Miks kaikki pojat on alus tosi ihanii ja kivoi, mut sit ne muuttuu semmosiks helveti pervoiks ja ku ite en tykkää yhtää eikä kiinnosta mitkää semmoset jutut.. eiks tääl oo ketää sellast ei pervoo jätkää.. :(
MIKSI?
12
112
Vastaukset
- t. ei-niin-pervo
Perustuuko kokemuksesi pojista 45v pedofiilin kanssa käytyyn Kik-keskusteluun?
- tellmee
Eivät. Vaan ihan yleisesti. Oon nähny monta tämmöstä samasta aiheesta tehtyä keskustelua.
- ysifemma
Deittailet vaan feikkei, ehkä ois aika ettii vähä fiksumpaa seuraa.
Ainii sitähän sä täällä oot tekemäs...
Kuinka vanha mahdoitkaan olla?- tellmee
Tarpeeks vanha ymmärtämää mitä ite teen.:)
- cutepolish
Mm :)
En vois ikinä tehdä mitään mikä loukkais toista osapuolta. Mua oikeesti vituttaa tollaiset ihmiset. Hiukan kaksimielisyyttä saa toki olla, mutta ei niin paljon että toinen kokee sen ahdistavana. Mulle tärkeintä suhteessa on yhdessäolo. Toivottavasti löydät parempaa seuraa. :)
- cutepolish
Kiekkoilija94: good :)
Ja siis melkein jokaisesta pojasta löytyy pieni sisäinen pervo :D
En yleistä, mut tavallaan ois harvinaista, jos nyt ei joskus jotain vähä kaksmielistä heittäis, nykyään monet heittää (koko ajan..) Mut pieni kaksmielisyys ei haittaa :)
Mut liika on aina liikaa :) - tyttö15
ihana :DD just noin muidenkin pitäis ajatella xd
- poika13.v
tyttö15 kirjoitti:
ihana :DD just noin muidenkin pitäis ajatella xd
Kiekkoilia on oikeessa. Teini-pojat herätkää elätte nyt elämänne parasta aikaa
Ja pilaatte sen tuolla aseenteella täysin! - WolfRider15
poika13.v kirjoitti:
Kiekkoilia on oikeessa. Teini-pojat herätkää elätte nyt elämänne parasta aikaa
Ja pilaatte sen tuolla aseenteella täysin!Millä asenteella? Muka pervoi? Ei kaikki oo pedoi. Siin esim. et kysyy et nukkuuks alasti ja jos ei ni miten ei oo mitää pervoo. Tai jos kysyy itsetyydyttääkse, onks sil kokemust jne. Ei kaikki oo pervoo.
Älkää kirjottako, jos ette tiiä mist kirjotatte. xD - poika13.v
WolfRider15 kirjoitti:
Millä asenteella? Muka pervoi? Ei kaikki oo pedoi. Siin esim. et kysyy et nukkuuks alasti ja jos ei ni miten ei oo mitää pervoo. Tai jos kysyy itsetyydyttääkse, onks sil kokemust jne. Ei kaikki oo pervoo.
Älkää kirjottako, jos ette tiiä mist kirjotatte. xDWolfRider15 et näköjää tiiä mitä muut tarkottaa etkä välttis ite tiiä mistä puhut!
- narkkarirakkautta666
miehet on hirveitä ihmisperseitä ja nainen on heikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683