Olenko tulossa hulluksi vai onko vampyyreitä olemassa?

Hulluksi tuleva

Eli, seurustelin jonkun aikaa erään nuoren miehen kanssa. Erikoisella tavalla komea, jäi hyvin mieleen kohteliaisuudella, hyvällä huumorilla ja charmilla. Hän totaalisesti vei jalat altani, vaikka oli minua nuorempi. Tuntui, että hän aina tiesi mitä ajattelen ja osasi olla mukava ja hänen seurassaan oli mukava olla. Kaikki oli aluksi hyvin. Muutaman kuukauden jälkeen tämä outous alkoi. Heräsin yöllä kamalaan janoon, kello oli muistaakseni hieman yli kolme. Oli lauantaiyö ja kesäkuu. Perjantai oli ollut normaali, kävimme kaupoissa kiertelemässä ja iltapäivä kului kirpputoreilla heräteostoksilla. Illalla kävimme pizzeriassa ja kaikki oli niinkuin ennenkin, Join lasillisen vettä ja kömmin takaisin sänkyyn. Mieheni kuorsasi, niinkuin aina, tökin häntä muutaman kerran, hän käänti kylkeä minuunpäin.Näin jotain shokeeraavaa! Hänellä oli isot kulmahampaat jotka törröttivät selvästi isompana kuin kenelläkään tuntemallani. Säikähdin tätä ja herätin hänet. Luulin tämän olevan vain unta, ja loppuvan hänen herättämisellään.. Hän avasi silmät, ne olivat täysin mustat.. Hän kysyi, mikä hätänä? Näitkö painajaisia, en saanut sanaakaan suustani.. Mitä hänelle tapahtui? Muutama viikko tämän jälkeen olen nähnyt hampaat hänellä useamman kerran, hän katoilee asunnossani ja ilmestyy milloin mihinkin huoneeseen. Hän myös pääsi asuntooni ilman avainta ja tiesi mitä olin tehnyt.. Tuntui kun olisin tulossa hulluksi.. Eräänä viikonloppuna, ilman ilmoitusta mieheni tuli kylään, soitti ovikelloa ja sanoi, tämä on tässä. Sen jälkeen hänestä en ole kuullut. Ja ajattelin tapahtuneen olevan vain stressistä johtuvaa valveunta, josta luin muutamia artikkeleja. Kuulin ystävältäni samantapaisesta tapahtumasta Jyväskylässä ja osasin yhdistää heti samaan henkilöön. Ajattelin vain, että tietäisikö joku tälläisesta enemmän? Onko mahdollista, että joku kehityshäiriö tai vastaava aiheuttaisi tälläisiä, saisi mustuaiset laajenemaan ja kulmahampaat kasvamaan?? Onhan niitä monipäisiäkin olemassa. saisi mustuaiset laajenemaan ja kulmahampaat kasvamaan?

5

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nita

      oon kuullu samasta tyypistä! se on taikuri joten epäilisin että se on joku temppu tms?

    • muffins2

      Ootte sekasin:D Ei vamppyyreitä oo olemassa:DD

      • jesse.

        eihän tätä missään vaiheessa olla vampyyriksi kutsuttu





        Mies voi olla riivattu jos harrastitte yhdyntää sinussa saattaa kasvaa paholaisen sikiö


      • Nina9
        jesse. kirjoitti:

        eihän tätä missään vaiheessa olla vampyyriksi kutsuttu





        Mies voi olla riivattu jos harrastitte yhdyntää sinussa saattaa kasvaa paholaisen sikiö

        Jyväskylässä liikkuu huhuja, että täällä olisi vampyyri. Oletan muffinssin sen takia sanoneen vampyyriksi..


    • Bible is true

      Taidan ymmärtää mistä on kysymys! Tämä mieshenkilö harrastaa jotakin okkultismia ym. ja on demonisten voimien kanssa tekemisissä ehkä sitä itse tiedostamatta. Eikö niin?

      Kehottamalla kehotan sinua laittamaan välisi kuntoon Jumalan kanssa! Sielunvihollinen tekee kaikkensa ettei kukaan uskoisi Raamatun ilmoittamaan Jumalaan ja Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen. Jos näet tai koet jotakin pelottavaa tai yliluonnollista niin huuda Jumalan poikaa Jeesusta avuksi! Pimeyden henkivalla kääntyy ja pakenee tänäkin päivänä kuullessaan Jeesuksen nimen, hänen verestään ja Jumalan sanasta (=Raamattu).

      Olen uskovainen mies ja tiedän nämä uskon asiat. Ketjun aloittaja vastaile tai minulle voi myös laittaa e-mailia osoitteeseen: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe