Mistä saisi selville MB 220D (vm1997) sallitut tai valmistajan anatamat päästöarvot? Koetin haulla netissä mutta en löytänyt vastausta.
Uudemmat mallit toki löytyi: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288338630451.html#mercedes-benz
MB W202 - 220D: Päästöarvot ?
13
522
Vastaukset
- a(2)
Mihin tuota tietoa tarvitset?
- W202 - 220D & CO2
Kas kun eräissä maissa autoilun vuosikulut ovat sidonnaisia päästöarvoihin ja arvoja jatkuvasti kiristetään ;-)
Hieman sama maku tulee kuin Suomeen kaavailluista kilomertipohjaisista maksuista.
Ps. Ymmärtänet ettei vastakysymyksesi vie asiaa eteenpäin.- a(2)
Ei taida noinvanhassa olla EY-tyyppihyväksynnässä päästöjä mainittu, eli joudut painon mukaan maksamaan.
- osta uudempi auto
vanhoksissa käytetään painoon perustuvaa verotusta, joten ihan turhaan kyselet.
Tämä kyllä kerrotaan kun hieman etsiskelet oikeista paikoista. - W202 - 220D & CO2
a(2) kirjoitti:
Ei taida noinvanhassa olla EY-tyyppihyväksynnässä päästöjä mainittu, eli joudut painon mukaan maksamaan.
Pitänee kysellä paikalliselta katsastusasemalta, sillä pelisäännöt EU:n sisälläkin vaihtelevat ja jossakin tapauksissa ovat melko mutkikkaatki, sillä jopa saman maan sisälläkin verotuseroja josa asuinpaikka ratkaiseen. En ole Suomessa.
- outoja kyselee poika
W202 - 220D & CO2 kirjoitti:
Pitänee kysellä paikalliselta katsastusasemalta, sillä pelisäännöt EU:n sisälläkin vaihtelevat ja jossakin tapauksissa ovat melko mutkikkaatki, sillä jopa saman maan sisälläkin verotuseroja josa asuinpaikka ratkaiseen. En ole Suomessa.
no missä maassa meinaat autoasi käyttää ja minkä maan säännöstöjen mukaan mennään??
- W202 - 220D & CO2
outoja kyselee poika kirjoitti:
no missä maassa meinaat autoasi käyttää ja minkä maan säännöstöjen mukaan mennään??
outoja kyselee poika:lle
Kuuleppas s24 kuulua matalaa linjaa edustava pojattelija, jolla ei ole kompetenssiä edes vastata omaan huutoonsa.
Käyhän ensin peruskoulu loppuun ja palaa sitten takaisin asiaan. Sitä ennen tosin kannustan opettelemaan edes alkeellisimmat kanssakäymisen perustavat.
Terveisin: ex-pat - poikaa ahdistaa??
outoja kyselee poika:lle
Kuuleppas s24 kuulua matalaa linjaa edustava pojattelija, jolla ei ole kompetenssiä edes vastata omaan huutoonsa.
Käyhän ensin peruskoulu loppuun ja palaa sitten takaisin asiaan. Sitä ennen tosin kannustan opettelemaan edes alkeellisimmat kanssakäymisen perustavat.
Terveisin: ex-patno, poika. Jos autosi tulee käyttöön Suomessa, maksat päästölaskun kokonaispainon mukaan. Muualla päin maailmaa en tiedä, mutta ei varmaankaan moni muukaan tiedä eikä välitä.
- W202 - 220D & CO2
poikaa ahdistaa?? kirjoitti:
no, poika. Jos autosi tulee käyttöön Suomessa, maksat päästölaskun kokonaispainon mukaan. Muualla päin maailmaa en tiedä, mutta ei varmaankaan moni muukaan tiedä eikä välitä.
poikaa ahdistaa??:lle
Tuo kysymys oli varmastikin todellisuudessa kohdistettu itsellesi ;-)
Otan osaa henkiseen tilaasi. Koetahan jaksaa itsesi kanssa, ei varmastikaan helppoa itselle eikä läheisille.
SoLong - setäpoika kertoo sit
poikaa ahdistaa??:lle
Tuo kysymys oli varmastikin todellisuudessa kohdistettu itsellesi ;-)
Otan osaa henkiseen tilaasi. Koetahan jaksaa itsesi kanssa, ei varmastikaan helppoa itselle eikä läheisille.
SoLongno kerro nyt poika mihin noita arvoja oikeasti tarvitset, niin voit selvitä pinemällä pojittelulla.
- hesu.
katsastuksessa mitataan ainoastaan k-arvo jonka rajat ovat, 2,5 ahtamattomalle ja 3,0 ahdetulle dieselille. Noita lukuja lain mukaan voi pitää sallittuina.
Valmistaja ei varmasti ole tehnyt mitään päästömittauksia vuonna 1997 koska ei ollut siihen mitään syytä. - W202 - 220D & CO2
Oheisen linkin mukaan W202 - 220D:n CO2 päästöt 160g / km vs. MB 220 CDI Classic tehdasarvo 172g / km (avauksen linkki). Olisi olettanut CDI:n omaavan pienemmät päästöarvot.
Tuossa on mainittu mallivuodet 1993, 1994, 1995, mutta sehän on sama 220D kone tuon W202 mallin loppuun saakka. Viimeisimpiä W202 malleja oli saatavilla myös CDI koneella.
- http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mercedes-Benz/2372/Mercedes-Benz-C-Class-(W202)-220-Diesel.html - W202 - 220D & CO2
Ohessa varsin kiinnostava sivusto nille joita aihe saattaisi kiinnostaa:
"Car Emissions - Car MPG, CO2 and Emissions data"
- http://www.car-emissions.com/
- http://www.car-emissions.com/cars/model/MERCEDES-BENZ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291