Mulle on ilmestynyt näitä ensin polvien yläpuolelle ja reisiin. Nyt niitä on käsissä (sormissa, sormienvälit, ranteet, kämmenet, kämmenselkä), nilkoissa, jalkapohjassa, kyynärtaipeissa.
Osa näpyistä on vesirakkulamaisia, pieniä. Kutisee, mutta ei niin paljon, ettäkö hulluksi tulisi. Syyhyvoide laitettu viikon alussa. En jotenkin usko tämän olevan syyhyä.
Paikat täsmää, kutina taas ei.
Onko jollain samantapaisia ongelmia? Voiko johtua stressistä?
Rakkulamaiset näpyt kehossa?
dkkdkdkd
3
203
Vastaukset
- y67q3ire
Lääkäriin. Rakkuloita monenlaisia, vaikea sanoa mitä on kun ei näe
- dkkdkdkdk
Laitan kuvaa tänne jossain vaiheessa näpyistä! Toivottavasti on syyhy niin on ainakin helppo saada pois..
- syvä kokemus
sormien ja käsien ihottuman diaknoosi on suomessa ekseema, joka tarkoittaa ihottumaa suoraan käännettynä. Mene lääkäriin ja sano että sulla on ihottuma, he korjaavat asian ja sanovat että sulla on ekseema, ja kortisooni voidetta määrätään kilotolkulla.
Älä usko . vältä kaikkea rasvahoitoa, se nimittäin tuhoaa oman immuunirasvan tuotannon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244