hulluksihan tässä ois reilussa kahdessa vuodessa ehtinyt jo tulla! Toki harmittaa ja surettaa niin vietävästi, mutta ei se auta. Jos tässä nyt tämän vuoden puolella ei ala raskautta kuulumaan, niin sitten kait se häätyy lääkäriin hakeutua.

      Seuraava mahdollinen raskaus nyt kuitenkin on jollain tavalla "käänteentekevä", joko siitä tulis vihdoin meille kaivattu esikoinen ( toivottavasti tämä vaihtoehto), tai sitten jos keskenmeno sattuu, niin se on kolmas epäonnistunut raskaus peräjälkeen ja tutkimuksiin passitetaan automaattisesti.

      • Ailime25

        Täällä ollaan aika rennoin fiiliksin. Menkkojen pitäisi alkaa alkuviikosta joten siihen saakka jännäillään :)
        Meillä tosiaan esikoista yritettiin vähän yli vuosi joten yritän olla toivomatta liikoja kun nyt on vasta yk 2.

        Kiva muuten kun aloitettiin uusi ketju. Käyn itse täällä yleensä puhelimella ja alkoi käydä jo pitkäksi selata tuo viime ketju aina alas asti.

        Plussatuulia kaikille kuumeilijoille :)


    • Pikkukakkonen <3

      No nyt on täällä kyllä kaikki mahdolliset kikkakolmoset käytössä :D Greippimehu, vadelmanlehtitee ja vielä vehnänalkioöljy! Tein vähän taustatutkimusta, miten tätä raskaaksi tuloa vois oikein jouduttaa. Saas nähdä, miten näiden kikkojen kanssa käy...Toiveet ehkä vähän liiankin korkealla, joten saattaa olla melkoinen pudotus, jos ei testiin sitä plussaa tulekaan...ei passaa liian optimistinen olla :)

    • mamikolmelle3

      Mä olen 39 -vuotias kolmen lapsen äiti. Haluaisin neljännen lapsen, mutta mies ei. Nyt mies on kuitenkin sen verran heltynyt, että hän on suostunut keskeytettyihin yhdyntöihin ovisaikana ja loppuun asti ei-ovisaikana. Tällä systeemillä mä raskauduin kesällä, mutta se meni kesken. Nyt toivon taas toista "vahinkoa". On nyt alkanut epäilyttämään, että saattaisi olla plussaa tiedossa. Minulta loppui juuri aivan identtiset kivut kuukautiskipujen kanssa. Kipuja kesti melkein viikon, eikä vuotoa tullut lainkaan. Mä olen lukenut täältä netistä, että joillakin raskaus oli alkanut juuri näin, että kipuja mutta ei vuotoja. Mulla on kerran ennenkin käynyt näin, silloin en kuitenkaan ollut raskaana. Onko teillä kokemusta tällaisesta kipuja, ei vuotoa-jutuista? Tsemppiä meille kaikille!

      • Töihin välillä

        Toivottavasti et tule tiineeksi, olet jo kiintiösi ylittänyt.


      • mmmmmmmmmlllllllllll

        Siis jos kun on raskaana ja keskeytyy, niin on kipuja. Kipuja voi myös olla raskaana. Ero lähinnä siis tuleeko kunnon vuoto. Jos vuoja ei tule, niin testii vaan. ja odotusta.

        Keskenmeno riski tosin jo iso. Tsemppiä.


      • tottamaar

        mulla esikoisen raskaus alkoi juuri noin: aivan samanlaisia kipuja kuin menkkakivut, ei vuotoa. ainoa ero oli se että kivut jatkuivat ja jatkuivat, noin viikon. kun yleensä menkkoja ennen kestävät vain muutaman päivän. siispä, tsemppiä mamikolmelle3! äläkä välitä tuosta nega-kommentista, senkun huutelee niin täällä pääsee painelemaan peukkua alas ;)


    • bbbbbbbbbbbbbbbbb

      et kerro ikääsi ja onko sulla ollu mahdollisesti montakin keskenmenoo. Jos on ikää voi hoitoihin hakeutuu nopeammin. Pitää siis olla yli 35, ja sillä syyllä.Itsellä jo 2 keskenmenoa tuossa ajassa.. yhteensä siis 5. Että se on jo hoidot selvää kauraa.

    • vavvahaaveita29

      En ole kerennytkään kirjoitella vähään aikaan. Mutta nyt kävi niin että plussasin ja meni sen jälkeen kesken (kai se lasketaan kesken menneeksi vaikka menee 5pv testin jälkeen) :( En ihmettele kun tässä on ollut paljon erilaisia ressitekijöitä viime viikkoina mutta emme luovu toivosta vaan jatkamme yrittämistä!

      Noista kikkakolmosista, greippimehuista, ruokavalioista yms vastaavista voisin olla kiinnostunut kuulemaan lisää!! Eli te jotka niitä olette kokeilleet niin kertoisitteko enempi miksi ja kuinka jne :)

      • Hjkkkdgjb

        Ei mennyt kesken. Teit testin liian aikaisin.


      • vavvahaaveita29
        Hjkkkdgjb kirjoitti:

        Ei mennyt kesken. Teit testin liian aikaisin.

        hmm.. Tein testin kun menkat oli 5pv myöhässä eli 4pv ensimmäisen mahdollisen testipäivän jälkeen. Mutta ehkäpä teen seuraavankerran testin kun menkat ovat yli viikon myöhässä..


      • Going to the shower soon
        vavvahaaveita29 kirjoitti:

        hmm.. Tein testin kun menkat oli 5pv myöhässä eli 4pv ensimmäisen mahdollisen testipäivän jälkeen. Mutta ehkäpä teen seuraavankerran testin kun menkat ovat yli viikon myöhässä..

        Tee seuraavan kerran testi kun menkat on kuukauden myöhässä ..millaiseen elämäntilanteeseen ja suhteeseen olet lapsia haluamassa?


      • Älkää jatkako
        vavvahaaveita29 kirjoitti:

        hmm.. Tein testin kun menkat oli 5pv myöhässä eli 4pv ensimmäisen mahdollisen testipäivän jälkeen. Mutta ehkäpä teen seuraavankerran testin kun menkat ovat yli viikon myöhässä..

        yrittämistä ! Odotatte niin kauan, että olet 32 v ! Kai olette tunteneet toisenne vähintään 12 v, silloin teillä on mahdollisuuksia onnistua parisuhteessanne !


    • Jokohan?84

      Mukava kuulla sinusta taas pitkästä aikaa vavvahaaveita29! Kuulumiset toki ei niin hyviä mitä olisi toivonut, mutta oikea asenne sinulla, periksi ei anneta :) Tervetuloa mukaan haaveilemaan myös Mamikolmelle3! Paljonhan osa kertoo tuosta kipuilusta ilman vuotoa ja sen jälkeisestä plussasta, ne on vaan niin yksilöllisiä juttuja eikä voi yleistää. Toiveikkaana kuitenkin uskaltaisin vähän sinun asemassasi jo olla ;)

    • VieläKerran...?

      minäkin tulen kirjoitteleen, ei kyllä mitään vauvauutisia ole.
      nyt on kyllä taas otolliset hetket käsillä, eli hedelmälliset päivät, toispuoleisesti nipistelee alamahassa ja valkovuoto sellasta kun pitääkin.
      Lämmöt ei vielä oo muuttuneet, arvioitu ovulaatio ois toss 1-2pvä lokakuuta mulla...=)
      Eilen peitto heilu, täytys vielä kerra hyödyntää ennen ovista ja varmaan sit itse ovulaationa.

      meillä tuo nuorempi just täytti vuoden, eli nyt saa sit raskaus meidän puolesta alkaa, ja aktiivisesti yritetään kun synnytyksestä se vuosi tosiaan tuli.

      me kans edelleen luomuillaan, grippimehua pitäs mennä ostaan, mä myös syön raskausvitamiinia, koska se foliihappo on niin tärkeä.

      Mulla on myös ollut koviakin kipuja alkuraskaudessa, ihan menkkamaisia, ja mun tietääkseni se kai on ihan normaalia.
      ja yleensä vielä silloin kun en edes ole koko raskaudesta tiennyt.

      Muistan kun esikoiseni kiinnityi, tunsin sen avan selkeästi...=) sitä edeltävä raskaus oli kohdunulkoinen, ja siinä taas omanlaiset kivut, minulla myös keskenmenoja ja niissä ilmentyneet kivut tuli silloin kun meni kesken.
      Mutta mulla siis kaksi onnistunutta raskautta ja niissä olleet ekan kolmanneksen oikeestaan enemmän ja vähemmän kipuja, oletan että kipu on kohdun kasvuun liittyvää ja kun kohdun kannatinjohtimet venyy ja paukkuu.

      Uskon että toiset naiset, niinkuin muutama täälläkin, ja minä aistii vain herkemmin kipuna raskaaksi tulon kun taas toiset ei huomaa mitään, enkä usko että se on huono tai hyvä merkki, vaan tietyille naisille ominaisuus. eli ei enteile välttämättä keskenmenoa, eli siis normaalia.

      itse toivon että meillä nyt kävis se tärppi, meillä siis heinäkuusta alkaen yritetty sillain puoliteholla.

      Ja sinulle Jälleen Äidiksi: älä huolestu jos raskaus ei vielä ala, eihän keskenmenostakaan ole kuin hetki,ja kroppasi varmaan vielä palautuu. Kyllä se raskaus sieltä alkaa kun elimistösi on siihen valmis.

      Voimia ja plussatuulia kaikille.

      Vauvahaaveita29 osanottoni keskenmenosta...!

      • VieläKerran...?

        niin, ja se piti sanoo tuosta luomuilusta että kauheesti on tehnyt mieli ostaa ovulaatiotestejä, mutta olen ajatellut niiden lisäävän stressiä vaan, olen siis vaan lämpöjä mittailut ja muuten vaan kuullostellut tuntemuksia...

        Miten teillä jotka käytätte ovulaatiotestejä, onko se helpottanut vai lisännyt stressiä...? ja onko niistä sinänsä hyötyä jos seksiä on riittävän usein...


    • Pikkukakkonen<3

      Minä koen noiden ovulaatiotestien lievittävän stressiä. Tällä hetkellä olen aika epävarma pitävätkö ovisoireeni paikkansa ja toivon tähän jotain varmistusta :) Ihan kauheeta pakkoseksiä aina noiden ovisoireiden aikaan ja voi olla, että ovis tapahtuukin vasta myöhemmin ja siittiöt ei enää ookaan elossa sitten. Tätä olen nyt miettinyt.. Viimeksi raskaus sai alkunsa heti kun otin ovistestit käyttöön, osattiin siis ainakin harrastella oikeaan aikaan. Toki terolut-kuurilla oli näppinsä pelissä, mutta kuitenkin :)

    • Jokohan?84

      Mulla ei enään muutamaan kuukauteen ole ollut ovistestit käytössä, käytin niitä muistaakseni silloin 3-4 kiertoa. Hyötyä niistä siinä mielessä oli, että huomasin oviksen olevan 2-3 päivää myöhemmin mitä olin itse aiemmin luullut! Mulla kun tulee nuo ovisoireet välillä tosi voimakkaana, mutta hyvissä ajoin! Eli siinä mielessä koen testeistä olevan hyötyä. Minua se tikuttaminen alkoi sitten stressaamaan ja tuntui, että seksiä harrastetaan kalenterin mukaan, joten uusia tikkuja en enään ostanut. Kannattaa niitä ainakin kokeilla jos ei aivan varma ole omasta ovulaatiosta :)

    • maha84

      täälläkin kuumeillaan kovasti. Yritystä ollut alkuvuodesta asti ja tukokuussa tärppäs mutta oliki sitten kohdunulkoinen. Kesä meni siinä kun raskaushormonit laski ja elokuun lopussa oli sitten taas menskut, Jes!!!
      Ehdin tässä jo innostua kun totesin että nythän on menossa kp 35 joten tein aamulla testin, mutta ei, negaahan se näytti :(
      Keväälläkin oli pari friikkipitkää kiertoa, 38 ja 39 päiväset. Rasittavaa!!! Ärsyttää odotella et koska ne nyt alkaa vai onko kroppa niin sekasin ettei ala ja pitää jotain kuuria hakee. Plussa toivotaan yli kaiken mut tällä hetkellä ne kuukautisetki ois tervetullutta!

    • mamamimmi

      Sen verran sanon että työkaverini on kuulemma pari vuotta miehensä kanssa yrittänyt lasta ilman tulosta. Sitten he yksinkertaisesti päättivät lopettaa yrittämisen ja alkaa nauttia elämästään sellaisena, tämä työkaverini esim. aloitti kuntoilemaan ihan kunnolla. No heti kun "paineet" raskautumisesta loppuivat, niin mikäs sieltä tulikaan, plussaapa tietenkin ja nyt on jo reilusti yli puolen välin raskautuneena.

      Eli mitä mä itse tästä opin niin sellanen turha stressi kannattaa ekana jättää pois ja yrittää vaan ottaa sillai rennosti ja nauttia siitä ajasta mitä on. Kyllä ne vauvat tiensä näyttäs ennemmin tai myöhemmin useampaan perheeseen löytää..

      Itsekin vauvakuumeilua, mutta vasta laitatin miehen mieliksi kieruan joten ei kai tässä vielä pidä ruveta liikoja toivomaan .. :)

      • Ghkkggmbccv

        Se on just se, kun pitää hankkia lapsia, koska naapurin Annekin odottaa..


    • Jokohan?84

      Nyt täällä taitaa kroppa tehdä kepposia..menossa kp 31/25-28 ja edelleen menkkoja odotellaan alkavaksi! Perjantaista asti ollut semmonen olo, että menkat alkaa just NYT! Joka vessareissulla ihan varma, että vuoto alkanut ja öisin varalta pitänyt side laittaa. Vatsaa juilii päivän mittaan, välillä hetkiä ettei ollenkaan ja välillä sitten oikein kunnolla. Koko ajan myös semmoinen "märkä" olo, kuulostipa härskiltä :D

      Nooh odotellaan ja katsotaan..eiköhän ne mensut sieltä tälle päivää ilmesty vielä. Pessimisti ei pety, niin pahasti ainakaan :)

      • Ailime25

        Toivotaan että tällä kertaa sinun ei tarvitsekaan pettyä :)
        Täällä jännäillään myös. Odotan menkkoja alkavaksi viimeistään huomenna. Toivotaan että ne nyt eivät alkaisikaan :)


    • Jokohan?84

      En maltttanut odottaa enää, vaan pakko oli juuri äsken testi tehdä..POSITIIVINEN!!!!

      • pipsukka93

        Onnea! Oon lueskellut ja odottanut että saisit sen plussan testiin ja toivon että kaikki onnistuis just nyt hyvin.. Oot pettynyt niin monesti et nyt ois jo aikakin onnistua.. Peukut pystys! Joskus viime kesän puolella itse olin tällä ketjulla.. 4kk poika nyt :)


      • Mitähän tässä sanoissss

        En voi onnitella, kun en taustoja tiedä.


      • Ailime25

        Onnea tuhannesti!!


      • Wish you luck
        Ailime25 kirjoitti:

        Onnea tuhannesti!!

        Niin se on. Pitäkäähän parisuhteesta huolta ja lapsista.


      • Onnea!!!!!!!!!!

        Kirjoittelin ketjussa toiveiss vauva 2013, oma syntyikin jo huhttikuussa mutta jäin koukkuun tähän ketjuun koska oon vain odottanut että milloin sinullekin tulisi se plussa testiin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen....
        Hassua miten iloinen voikaan olla täysin tuntemattoman puolesta =)
        Tuhannesti onnea ja todellakin toivon että tämä pieni elämänalku on nyt varmasti oikeassa paikassa ja pysyy mukana kunnes on valmis syntymään =)


    • Pikkukakkonen<3

      Aivan mielettömästi onnea! Nyt vaan toivotaan parasta, tarrasukkia pienelle pesänrakentajalle mukaan

    • maha84

      Paljon onnea sinulle Johkohan84!! Ihania uutisia! Minä täällä odottelen niitä kuukautisia. Kp 37 menossa ja negaa näytti pari päivää sitten. Hohhoijaa... Eilen seksin jälkeen tuli selvää punaista vuotoa ja ajattelin että no vihdoin ne alkaa mutta ei... tänään ei oo taas mitää näkyny. Eilen illalla/yöllä oli aikamoista jomotusta oikean munasarjan kohdalla. Nyt sit mietin että oisko se ollu ovullaatio (jos vaikka yks jäi välistä) vai kenties joku pieni kysta vai oisko ne menskut vähitellen alkamassa. Noh, toivotaan että ovulaatio oli kyseessä :)

    • Jokohan?84

      Voi kiitos teille kaikille tuesta ja onnitteluista! Ja IHANA kuulla myös teistä vanhoista tutuista edellisistä ketjuista

      • Älä hurskastele

        Älä nyt ihan kaikille plussia toivottele, ajattele nyt lapsiakin ja muita ihmisiä hei vähän.

        Mutta hei; kerro parisuhteestasi?


      • ohis........
        Älä hurskastele kirjoitti:

        Älä nyt ihan kaikille plussia toivottele, ajattele nyt lapsiakin ja muita ihmisiä hei vähän.

        Mutta hei; kerro parisuhteestasi?

        Jos suhde on selvinnyt parin vuoden yrityksesta, johon sisältyy yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen, suhde varmasti kestää lapsenkin.
        Painu sinä ällypyllykakkapää hiiteen häiritsemästä toisten onnea!


      • maha84
        ohis........ kirjoitti:

        Jos suhde on selvinnyt parin vuoden yrityksesta, johon sisältyy yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen, suhde varmasti kestää lapsenkin.
        Painu sinä ällypyllykakkapää hiiteen häiritsemästä toisten onnea!

        "Ällypyllykakkapää" :D Loistava!


      • Haistakaa perse
        ohis........ kirjoitti:

        Jos suhde on selvinnyt parin vuoden yrityksesta, johon sisältyy yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen, suhde varmasti kestää lapsenkin.
        Painu sinä ällypyllykakkapää hiiteen häiritsemästä toisten onnea!

        Suhde jossa pari vuotta oltu yhdessä vain, kun halutaan täyttää ihmisten perheleikkiodotukset ja koko ajan yritetty rakkaudetta lapsia ei kestä.


      • takaisinkouluun? ?
        Haistakaa perse kirjoitti:

        Suhde jossa pari vuotta oltu yhdessä vain, kun halutaan täyttää ihmisten perheleikkiodotukset ja koko ajan yritetty rakkaudetta lapsia ei kestä.

        tuossahan viestissä mihin vastasit sanotaan että 2 vuotta on lasta yritetty, eli mistä tiedät miten kauan suhdetta on kestänyt? Hauskaa että kuvittelet tietäväsi paljon asioita ja olevasi niin paljon älyllisesti edellä, kun luetunymmärtäminenkin ontuu noin pahasti.


      • Maailma on skitso
        takaisinkouluun? ? kirjoitti:

        tuossahan viestissä mihin vastasit sanotaan että 2 vuotta on lasta yritetty, eli mistä tiedät miten kauan suhdetta on kestänyt? Hauskaa että kuvittelet tietäväsi paljon asioita ja olevasi niin paljon älyllisesti edellä, kun luetunymmärtäminenkin ontuu noin pahasti.

        Ei mikään ihme, että olisivat silti vain pari vuotta tunteneet. Niitä riittää!


    • toivekakkonen

      Vau, todella hienoa Jokohan?84! Oikein paljon onnea, uskotaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin!

    • tottamaar

      hoplaa Jokohan?84 !!! Hienoa, onnittelut plussasta! Ja positiivista mieltä vaan :)

      Täällä ovis mennyt ohi ja nyt odotellaan. Vähän jotain outoja tuntemuksia jo nyt ??? mutta päätin että aivojen temppuja koska eihän se vielä voi olla kiinnittynyt. Tai kyllä minä tunnistin ekan raskaudenkin jo samantien hedelmöidyttyäni, usko tai älä. Heti tuli outoja makuja suuhun jotka kesti koko raskauden! Jos ei tuollainen ole raskausoire niin ei mikään. Kyllä me jotkut ollaan niin herkkiä kaikinpäin elämässä että en ihmettele jos kroppa tietää ennenkun järki antaa myöten. Nyt sellanen vink vink olo että apua!

    • VieläKerran...?

      ONNEA TODELLA PALJON JOKOHAN?84...!!!
      toivon todella että kaikki menee hyvin ja saatte vauvan syliin...

    • haave baby

      Olipas kiva tulla tänne pienen tauon jälkeen ja lukea noin hyvä uutinen
      ONNEA ONNEA!!!! JOKOHAN?84
      Kaikkea hyvää raskauteen jospa kolmas kerta toden sanoo ja saatte pienokaisen syliinne sitten joskus ensi kesäksi, ihanaa :)

      Olen vähän yrittänyt olla miettimättä ja pysytelly täältäkin pois.
      Itsellä ne menkat alkoi taas nyt maanantaina, heti aamulla.
      No nyt olin niin valmistautunut että taas ne kuitenki alkaa ettei oikee tuntunu missää.
      Se eka terolut kuuri nyt ni ties et heti alku viikol tulevat ja ku en mitään tikkuihi saanu tai no niit hailakoi viivoi.Niidenhän ei pitäisi merkata ohjeen mukaan mitään.
      Nii mua ainakin noi testit alko jo stressaa ja tein vasta kahdel kierrol.
      Kaipa nyt kuitenki loput viel teen mut en tiedä teenkö viel täl kierrol.
      Pillerien takia kierto oli nyt vain 25pv.

      Mitäs merkkiä muil ne ovistestit? onko jotain tietoa mikä hyvä?

      Itse tilasin netis raskauskeijuista sellane vaal.pun.se paperi ja lukee david.
      Ekal kierrol oli kyl selkeämpi viiva mut ei yhtä tumma kuin se kontrolli viiva, nyt oli sit vain haalea viiva kaks tai kol päivää sit ei taas ku vaa se kontrolli viiva.
      Kaikki sitä toitottaa ettei sais stressat se vain vähä vaikeaa.
      Mut olen ny koittanut keskittyä kaikkeen muuhun etten niin miettis.
      Välil vaan mietityttää et jos en edes ovuloi.
      Mutta viel jaksaa toivoa...
      Tsemppiä meille kaikille plussaa viel odottaville!

      • Ailime25

        Minä tosiaan odottelin kuukautisia alkaviksi viimeistään viime torstaina. Ei niitä sitten kuulunut. :) Tänään tein testin ja niinhän se on että meille on tulossa pikkukakkonen


      • Voi kun iiihanaaaaaaaaaa
        Ailime25 kirjoitti:

        Minä tosiaan odottelin kuukautisia alkaviksi viimeistään viime torstaina. Ei niitä sitten kuulunut. :) Tänään tein testin ja niinhän se on että meille on tulossa pikkukakkonen

        On teille kyllä tulossa erokin...


      • maha84
        Ailime25 kirjoitti:

        Minä tosiaan odottelin kuukautisia alkaviksi viimeistään viime torstaina. Ei niitä sitten kuulunut. :) Tänään tein testin ja niinhän se on että meille on tulossa pikkukakkonen

        Paljon onnea!!! Ihana uutinen!!


      • Olet teennäinen
        maha84 kirjoitti:

        Paljon onnea!!! Ihana uutinen!!

        No älä viitsi ...


    • liiniseh

      Heippa kaikki!

      Ehdinkin tonne vol. 2 loppuun tekemään päivityksen, mut liitän sen tänne! :) Kirkoitettu: 27.9
      "Onnea ensinnäkin plussanneille!!

    • Lapsi haaveissa

      Onneksi olkoon jokohan84 ja Ailime25! Ehkä itsekkin tullaan joskus,vielä perässä. Lapsesta on haaveiltu nyt 1v 4kk. Tutkimuksiin taidetaan ehkä tässä lähikuukausina mennä,jos vaikka selviäisi jotain miksi lasta ei näy. :)

    • vauvakuumeilija

      Voi ihanaa jokohan84? !!! onnea

      • Herätys vittu!!!

        Meinaatko että maailma pitää täyttää?


      • pipsukka93
        Herätys vittu!!! kirjoitti:

        Meinaatko että maailma pitää täyttää?

        Joo o ei voi ku ihmetellä näitä ihme öykkäreitä jotka tulee ja huutelee omia rumia sanojansa... Miten huvittavaa että ne painaa sitä vauvakuume palstaa ja tsädäm ketäs nyt vois härnätä kun ei muuta elämää näytä olevan ku suomi24 keskustelujen kyttäily ja kommentoida sitten paskaa vaikka eivät aiheeseen aio liittyä ollenkaan sillä tavalla miten kyseisessä keskustelussa pitäisi keskustella.. Jumankauta jotkut osaa pitää sitä naama värkkiään kiinni ja pitää huolen niistä omista asioista ja tavoista mistä itse tykkää... Tartte tulla muitte elämii promosoimaan typerillä kommenteilla.. Huoh eiköhän se ole niin että kaikki elää oman elämänsä miten elää meni se sitte päi peetä.. Seuraavaks joku typerys tulee ja kommentoi tätä tekstiä täydeksi saisseksi... Hehheh ei voi ku oikeesti ku nauraa semmosille ääliöille.. Tsemppii kuumeilijoille :) tää on vaan elämää


      • Hanki elämä
        pipsukka93 kirjoitti:

        Joo o ei voi ku ihmetellä näitä ihme öykkäreitä jotka tulee ja huutelee omia rumia sanojansa... Miten huvittavaa että ne painaa sitä vauvakuume palstaa ja tsädäm ketäs nyt vois härnätä kun ei muuta elämää näytä olevan ku suomi24 keskustelujen kyttäily ja kommentoida sitten paskaa vaikka eivät aiheeseen aio liittyä ollenkaan sillä tavalla miten kyseisessä keskustelussa pitäisi keskustella.. Jumankauta jotkut osaa pitää sitä naama värkkiään kiinni ja pitää huolen niistä omista asioista ja tavoista mistä itse tykkää... Tartte tulla muitte elämii promosoimaan typerillä kommenteilla.. Huoh eiköhän se ole niin että kaikki elää oman elämänsä miten elää meni se sitte päi peetä.. Seuraavaks joku typerys tulee ja kommentoi tätä tekstiä täydeksi saisseksi... Hehheh ei voi ku oikeesti ku nauraa semmosille ääliöille.. Tsemppii kuumeilijoille :) tää on vaan elämää

        Kyllä tässämuuta elämää juurikin in ja toivottavasti olis teilläkin, mutta ei tule olemaan tuolla menolla.
        Suojelemme itseämme ja jölkeläisiämme kaltaistenne kusipäiden sikiämiseltä. Nuo perheleikit kun eivät tule onnistumaan.


      • Ette kestä totuutta
        pipsukka93 kirjoitti:

        Joo o ei voi ku ihmetellä näitä ihme öykkäreitä jotka tulee ja huutelee omia rumia sanojansa... Miten huvittavaa että ne painaa sitä vauvakuume palstaa ja tsädäm ketäs nyt vois härnätä kun ei muuta elämää näytä olevan ku suomi24 keskustelujen kyttäily ja kommentoida sitten paskaa vaikka eivät aiheeseen aio liittyä ollenkaan sillä tavalla miten kyseisessä keskustelussa pitäisi keskustella.. Jumankauta jotkut osaa pitää sitä naama värkkiään kiinni ja pitää huolen niistä omista asioista ja tavoista mistä itse tykkää... Tartte tulla muitte elämii promosoimaan typerillä kommenteilla.. Huoh eiköhän se ole niin että kaikki elää oman elämänsä miten elää meni se sitte päi peetä.. Seuraavaks joku typerys tulee ja kommentoi tätä tekstiä täydeksi saisseksi... Hehheh ei voi ku oikeesti ku nauraa semmosille ääliöille.. Tsemppii kuumeilijoille :) tää on vaan elämää

        Nimenomaan omista asioista tässä huolta pidetään..


      • Et kai aio lisääntyä
        pipsukka93 kirjoitti:

        Joo o ei voi ku ihmetellä näitä ihme öykkäreitä jotka tulee ja huutelee omia rumia sanojansa... Miten huvittavaa että ne painaa sitä vauvakuume palstaa ja tsädäm ketäs nyt vois härnätä kun ei muuta elämää näytä olevan ku suomi24 keskustelujen kyttäily ja kommentoida sitten paskaa vaikka eivät aiheeseen aio liittyä ollenkaan sillä tavalla miten kyseisessä keskustelussa pitäisi keskustella.. Jumankauta jotkut osaa pitää sitä naama värkkiään kiinni ja pitää huolen niistä omista asioista ja tavoista mistä itse tykkää... Tartte tulla muitte elämii promosoimaan typerillä kommenteilla.. Huoh eiköhän se ole niin että kaikki elää oman elämänsä miten elää meni se sitte päi peetä.. Seuraavaks joku typerys tulee ja kommentoi tätä tekstiä täydeksi saisseksi... Hehheh ei voi ku oikeesti ku nauraa semmosille ääliöille.. Tsemppii kuumeilijoille :) tää on vaan elämää

        Olet kypsä sikiämään aikaisintaan 2025 !


    • VieläKerran...?

      puuh...ei tuommoisiin pelleihin kannata kiinnittää huomiota, aikansa huutelevat, ja lopettavat kyllä kun huomaavat ettei kukaan jaksa niitä.
      ottaa ne itseäkin päähän, mutta niinkun sanotaan mitä pa****lla kun ei oo peltookaan....=D
      ei ruokita niiden typeriä juttuja, niin jättävät rauhaan, tai toivotaan ainakin niin...=)

      Täällä ei mitään ihmeellistä, lämmöt koholla on ja tänään siis Dpo 8...
      tuossa Dpo 5 ja 6 lämmöissä tapahtu laskua, ja se hieman kummastuttaa, ehkäpä ovulaatio ei oo onnistunut sitten ja siitä tulikin sellanen fiilis että menkkoja odotellessa, mutta se on sitten niin, ja eihän tässä ole menossa vasta kuin yk 3...

      Ja ONNEA TUHANNESTI Ailime25!!! plussasta!!! tarrasukkia pikkuiselle!!!! ja samoin Jokohan84? myös sinne tarrasukkia....

      • Kasvakaa

        Älä unta näe että jätetään missio kesken.
        Teidän on tajuttava, että olette rupusakkia ja lapsi ei sitä miksikään muuta.


      • pipsukka93
        Kasvakaa kirjoitti:

        Älä unta näe että jätetään missio kesken.
        Teidän on tajuttava, että olette rupusakkia ja lapsi ei sitä miksikään muuta.

        Hehheh on se hienoa haukkua ja arvostella niitä joista ei tiedä p a skan vertaa.. Kattokaa itteenne kuinka säälittävää toimintaa.. Jatkakaa ihmees kommentointii.. Tälläistä viihdettä aivottomilta lukee mielellään.. Tulee oikee hymy naamaan.. :) niin ja ainiin valitettavasti minulla on aivan ihana pieni poika.. :)


      • Jälleen äidiksi.
        pipsukka93 kirjoitti:

        Hehheh on se hienoa haukkua ja arvostella niitä joista ei tiedä p a skan vertaa.. Kattokaa itteenne kuinka säälittävää toimintaa.. Jatkakaa ihmees kommentointii.. Tälläistä viihdettä aivottomilta lukee mielellään.. Tulee oikee hymy naamaan.. :) niin ja ainiin valitettavasti minulla on aivan ihana pieni poika.. :)

        Kirjoittelenpa tänne taas hieman kuulumisia. Mitään erityistä nyt ei oikeastaan kuulukaan muuta kuin että ovis taisi juuri olla ja tilaisuus taas yritettiin käyttää hyväksemme. Nyt taas peukut pystyssä että tärppäisi tällä kertaa. Nyt siis kp 12/26.


      • Joo otan osaa
        pipsukka93 kirjoitti:

        Hehheh on se hienoa haukkua ja arvostella niitä joista ei tiedä p a skan vertaa.. Kattokaa itteenne kuinka säälittävää toimintaa.. Jatkakaa ihmees kommentointii.. Tälläistä viihdettä aivottomilta lukee mielellään.. Tulee oikee hymy naamaan.. :) niin ja ainiin valitettavasti minulla on aivan ihana pieni poika.. :)

        Sun mielestä ihana?


      • Melkoisen varma
        pipsukka93 kirjoitti:

        Hehheh on se hienoa haukkua ja arvostella niitä joista ei tiedä p a skan vertaa.. Kattokaa itteenne kuinka säälittävää toimintaa.. Jatkakaa ihmees kommentointii.. Tälläistä viihdettä aivottomilta lukee mielellään.. Tulee oikee hymy naamaan.. :) niin ja ainiin valitettavasti minulla on aivan ihana pieni poika.. :)

        Pipsukka jo eronnut?


      • Pipsukka 99,99 %
        Melkoisen varma kirjoitti:

        Pipsukka jo eronnut?

        tod.näköisyydellä viiden vuoden sisällä katkeroitunut alkoholisoitunut yhäri...


      • Lars Pepi
        Pipsukka 99,99 % kirjoitti:

        tod.näköisyydellä viiden vuoden sisällä katkeroitunut alkoholisoitunut yhäri...

        Mikäli vanhat merkit ja pitää paikkaansa tässäkin tapauksesa, niin kutakuinkin joo.


    • Pikkukakkonen<3

      Hei vaan kaikille ketjulaisille! Siirryn toisaalle kuumeilemaan. Nämä kaikkia moittivat p'skanjauhajat ovat vallanneet koko perhe-palstan, joten parempi siirtyä muualle jakamaan kokemuksiaan. Toivotan teille kaikille paljon plussatuulia!

      • maha84

        paras ku jatkaa vaan keskustelua aiheesta eikä huomioi noita trolleja. miks hukata aikaa noiden kanssa väittelemiseen...

        Täälläkin kuumeillaan. 40 päivää oli viime kierto, mikä vähän pisti huolestuttamaan että missä vika. Nyt ei sit hajuakaan missä kohtaa mahtaa ovulaatio olla. yleensä kun se kierto on 30 päivää


      • Sairaita olette

        Menppä, kun et tunnu totuutta kestävän. Olisi kyllä oman etusi mukaista opetella ajattelemaan ja prosessoimaan asioita fiksusti.


    • aamuaurinko24

      Kirjoittelin tuonne vol.2 palstalle vielä kesällä, ennen kuin plussasin. Olen sen jälkeen käynyt aina välillä lukemassa teidän kuulumisia ja toivonut teillekin plussia. Ja kuinka ihana olikaan lukea teidän plussauksista! Paljon onnea jokohan84 ja Ailime25, jos vielä täällä käytte lukemassa! :) Toivottavasti kaikki on teillä sujunut hyvin ja pienokaiset ovat jo hyvää vauhtia kasvamassa! :)

      • Aamuinen avioero

        24-vuotiaana tehdään vittuilen järvenänpää kuin hankitaan lapsia..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe