Nainen. Millaisesta suuseksistä eniten pidät?

Mieskieli

Kevyttä nopeaa klittaan?
Voimakasta turpeata kieltä?
Kiusoittelevaa kieltä, sellaista joka ei millään tahdo "löytää" klittaa
Pehmeää vai kovaa kieltä?
Rytmikästä tahkoamista vai vai
Alistavaa kieltä = eli mies lukitsee käsillään reitesi ja kieli raiskaa sinut
Vaginan suulta klitorikseen pitkiä nuolaisuja
Entä, kiihottakottaako sinua kuulla omien eritteiden litinä nuoltaessa?
Kerro, millä tavalla elämäsi nautinnollisin kieli on hoidellut sinut.

193

26533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuh mä hajoon!

      Tuohon listaan ei ole paljon lisättävää. Kaikkea tuota samalla kertaa, kiitos. Jos paras pitää valita, se on alistava, eli kiinnipitäminen on ihanaa ja tuntuu erityisen hyvältä kun pimppa on ihan levällään. Klitoriksen imeminen (silleen kuin tuttia) on ihanaa, samoin kielen tai sormien sisään työntäminen. Ainoa mitä inhoan, on klitoriksen näykkiminen. Ja äänet on erittäin kiihottavia!

      • ulkonäkö kunnossa

      • Valvoja Suomi24.ssä
        ulkonäkö kunnossa kirjoitti:

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        suuseksin antajalla itseä miellyttävä ja kiihottava.

        Ekä NYT meni OHI ASIAN Suomi24.llä, kun antaa laittaa näin selkeitä seksikeskusteluja tänne etusivulle, koska se nyt on fakta, että ipanat klikkaa kohtaa "olen 18 vanha" uteliaisuuttaan. Joku tolkku nyt sentään näissä etusivun jutuissa!


      • Onpa törkeää?
        Valvoja Suomi24.ssä kirjoitti:

        Ekä NYT meni OHI ASIAN Suomi24.llä, kun antaa laittaa näin selkeitä seksikeskusteluja tänne etusivulle, koska se nyt on fakta, että ipanat klikkaa kohtaa "olen 18 vanha" uteliaisuuttaan. Joku tolkku nyt sentään näissä etusivun jutuissa!

        Suomessa 16v saa harrastaa seksiä mutta sehän olisi kamalaa, jos joku oppisi tuossa iässä suuseksistä? Sehän nyt olisi kamala taito oppia alle 18v?


      • iem1
        Valvoja Suomi24.ssä kirjoitti:

        Ekä NYT meni OHI ASIAN Suomi24.llä, kun antaa laittaa näin selkeitä seksikeskusteluja tänne etusivulle, koska se nyt on fakta, että ipanat klikkaa kohtaa "olen 18 vanha" uteliaisuuttaan. Joku tolkku nyt sentään näissä etusivun jutuissa!

        On muuten kiihottavaa katella, kun muijaa nuollaan.


      • MALLU7
        Valvoja Suomi24.ssä kirjoitti:

        Ekä NYT meni OHI ASIAN Suomi24.llä, kun antaa laittaa näin selkeitä seksikeskusteluja tänne etusivulle, koska se nyt on fakta, että ipanat klikkaa kohtaa "olen 18 vanha" uteliaisuuttaan. Joku tolkku nyt sentään näissä etusivun jutuissa!

        Olen samaa mieltä tää nyt meni yli hilseen!!!! HALOOOOO


      • limbo jo soi
        Valvoja Suomi24.ssä kirjoitti:

        Ekä NYT meni OHI ASIAN Suomi24.llä, kun antaa laittaa näin selkeitä seksikeskusteluja tänne etusivulle, koska se nyt on fakta, että ipanat klikkaa kohtaa "olen 18 vanha" uteliaisuuttaan. Joku tolkku nyt sentään näissä etusivun jutuissa!

        Suomi24 ilmeisesti kärsii keskustelijapulasta kun pitää mennä näin riman alta.


      • ...............
        limbo jo soi kirjoitti:

        Suomi24 ilmeisesti kärsii keskustelijapulasta kun pitää mennä näin riman alta.

        Tapojahan on moni, itse kun olen etsinyt paljon seksiseuraa netissä mm. www.seksiseuraa.biz -sivustolla sekä iskurissa, niin olen törmännyt kaikenlaisiin nuolijoihin. Olen siis mies ja puhun minuun kohdistuvista toimenpiteistä. Olen huomannut, että varatut naiset ovat kaikkein innokkaimpia, tosi hanakoita syvällisiin juttuihin. Nuoret naiset taas tosi ujoja.


      • kjhyfutftf
        Onpa törkeää? kirjoitti:

        Suomessa 16v saa harrastaa seksiä mutta sehän olisi kamalaa, jos joku oppisi tuossa iässä suuseksistä? Sehän nyt olisi kamala taito oppia alle 18v?

        Toki 16v saa harrastaa seksiä, mutta saa keskustella asiasta vasta kun täyttää 18v


      • suomionmaasuomessa
        kjhyfutftf kirjoitti:

        Toki 16v saa harrastaa seksiä, mutta saa keskustella asiasta vasta kun täyttää 18v

        tuu m9itä sontaa...
        kaikki naiset tykkää eri jutuista ja tänne kirjoittelee kotiäidit, avohoitopotilaat ja muut sankarit. Saapahan lapset kivan kuvan "todellisuudesta".
        Kiitos suoli24, olette yhtä surkuhupaisa kuin ennekin. oLol.


      • Voi elämän kevät

        Kyllä nykyään on monipuolista ja tyylikästä tarjontaa.


      • vato2
        ............... kirjoitti:

        Tapojahan on moni, itse kun olen etsinyt paljon seksiseuraa netissä mm. www.seksiseuraa.biz -sivustolla sekä iskurissa, niin olen törmännyt kaikenlaisiin nuolijoihin. Olen siis mies ja puhun minuun kohdistuvista toimenpiteistä. Olen huomannut, että varatut naiset ovat kaikkein innokkaimpia, tosi hanakoita syvällisiin juttuihin. Nuoret naiset taas tosi ujoja.

        Tolla sivustolla liikkuu sit paljon puumia ja varattuja naisia seksin perässä!!!!!!!!!!!


      • daijudai
        vato2 kirjoitti:

        Tolla sivustolla liikkuu sit paljon puumia ja varattuja naisia seksin perässä!!!!!!!!!!!

        No kukas tuolta parisuhdetta ettis, kaikki seksin peräs.


      • Sivusta seurannut?
        iem1 kirjoitti:

        On muuten kiihottavaa katella, kun muijaa nuollaan.

        Rekkuko sitä sun muijaas nuolee ja sää katot sivusta kiimasena?


      • Valvoja.Suomi24.ssä2
        kjhyfutftf kirjoitti:

        Toki 16v saa harrastaa seksiä, mutta saa keskustella asiasta vasta kun täyttää 18v

        Nuijat! Täällä käy surffaamassa 8-14 vanhoja ja tuo koski etenkin näitä alle 14 vanhoja! Ettekö tajua että chatteihin ei saa mennä alle 16 vanhat! Ei kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu!


      • aikuinen?
        Valvoja Suomi24.ssä kirjoitti:

        Ekä NYT meni OHI ASIAN Suomi24.llä, kun antaa laittaa näin selkeitä seksikeskusteluja tänne etusivulle, koska se nyt on fakta, että ipanat klikkaa kohtaa "olen 18 vanha" uteliaisuuttaan. Joku tolkku nyt sentään näissä etusivun jutuissa!

        Eiköhän se ole sinun tehtäväksi valvoa mitä ipanasi koneellasi netistäsi kyttäävät.


      • Naisen voi tietysti tyydyttää monella eri tavalla !
        (ei väkisin/ pakolla tietenkään !) Mitään EI saa tehdä
        naiselle,kenellekkään,ilman hänen/yhteistä suostumustaan-menikö otsikkoon ?

        Nainen,kun tuoksuu,ei haise(hygenia),niin oraalisexi
        on yxi ihannimmista rakastelu"tavoista" !!
        Yx aborinigaali stadista,joka EI ole puutteessa.

        P.S. Naiset ovat paljon herkempiä/monimutkaisempia(kiitos siitä),
        kun,me jätkät !
        Toivottavasti meni jakeluun ?
        Ja KAUNIS KIITOS TEILLE KAIKILLE IHANILLE NAISILLE,
        JOTTA,OLETTE OLEMASSA !!!


      • hyvä, hyvä, hyvä!

        Tää on huippu, mies vastaa mikä naisesta tuntuu hyvältä. Urpo!!!!


      • samaa mieltä
        Valvoja Suomi24.ssä kirjoitti:

        Ekä NYT meni OHI ASIAN Suomi24.llä, kun antaa laittaa näin selkeitä seksikeskusteluja tänne etusivulle, koska se nyt on fakta, että ipanat klikkaa kohtaa "olen 18 vanha" uteliaisuuttaan. Joku tolkku nyt sentään näissä etusivun jutuissa!

        niin just


      • heljinha
        ............... kirjoitti:

        Tapojahan on moni, itse kun olen etsinyt paljon seksiseuraa netissä mm. www.seksiseuraa.biz -sivustolla sekä iskurissa, niin olen törmännyt kaikenlaisiin nuolijoihin. Olen siis mies ja puhun minuun kohdistuvista toimenpiteistä. Olen huomannut, että varatut naiset ovat kaikkein innokkaimpia, tosi hanakoita syvällisiin juttuihin. Nuoret naiset taas tosi ujoja.

        Panoseuraa tuolta kyl löytyy, mutta se tasokkuus ehkä puuttuu


      • ghththbt

        Juu kaikki ap:n kuvailemat, kiitos! Ja lisäksi se, että mies hieroo alapäätä leuallaan, jossa on parinpäivän parransänki. Kaikki ei ehkä siitä tykkää, mutta minä kyllä. Ai niin, ja se että mies laittaa samalla sormen vaginaan ja painaa g-pistettä.


    • sfdddddd

      Kaikki, paitsi eka. Mutta kannattaa aloittaa hellästi ja hitaasti ja sitten lisätä vaihtia, ja lopulta myös painaa vähän (muttei liikaa). Mun klitoris on niin herkkä, että jos kielen kärki koskee siihen se pistelee.

      • huij3

        Miehelle olis 80v hampaaton mummo parasta siihen hommaan.


    • ojsl

      KAIKKEA!! Ensin hellästi ja kiusoitellen sitten hieman reippaammin. Välistä kun huomaat naisen nauttivan jostain pidä se sama. Älä kiirehdi. Nopeuta rytmiä ja sitten taas nuole pitkiä ja hitaita vetoja. Sitten kun meno villiintyy, alista ja lukitse naisen jalat liikkumattomiksi ja pidä lantio paikoillaan. Liuta sormi tai pari reikään, pidä siellä ja ime klitorista kuin tuttia. Ala liikuttaa sormia edes takaisin ja nuole samaa tahtia. Aahhh... Tuleminen taattu.

      Halutessanne koittakaa takaapäin nuolemista kun nainen on kontallaan peppu pystyssä. Älä pelkää työntää nenääsi naisen pilluun samalla kuin nuolet klitorista.

      • uuh mä hajoon!

        Pitikin tulla lukemaan taas näitä =D Panettaa!


      • 16 ja risat
        uuh mä hajoon! kirjoitti:

        Pitikin tulla lukemaan taas näitä =D Panettaa!

        Hahha sellasta se on :P tarvitsisikoneiti apua ongelmaan ;)


      • No mä hajoon myös
        uuh mä hajoon! kirjoitti:

        Pitikin tulla lukemaan taas näitä =D Panettaa!

        Aika syvällisiä läppiä. No uskon että tällä palstalla on joku joka voi sua auttaa :)


      • 17+20

        Uskon, että tuntemukset ovat erittäin henkilökohtaisia.
        Olen tavannut monia miehiä, jotka itse luulevat osaavansa nuolla hyvin, mutta vain harva todella osaa.

        Itse tykkään hyvin rauhallisesta ja hitaasta lähestymisestä,
        halaillaan, suukotellaan ja imeskellään eri puolilta vartaloa ennen pääkohdettä.
        Hiljaa hyvä tulee...

        Osaan myös puhua, kertoa, (joskus vain äännellä) mikä tuntuu hyvältä, mikä taas kutittaa tai sattuu. Samoin pidän puhuvista, oikeasti asiasta nauttivista miehistä.

        En ole koskaan nähnyt, vain tuntenut, mitä kaikkea mies mun alapäässäni touhuaa, mutta loppupeleissä klitoriksen (=vastaa miehillä terskaa, mutta on herkempi) hellä, nopea kielellä pyörittely tai sivusuuntaan nuoleskelu räjäyttää..... en pidä mistään alistamisista, mutta joskus nautin, kun mies pitää minusta kiinni.

        Nopeasti laukeavien miesten kannattaa opetella tyydyttämään nainen muillakin tavoilla. (kysy, mistä hän tykkää!) Suurin osa naisista tarvitsee muutakin pelkän pikaisen perusyhdynnän.
        En ole ammattilainen, mutta vuosikymmeniä (huh, niin se aika kuluu) seksiä harrastanut nainen.


      • kranssi päässä
        uuh mä hajoon! kirjoitti:

        Pitikin tulla lukemaan taas näitä =D Panettaa!

        Muaki alko panettaa!! Molo on niin turvoksissa että kohta joku tulee ja halkasee sen:=


      • pieluli

        Nii, mut jos nenä menee vahinkossa kakkosee. Pääsee pieluli, miten jatkan?


      • 14+5

        Minä en kyllä yhtään tykkä tuosta klitoriksen imemisestä... enkä tuosta kevyestä ja nopeasta! Mutta samaa mieltä että aluksi hyvin hellä ja varovainen käsittely ja sitten pikkuhiljaa voimakkampaa nuolemista, mieluiten koko kielellä, ei vain kärjellä. Sormet sisälle ja tuleminen on taattu. Tykkään myös tuosta alistavasta tyylistä, yleensäkin kaikki kiinnipitäminen tuntuu hyvältä. Varmaan aika sama juttu kuin miehilläkin, että jos kumppani nauttii suuseksin antamisesta, se tuntuu itsestäkin hyvältä! :)


      • HAHAHHAA MÄ NAURAN
        kranssi päässä kirjoitti:

        Muaki alko panettaa!! Molo on niin turvoksissa että kohta joku tulee ja halkasee sen:=

        Kranssipäinen kirjoittaja. Mua nauratti sen toi teksti. Panettaa!! Molo tarkotat penis pystyssä kirjotat ton. Ei se halkia susta vaintuu siltä että se penis parka halkee.
        HAHHAHHAAAHAHHAHAHAHAAA!!!!


    • 12+7

      äijä yövuorossa,EIII
      Kello soimaan aamulla,vaikka olen syyslomalla.
      Saa miekkonen aamulla jotain muuta kuin aamukahvin! ;))

    • Vittujennuolijamies

      Minulla on muutama nainen nuolettavana. Ovat kaikki avionaisia iät 25-43v. Ovat aasialaisia. He pitävät vitunnuolennasta yli kaiken ja imuttavat kulliani oivasti sekä ollaan yleensä kuuysiä. Heillä on jokaisella omat mieltymyksenä, mutta suosittua on se että vetelen alkulämmittelyiden jälkeen leveällä kielellä koko vakoa ja sitten pyöritän ja hellin kielelläni klittaa niin imen rytmikkäästi sitä ja hellitän välillä, ei pitkää aikaa yhtämittaa. Sitten taas alas ja kynnän nenälläni voimakkaasti vakoa niin että häpyhuulet leviävät, ja sitten pyöritän kieltä emättimessä niin syvältä kuin yllän sekä sitten sormi kerrallaan perään ja koukistelua kohti emättimen yläosaa noin neljä senttiä aukosta, jossa on ikään kuin kilpikonnan pinnan tapaista kuin pehmeätä röpelöä, siellä on g-piste ja siitä naiset pitävät yleensä. Joillekin piisaa sormi, toiselle kaksi, kolme, harvoin koko sorminippu, paitsi yhdelle, jolla on alateitse synnytetty viisi lasta ja siinä on pillulihakset löystyneet hieman. Nämä suuseksittelyt voivat kestää jopa tunnin, yleensä vähemmän, ja sen jälkeen vielä nussimme, mutta parasta on suuseksi.

      • rlyodj äpäd

        Eipä voi muuta taas todeta kuin aasian muijat huoria. Eikös se sellainen ole huora joka on aviossa ja antaa panettaa itseään muilla ukoilla. Oksettaa koko aasian huorat.


    • Niilo the Nuolija

      Mun ex-muijalla kostui pillu kun vaan kerroin mitä tekisin sen herkkuvaolle..ei tarvinnu edes mitään fyysistä kontaktia siis ja eukko oli jo tussu märkänä odottaen kyrpää sisäänsä! :)

    • linuxdistro

      Palvelinkomeron pojat taas nostellut tämmöisen ketjun vaihteeksi...

    • Sumpsan Sulttaani

      Nuorena ja raikkaana kakki käy, mieluummin eri sukupuolta jos tykkää takapuolesta

    • voi pillu sentään

      Klikatkaa, aller media taas vauhdissa.

    • -nainen-

      naisen antama suuseksi , ja suuseksin antaminen naiselle, on parasta.

    • Kevyttä ja kiusoittelevaa ja kannattaa välttää klitorista alussa.
      Yleensä kun siirtyy "kohteeseen" niin kokeilkaa sivuttaista liikettä kielellä.
      Tuon teette tietysti omalla vastuulla koska naisten reisilihakset ovat yleensä vahvat joten sopikaa varoitusmerkki.

      • Tarkennan...
        Klitoriksen välttäminen esim. pelkkä suutelu ja siitä alaspäin vaikka pelkkä reisien hyväily voi laukaista naisen.
        Pidempi kiusoittelu antaa paremman tuloksen - takaan alleviivaan.


    • -muija-

      Itse en pidä mistään... haittaako?

    • hiljainen lipoja

      yksi asia inhottaa, suuäänet - maiskutus, natustus, mumina, hyminä...

    • Batman2

      Tää on taas näitä juttuja, toinen tykkää toisenlaisesta suusexistä kuin toinen. Ei ole vain yhtä oikea tapaa.Mut kannattaa kokeilla mikä on se mieluisin tapa kullekin.Kyl pillu ain hyvält maqistuu.

    • Tinttija

      Parasta nuolemista olen saanut, kun mies homelsi koko naamallaan imien, nuollen, näykkien huulia ja klitorista. Pitkään hartaasti ja kauan. Se sai minut monesti hekuman huipulle ja hän pääsi turpeiden huulien ja liukkaan pimpin pariin sen jälkeen. Se oli taivas! Aaahhhh.........

    • John H

      -muijalle-
      Juu ei haittaa! Itse omasta mielestä kovinkin avarakatseinen näissä asioissa, mutta näissä edellisissä ei mitään sytyttävää. Kokeiltu on monenlaista, mutta ei minun eikä kumppanin juttuja.
      Reisien sisäpintojen nuoleminen on mukavaa hommaa, samalla kumppanin hellä hyväily alakerrasta. Kuitenkin kakkosrapun jätän muiden "poikien" leikittäväksi.
      Ps. Jokainen tekee mistä pitää.

      • yyääkk

        Vihreet hoitaa kakkosen. Presitenniainesta!


    • grraassshyit

      Jos vaimo nuolee kullin puhtaaksi, niin se riittää miehelle. Tosi mies ei nuole.

      • dfgdfgdfgdfg

        Tosi mies ei saa sitten suuhoitoja ollenkaan (toki eihän mikään kiellä olemasta huono seksissä).


    • en halua

      ÖÄÄÄkkk...ei kiitos

      • Nelli täynnä kalua

        Et haluu OÄÄkss... ei kiitos! Selvä jopas on mieletön varma asia että se hekuma on sinulta kaukana. Mieheni ainakin pitää peniksen panemisesta kun saa mutterinsa pstää vaikka suuihin panna oikein kurkuakin nelliin asti kaula sisus täynnä vehettä.


    • Lehmänkieli

      Nuoleminen on pienikullisten salainen ase.

    • ru-bi-no

      kyllä terveen pimpan nuoleminen on maailman ihaninta.ihana pimpan tuoksu huumaa.pimppa on niin kauniskin.

    • lipittäkää
      • fghfghfhfghfgh

        Kyllä tässäkin voi käyttää kortsua. On olemassa ns. naisparikortsuja (jotkut sanoo lesbokortsuiksi), joita voi löytää joistakin seksikaupoista, mutta halkileikattu kondomikin toimii loistavasti tähän tarkoitukseen.


    • Arvon mukaan

      Vain idiootti nuolee haisevaa föösää. Naisen tehtävä on ottaa suihin ja hieroa itseään yksin.

    • jokkeklitoi

      kuka haluaa pallia

    • Ämmäkanttura

      Ei kiitos:
      -Näykkimistä koko pillun alueella. Tätä tekee yli-innokkaat, kokemattomat miehet.
      -Liian ahnasta... Ei sitä pillua ole tarkoitus syödä... Melkein väkivaltaa pillua kohtaa. Tähän kuuluu ärsyttävä ähinä miehen taholta. Miehet, jotka kuvittelevat olevansa pillinnuolennan mestareita tekee näin, ja sit ihmetellään, ku nainen vetää reidet kii ja häipyy.
      -Hivelynuolenta. Etänuolentaa. Nuolastaan nuppua, niin et ehkä juuri ja juuri osuu ja kuvitellaan, et se tekee hyvää (varmaan tekiski, jos kieli edes osuis lähellekkään pillua). Tässä nuolennassa ei tunnu kuin miehen äkkipikanen henkäys pillun suuntaan. Näin tekee nuoret, lihavat, laiskat miehet.
      -Pillun nuolenta ei tarvitse ääniefektiksi ähinää tai mikään alkukantasia kurkkuääniä.
      Naiselle ei sanota, et älä neuvo tai ei tarvii neuvoo. Kaikki naiset ei ole samanlaisia ja toiveita voi olla hyvinkin erilaisia.
      Mä olen jo oppinut, et jos nuolenta ei vakuuta, niin todennäköisesti mies on umpisurkea, munaton pässi muutenkin. Jos mies kieltäytyy nuolemasta, ni housuissa todennäköisesti on erektio-ongelma. Mähän saan sit kyl suuni auki ja housut jalkaan, jos mies ei osaa nuolla, ei kuuntele neuvoja, ähisee, vittuilee jne. Siinä voi mies kuulla pari ikävää lausetta ulkonäöstään, olemuksestaan, kyrvästään ja äidistään.

      • Mielestäni naisten ehdoilla mennään.
        Ei kai tässä muuta...


      • ex-tissuttaja5 kirjoitti:

        Mielestäni naisten ehdoilla mennään.
        Ei kai tässä muuta...

        Siis...
        Mistä tykkää ja minun on pakko mainita ettei se penis ole tarkoitettu pahoinpideltäväksi.


      • Yäk. En huolisi.

        "Ämmänkanttura"... olen onneksi onnistunut kiertää kaltaisesi kaukaa. Kerran oli lähellä että meinasin sekaantua ahdistuneeseen nirppanokkaan joka hifisteli kaikessa onneksi jo sen verran ennen seksiä että skippasin sitten sen seksinkin.

        Jos haluaa toista tarpeeksi niin kaikki sujuu kuin itsestään eikä tarvi niuhottaa jos jokin menee "väärin". Se on kahden kauppa ja kumpikin saa ja antaa samaan aikaan.

        Veikkaan että sinä et edes pese sitä koskaan koska saat niin harvoin.


      • Ämmäkanttura
        Yäk. En huolisi. kirjoitti:

        "Ämmänkanttura"... olen onneksi onnistunut kiertää kaltaisesi kaukaa. Kerran oli lähellä että meinasin sekaantua ahdistuneeseen nirppanokkaan joka hifisteli kaikessa onneksi jo sen verran ennen seksiä että skippasin sitten sen seksinkin.

        Jos haluaa toista tarpeeksi niin kaikki sujuu kuin itsestään eikä tarvi niuhottaa jos jokin menee "väärin". Se on kahden kauppa ja kumpikin saa ja antaa samaan aikaan.

        Veikkaan että sinä et edes pese sitä koskaan koska saat niin harvoin.

        En pesekkään, mut sehän ei oo sun ongelmas.

        Noh, miehethän ei tunnetusti viitsi pestä vehkeitään, kuvittelee, että naiset kiihottuu letkeän (haisevan) letkun näkemisestä, eikä naisen toiveista tai pyynnöstä tarvitse välittää. Jos nainen ei halua seksiä, ni mies alkaa kuvitella kaikkea paskaa ja vilkuilee muita naisia, joten eipä siinä paljoa halut auta.
        Kokemusta on. Ei tarvise ihmetellä, jos mun mielestä miehen pitää yltää yleiseltä käytökseltäänikin jo tietylle tasolle ennen kuin pääsee näkemäänkään pilluani.


      • Kokematon mies

        Kyllä sitä nyt varmaan useimmat nuolla osaa mut kukapa nyt jotain pesemätöntä, limaista ja pahalta haisevaa pillua haluais nuolla. Se on kuule parempi varmaan sitten että jätetään nuolemiset kokonaan väliin jos pitää ruveta miehelle vittuileen. Taitaa vituttaa kun ei kukaan suostu nuolemaan. Ei tartte kuule mennä henkilökohtaisuuksiin.


      • Housut jalkaan vaan

        Olipa taas paljon kieltoja, uhkailuja ja valittamista saatu yhteen viestiin.


    • Parhaiten olen saanut naiseni nautinnon huipulle aloittaen leikittelemällä,aloitan esim.
      suutelemalla niskaa ja leikittelen korvannipukoilla imemällä hellästi niitä.Sitten pyydän naistani kääntymään vatsalleen, Sitten annan muutaman hyvin hellän puraisun hartioihin. Tästä alkaa suuri seikkailu...Kieleni vaeltaa pitkin naisen selkää,välillä kutittaen,mutta kuitenkin määrätietoisesti kohti ihania pakaroita...
      Yleensä nainen voihkaisee hieman ja nostaa takamustaan kutsuvasti hieman ylöspäin...Jatkan kiusoittelua ja näykin hellästi pakaroita ja teen tutkimusretkiä kielelläni kummallakin pakaralla. Naisen jo voihkiessa,kieleni on jo löytänyt samettisen keitaan pakaroitten välistä...Jatkan seikkailua reiän ympäristössä,kunnes
      alan kuulla jo merkkejä lähestyvästä orgasmista...

      Naisen ollessa jo lähes hekumansa huipulla,käännän hänet selälleen ja otan hänen
      kiihottuneet nänninsä kieleni käsittelyyn. Imen ja näykin hellästi niitä. Voihkinnan
      yhä kiihtyessä vaellan vatsaa nuollen ja kutittaen kohti ihanasti kutsuvaa ja kosteaa
      pillua. Annan kieleni maistaa ihanaa nektariinia ja sitten leikittelen häpyhuulilla ja imen ja nuolen glittaa. Juuri ennenkuin hän saa orkut,rauhoitan vähän ja nuolen
      välilihaa. Tässä vaiheessa nainen ei pysty enää pidättämään,vaan tulee rajusti....

      • Huippua!

        Huippua!

        Olen saanut myös kokea tällaista. Ihanaa, että tällaisia miehiä löytyy. Ovat yleensä iäkkäämpiä...


      • koodi19

        tuo sama lukee kalle pornolehdessä. eli älä kopio


      • koodi19 kirjoitti:

        tuo sama lukee kalle pornolehdessä. eli älä kopio

        Sinun kannattaa varmaan jatkossakin keskittyä niihin Kalleihin,itselleni ovat ihanat
        naiset parempi vaihtoehto...:)


    • sinkkumies.

      En ole koskaan nuollut naisen pil.lua. Voisiko joku nainen opettaa ja nata amun nuola?

    • Joku wentturiismo

      Kaikkee tota suuseksin aikana, kiitos! (:
      Tekisin tilauksen.. (;
      No hehhe.. Khihi. :'DD
      Siis noi kaikki on just must!'

      • jokuvaan5

        Tää ei oo lastenpaikka, mee leikkii vaikka niillä barbeillas. Hihihihi.


      • FOLIOTApäähänJAheti!

        Teinit pois aikuisten palstalta, sitä "kyllä olen yli 18 vuotias" ei pidä klikata jos ja kun sitä ei olla. Voi tulla nettiin käyttökielto kun tulee ylläpidolta sähköpostia vanhemmillesi, ip osoitteesi kun jää ylös ;)


    • lizardssss

      Suuseksi vai muuseksi..? Kumpi onpi parempi, pusu vaiko paakelsi..? Olen maistanut kumpaakin ,kyllä pusu onpi parempi..!

      • jukkis49v

        Parasta nuolla pimeässä.Minulla ainakin tahtoo silmät rasittua kun mustaa mätästä pitkään lutkuttaessa tuijottaa.En nyt muuta vinkkejä...jokainen tekee niinkuin hyväks kokee.


    • Kukaminulletekis

      Mulle kans kaikkea tuota! Ei pelkkää mekaanista lipomista, vaan huomioita mistä tykkään ihan ajatuksen kanssa. Ällöttää miehet, jotka kuvittelevat jollain mielikuvituksettomalla lipomisella olevansa suuriakin sankareita. Imeminen hellästi kielen käytön lisäksi parasta. Aloittajalla ainakin tekniikka ja mielikuvitus on hallussa. Täydellinen, jos vielä tuntee kielellään, mikä on just silloin parasta.

    • "Se on kahden kauppa ja kumpikin saa ja antaa samaan aikaan."

      Tuo on fantasiaa mutta toteutuu joskus.

    • Ämmäkanttura

      Pitää vielä sekin lisästä, että ei ole kovin kiihottavaa, jos miehen koko naama on pillumehussa ja mies yrittää suudella. Moni moni moni mies ei halua suudella naista suihinoton jälkeen, on kuulemma ällöttävää, kun ajattelee mitä naisen suussa on hetkeä aiemmin ollut.
      Naiset näyttelee suhteen alussa orgasmin. Harvassa on ne naiset, jotka saa heti ensimmäisillä kerroilla. Ite näyttelen orgasmin, jos mies tosissaan yrittää, mutta en saa. Jää miehelle ainakin hyvä mieli, jos ei muuta.

      • Toivo Tosimies

        Turhaan näyttelet, tosi mies ei oikeasti välitä saatko vai et.


    • Kaunis-tyttö

      Aika hauskaa ja mielenkiintoista lukea kuinka monta ihmistä, niin monta tyyliä. Monia yhtäläisyyksiä, mutta kuitenkin kaikki yksillöitä. :)
      Sen sanon myös, että jos näistä kirjoituksista ei joku kostu niin ei taida olla kyllä kauheen seksuaalinen muutenkaan..huh,huh..
      Siihen pullun nuolentaan..vaikka mies olisi kuinka huono nuolemaan niin kaikista isoin turn off on miehen äännähtelyt sitä tehdessä. Silloin tekee mieli sanoa, kumpi tässä on nyt saamassa?? Sun vuoro tulee sitten kohta ;D Itse märästä pillusta johtuvat äänet on kiihottavia!
      Lista oli ihan hyvä, mutta lisäisin vielä jäätelön, eli nuole aluksi kuin nuolet jäätelö-tötteröä. Niin ja kovan ja nopean kielen jättäisin pois.
      Yksi mistä pidän myös kovasti on: vesilasi viereen ja sinne jääkylmää vettä. Ota siitä aina välillä ihan normaalisti kulaus ja jatka nuolemista, antaa ihanan lisän. Kokeilkaa naiset, veikkaan että ei jää viimeiseksi kerraksi.
      Olen myös sitä mieltä, jos nainen ei "muka" tykkää kun sitä nuollaa niin on itsetunnon kanssa suuria ongelmia ja koko seksi on enemmän tai vähemmän estynyttä. Ootteko muka kuullut että joku mies ei tykkäisi suihin otosta...yhtäläillä me naiset tykätään, mutta valitettavasti ei moni "kehtaa.. :( Mä en kuulu siis niihin, ihan vaanm tarkennuksena :D

      • juupaseipäs

        Sä et tiedä yhtään mistä joku tykkää tai ei. Puhu vaan omasta puolestas.

        Homma sopii mulle, jos joku haluu niin tehdä, mutta ei juuri sytytä. Ei voi mitään. On niin paljon kiihottavampiakin juttuja, miksi juuttua tylsään nuolemiseen.


    • hyshysassa

      en oo koskaan saanu nuolla pillua, olenkohan menettänyt jotain. Ikää
      on kuitenkin yli 40 vuotta.

    • komea4U

      Huh huh.Kylläpäs oli kiva lukea. Toi vesilasi juttu oli hyvä lisä, Toimii varmaan jääpalallakin.Asuukohan kaunis tyttö PK-seudulla. Voisin tulla testaamaan ;-)

    • Ämmänkanttura

      Naisten kahvitaukopuheiden perusteella kaikki miehet ei todellakaan tykkää suihinotosta. Se tietysti voi johtua jostain traumasta tms. Kohteliaasti miehet osaavat asiansa jo ensimmäisellä kerralla esittää, et ei vaan tykkää. Jotkut miehet kieltäytyy "uskonnon" ja asian likaisuuden takia (nämä miehet eivät myöskään nuole pillua).

      • Toivo Tosimies

        Taas pakko kommentoida; Se vaan menee usein niin, että harvempi nainen osaa oikeasti tehdä sille mololle suullaan mitään.
        Ei se pelkkä kullin huljutus suussa mitään erikoista nautintoa tuo, pikemminkin hohhoijaa. Monet naiset kyllä automaattisesti luulee antavansa miehelle jotakin erikoista.

        Tosi tekijöitä on harvassa, ehkä muutama prosentti, mutta kun tekijä kohdalle sattuu, niin kyllä siinä pää räjähtää.

        Silleen tuota kokemuspohjaa kertynyt vanhalle keikkamuusikolle, että tohtii puhua

        " On helppo käydä vastaamaan, kun kiertää maailmaa ja elänyt on vuotta kyllin monta"


      • yleensä ei
        Toivo Tosimies kirjoitti:

        Taas pakko kommentoida; Se vaan menee usein niin, että harvempi nainen osaa oikeasti tehdä sille mololle suullaan mitään.
        Ei se pelkkä kullin huljutus suussa mitään erikoista nautintoa tuo, pikemminkin hohhoijaa. Monet naiset kyllä automaattisesti luulee antavansa miehelle jotakin erikoista.

        Tosi tekijöitä on harvassa, ehkä muutama prosentti, mutta kun tekijä kohdalle sattuu, niin kyllä siinä pää räjähtää.

        Silleen tuota kokemuspohjaa kertynyt vanhalle keikkamuusikolle, että tohtii puhua

        " On helppo käydä vastaamaan, kun kiertää maailmaa ja elänyt on vuotta kyllin monta"

        Näin se on. Useita kokemuksia, mutta harva on se kerta kun nainen on osannut ottaa suihin. Ei se tunnu juuri miltään jos homma on tuota huljuttelua. Hyvä sana kuvaamaan epäonnistunutta suihinottoa. Heikko suihinotto on samanlainen kuin hento otet molon varresta.

        Mä en edes yleensä välitä suihinotosta, koska harvempi mimmi osaa sen tehdä.


      • dfgdfgdfgdfgdfg
        Toivo Tosimies kirjoitti:

        Taas pakko kommentoida; Se vaan menee usein niin, että harvempi nainen osaa oikeasti tehdä sille mololle suullaan mitään.
        Ei se pelkkä kullin huljutus suussa mitään erikoista nautintoa tuo, pikemminkin hohhoijaa. Monet naiset kyllä automaattisesti luulee antavansa miehelle jotakin erikoista.

        Tosi tekijöitä on harvassa, ehkä muutama prosentti, mutta kun tekijä kohdalle sattuu, niin kyllä siinä pää räjähtää.

        Silleen tuota kokemuspohjaa kertynyt vanhalle keikkamuusikolle, että tohtii puhua

        " On helppo käydä vastaamaan, kun kiertää maailmaa ja elänyt on vuotta kyllin monta"

        Toivo, kyllä sitä partneria voi ohjeistaa siinä suihinotossa, ei se minua haittaa jos mies neuvoo tekemään sitä tai tätä, koska mitenkä ihmeessä mun edes odotetaan tekevän jotain mitä en ole ennen edes yrittänyt ilman ohjeistusta. Jos seksin aikana et voi neuvoa partneriasi, seksissä on jotain pahasti vialla.


      • Toivo Tosimies
        dfgdfgdfgdfgdfg kirjoitti:

        Toivo, kyllä sitä partneria voi ohjeistaa siinä suihinotossa, ei se minua haittaa jos mies neuvoo tekemään sitä tai tätä, koska mitenkä ihmeessä mun edes odotetaan tekevän jotain mitä en ole ennen edes yrittänyt ilman ohjeistusta. Jos seksin aikana et voi neuvoa partneriasi, seksissä on jotain pahasti vialla.

        Kun kerran noin kovasti pyydät, niin kyllä Topi neuvoo :)

        Hyvä asenne sulla.


    • Jälleen pakko lisätä...
      Naisen anatomia varsinkin siellä alapäässä on joillekin täysin tuntematon aihe ja jotkut yrittävät kopioida sen pornoleffoista.
      Itseasiassa jotkut eivät edes tiedä missä se "nappi" sijaitsee.

      ps. Kieli on varsin karhea kapistus joten sen takia kannattaa olla hellä.
      psps. Kai te kysytte naiselta että sopiiko tämä tosin itse en kuullut kun lukitsi reisillään korvani.
      pspsps. Luulisi sen hk. hygienian olevan must seksin kanssa tai ilman ja oli oral ym. kun minulla on tapana peseytyä joka f....king day oli seksiä tai ei samoin naiseni on vähän ocd.

    • Ämmäkanttura

      Olisipa kaikille miehille henkilökohtasesta hygieniasta huolehtiminen tärkeää. Se ei todellakaan riitä, et jos on käynyt aamulla ennen töihin lähtöä suihkussa ja illalla ilmottaa muijalle peseytyneensä tänään jo kerran. Ei tee mieli ottaa suihin, jos kyrpä haisee kuolleelle silakalle ja esinahan alla on keltaset raejuustot, ja mies katsoo ja toteaa, et puhdastan tuo on (tai oli ainakin suihkun jälkeen joskus kauan sitten). Miehetkin osaa niuhottaa vastapestyn pillu puhtaudesta (ok, ens kerralla pestään pillu tärpätillä, sit pitäis olla puhdasta).

    • mitä mitä mitä

      Ylläpito, hohoi!!!!!

      Onko tämä nyt aivan laitaa, laittaa joku suuseksiprovo ETUSIVULLE!!!!

    • Missimaire...

      Minusta on kyllä kiva kun voi päästää kovaäänisen pierun yllättäen kun mies on nuolemassa minun tussua. Usein on äijällä kyllä ns. 1000 taalan ilme. Jos sattuu tulemaan oiken pahan hajuinen...sen jälkeen pitää kovasti voihkia ja hokea, että lisää...lisää....Mies yrittää kovasti jatkaa lipomista silmät vettä valuen...määnneen kanamuna löyhkässä...

      • Että silleen...

        Kaverit tekivät pikku jäynän eräälle miehelle. He lupasivat kossupullon, jos mies nuolisi tunnin erään venäläisnaisen pillua. Miehet olivat vannoittaneet naiselle, että tämä ei saisi pestä itseään viikkoon ennen nuolettamista.
        Mies nuoli urholllisesti hirveästä hajusta huolimatta. Venäläisnäinen huomasi tunnin jo melkein kuluneen ja ajatteli päästää kunnon pierun, jolla saisi miehen lopettamaan ennen määräaikaa. Pierusta huolimatta mies kesti loppuun saakka ja sai kossupullonsa.
        Kaverit sitten kysyivät mieheltä, että miten ihmeessä hän pystyi nuolemaan tunnin pesemätöntä pillua. Mies sanoi, että varsinkin loppuvaiheessa se oli hyvin vaikeaa ja hän oli jo vähällä luovuttaa, mutta sitten tuli onneksi raitista ilmaa.


    • Kaunis-tyttö

      Komea 4U, valitettavasti en asu pk-seudulla, vaan täällä satakunnassa..jääpala on myös hyvä ;)
      Ämmänkanttura, mä en ole koskaan kuullut että joku mies ei pitäisi suihinotosta. Pointtisi on varmasti kyllä ihan paikkansa pitävä, uskonto tai "likaisuus" ymmärrän syyt, mutta ehkä kohdalleni ei ole juurikin noista syistä ole sellaista yksilöä osunut. Sellaiset ihmiset on aika erillaisia kuin itse ja koko seksi (voisin kuvitella) on varmasti niiden kanssa aika "koneellista"? Koska ajattelen että hyvä suuseksi molempiin suuntiin on aika perus juttuja siinä hommassa :)

    • alkaakyrsiin

      Jos miehet v****ua nuoleksii, voi tulla karmea ylläri. Munankoko pienenee jos on jo pienikokoinen jo entuutsestaan ja saa isotrinnat maito. Onnea yrityksille. Tämä on tieteellisesti tutkittu.

    • Ällöttävintä ja vastenmielisintä, mitä parisuhteessa on. Lisäksi siitä voi helposti saada seksitauteja suuhunsakin. Mielestäni miesten ei tule vaatia naiselta suuseksiä, jos se on vastenmielistä. Miksi miehet luulevat, että nainen tykkää, kun laukaisee suuhun tai naamalle. Yäk, yäk.

    • älä unohda atätäääää

      Kukaan ei ole vielä kirjoittanut että peppureikääkin voi nuolla ja kiihottaa samalla kun nuolee pillua.Esim. nuoletusreitti voi olla peppureijästä klittaan saakka.
      Jos ja kun nainen haluaa niin se peppureikä oikein tarjotaan kielen alle jollain tavalla.
      Itse nautin siitä tunteesta kun nuori nainen kokee ensi kerran kunnon pepunnuolentaa suuseksin aikana.

      • Toisinpäin

        No siitä peppureiästä klitorikseen nuolemalla saa naiselle aikaan tulehduksen, koska peppureiän bakteerit siirtyy klitorikseen ja muuallekin, joten suunta on väärä...


      • Toisinpäin kirjoitti:

        No siitä peppureiästä klitorikseen nuolemalla saa naiselle aikaan tulehduksen, koska peppureiän bakteerit siirtyy klitorikseen ja muuallekin, joten suunta on väärä...

        Ja tää on muuten totta,ei olekkaan ihan pikkutulehdus jos pahaksi pääsee,ei ikinä anuksesta vaginaan,VAIKKA pornoleffoissa niin tehdäänkin.


      • Toisinpäin kirjoitti:

        No siitä peppureiästä klitorikseen nuolemalla saa naiselle aikaan tulehduksen, koska peppureiän bakteerit siirtyy klitorikseen ja muuallekin, joten suunta on väärä...

        Jos peppu on puhdas, niin kuin kuuluu ollakin, ei siitä päältä mitään tartu. Itse nuolen aina ihan pyllynreiästä ylös asti ja annan huomiota niin pyllylle kuin pimpsalle. Kiva, kun vaimo oikein revittää peppua tarjolle, nostaa jalkaa ja ottaa pyllynposkesta kiinni, että kieli pääsee syvälle pepun puolelle. Alhaalta ylös... sitten lopussa sormi perseeeen runkuttaen ja keskityminen pillun puolelle. Varma tulo aina. Sen sen jälkeen ei enää samoja sormia pilluun. Ei ole mitään ongelmia ollut.


    • mä vihaan talvee

      hyi saatana

    • lässytilää,alkaa tympimään nämä ainaiset seksi paskat,onko pakko laittaa etusivulle? Jokainen varmaan osaa käyttää valikkoa? Ja ketä kiinnostaa?? Mitä mä teen tiedolla miten ja mistä joku urvelo kostuu hä? kuvottavaa

      • .....

        Näköjään kiinnostaa kun vaivaudut klikkaamaan ja kommentoimaan.


      • ..... kirjoitti:

        Näköjään kiinnostaa kun vaivaudut klikkaamaan ja kommentoimaan.

        No kun tyrkytetään:P Ei se mitään jos on "seksi keskusteluissa" sinnehän tää kuuluukin,tympii vaan nää avaukset,olis jotain ajankohtaisempaa,joskus.


      • arhmies
        peppupupu kirjoitti:

        No kun tyrkytetään:P Ei se mitään jos on "seksi keskusteluissa" sinnehän tää kuuluukin,tympii vaan nää avaukset,olis jotain ajankohtaisempaa,joskus.

        halauisin miellyttää sua kun sula maastohousutkin ois. tekisin kaikki!


    • Ei näin

      Kaikkea tuota, mutta "raiskaa"-sanan käyttäminen missään seksuaalisen kanssakäymisen yhteydessä ei kyllä sytytä sitten tippaakaan...

    • nopeus1

      Nopeus on kaiken tärkein............miehen pitää olla niin nopee ettei pillun haju tartu kulliin :) sillon molemmat saa ......Mies ja kulli :)

    • Mä haluun nuolla tyttöö tyttö tykkäs miten osaan sormeil ja kielel hyvin tytöt pori yhteyksii

    • LLOLLOTI

      Avasin suomi24 sivuston ja nauroin.. Avasin keskustelun ja nauriin lisää ihan kuin ne Ipanat ei löytäisi tälle palstalle ilmankin että nämä on nostettuna etusivulle. PS. Kävin täällä jo 15Vanhana joskus kymmenen vuotta sitten... LOL. Hienoa että pidätte kakaroitanne tyhmänä ja viattomana.

    • nautiskelijaxxx

      Minä tykkään imeä miehen kovaa patukkaa ja olen saanut miehiltä vain kiittelyjä hyvästä kielen käytöstä ovat saaneet suurta nautintoa. Minua on kyllä nuoltu, mutta eivät oikein ole osanneet taito on ollut ei kovin hyvä. Minä pidän suuseksistä tosi paljon ja haluan tehdä sitä miehelle. Kaiken a ja o on värkin puhtaus. Likainen värkki ei haluja suuseksiin nostata.

      • otatko vastaan

        missä saisin antaan näytteeni taidoistani ja vähän muustakin?


    • KYLLÄ SE NIIN ON

      Että harva ämmä osaa ottaa poskeen niin että siitä mies edes jotain nautintoa saisi, hampaat vaan kolisee mulkun varteen. Ja naisten tuhero no voi jeesus peskää se edes joskus.

      • NE HAMPAAT SIIS

        Kolisee (M)(U)(L)kunvarteen


    • likaista!

      Kaikki naiset eivät ota suuhun. Eikä heitä saa lähestyä muuten kuin huulilla ja kalulla.

      • Omalta suihin otti

        Minun mieheni kalu on puhdas ei likainen.
        Otan hänen peniksen jos haluan suihin. Oikein kunnolla kun halut iskee sen varmasti teen että penis menee suihin ja panettamaan lähtee kun kirjoitan tätä.
        Tää varma konsti kun kirjoittelee rivoja teille toisille.
        Siinä kalu toisella herkistyy kun naisen vaginan sä näät panee suihin hän niin jo turpoo penis ja haluu lisää painaa tavaraa neliin nainen se kaiken nielee.


    • Moi. monesta asiasta voidaan olla monta mieltä. aloitettakoon ensin vaikka epäasiallisuudesta ja siveettömyydestä. ja mihin se johtaa=mielestäni otsikot ovat rohkeita mutta myös hyvin opettavaisia. mehän olemme sulkeutunutta kansaa ja viinan voimalla ei sänkyhommat suju myöskään. kyllä nuo asiat ovat ihan luonnollisia ja suuriosa ihmisistä haluaisikin tehdä niin. mutta taasen törmäämme siihen ettei kaikki uskalla kertoa mielihaluistaan toiselle osapuolelle. ltse pidän siitä tosi paljon ja on hyvin kiihottavaa kun nainen saa ensin orgasmin nuolemisesta ja ns. jälkipoltoilla työnnyn sisään ja toinen siinä samassa pysyy orgasmissa sen ajan kun itse tulen! kaikki ihmeessä vaan kokeilemaan.

    • KPM9

      No huh huh mitä tekstiä... Kyllähän pillua pitää nuolla ja kyrpää imeä.. Ihmiset jotka ei noita asioita tee on nähtävästi muutenkin seksuaalisesti rajoittuneita. Ymmärrän kyllä sen jos vehkeet on likaiset mutta muuten ei pitäisi olla vaikeata antaa toiselle nautintoa oraalisesti. Mitä tuohon naisen sperman suuhun ottamisella tulee niin mies voi vaikuttaa siihen makuun syömisellään ja juomisellaan todella paljon. Vähentäkää punaisen lihan syöntiä ja alkoholin juontia, Ne tekevät spermasta kitkerän/happaman makuista. Suosikaa hedelmiä, marjoja, vihanneksia ja juureksia ja juokaa tuorepuristettuja hedelmä/marjamehuja ja vettä.

      Ja jokainehan me olemme yksilöitä jolla on omat mieltymyksemme. Joku nainen haluaa että pillua nuollaan perinteisessä asennossa sängyllä maaten ja joku voi haluta tehdä sitä vaikka keittiön pöydällä kontillaan takaapäin. Kysykää toiselta mistä he pitävät ja tehkää sitä sitten heille... :-)

    • nainen271

      Klitta!!! sana kuuluu maailman epäeroottisimpiin sanoihin. KLITORIS!!!!! :)

    • nautiskelijaxxx

      Voi, ihme sentään! Miks pimpin ja kalun imeminen ja nuoleminen on niin kamalaa? Minä pidän siitä eikä mun hampaat oo kalissut patukan kylessä ainakaan niillä miehillä joita oon imenyt ovat nauttineet eikä valituksii oo kuullut heiltä vain kehuja. Kuulkaas se on taito laji joka vaatii harjoitusta. Sitä paitsi ei kaikki naiset osaa tehä sitä oikein. Miehet joilla on hampaat kilahdellu patukassa niin nainen ei oo osannu sitä tehä oikein. Joten iloisia kokemuksia hakemaan ja kokemaan.

    • Ämmäkanttura

      Ei miehet aina sano, jos hampaat on k**vän varteen kalissu. Tiedän tapauksen, et mies on yli puoli vuotta suhteen päättymisen jälkeen alkanut naiselle vitistä, et hampaan jäljet jääny kerran kalun varteen... Ei saanu sanottua silloin, kun asia tapahtui.
      Suihinotossa mikään muu ei ole niin ällöttävää, kuin se että mies painostaa ottamaan lastin suuhun ja nielaisemaan sen. Nuolekaas miehet joskus runkkaamisen jälkeen omat mällinne, niin tiedätte mitä vaaditte. Jos mällit on keltaiset, veriset ja haisee, niin oikea osoite on lääkäri.

      Sanottakoon nyt, vaikka niin että jokainen nauttii tavallaan.

    • gghjk...............

      Itselläni on ollut pari kertaa josta voi sanoa, että nainen osaa suihinoton. Harva osaa!

      • Penis suuussa

        Vain kerran osui hampaat. Kyllä mies sanoo että älä pure mun munaa. Tahtipuokko on mojossa aika pian kun hieroo päätä hampailla mutta ei pure.
        Vähän samalla härnää hampaiden välistä kielen päällä. Penis kajahtaa nopeastikkin seisokkiin. Nuolee syljellä liukkaaksi ja ottaa puijottaa sen kulan sisään niin tekee tutaa. Siinä liikuttelee kaulan sisällä penistä kunnes lähes laukee siirtyy yhdyntää antaa kalun laueta sisään. Sen tuntee lämmin sepma lentää emäntimen kautta sisään.


    • ei kiitos.

      En pidä suuseksistä, vaan kiihotun ja laukean yhdynnässä. kamalaa on, kun miehet luulee automaattisesti, että kaikki naiset haluavat heitä nuoltavan. Itse kyllä mielelläni otan suihin,se on kiihottavaa.

    • isän maallinen

      parasta seksiä on kun otat suoraan toisen henkilön peräaukosta ulos vedetyn siittimen suuhusi pesemättömänä

    • kummaja

      JUUURI NÄIN

    • astala vista

      Kerran kun nuoleskelin yhtä muijaa niin sen peräaukosta pilkisti lapamato.
      Voitte kuvitella että nuoleminen loppui yhtä nopeasti kuin stondiskin.

    • Entä mikä se on miehen ihannenainen? Se on metrin mittainen, jolla tasainen päälaki. Mies voi pitää kätevästi kaljaansa sen pään päällä samalla, kun se ottaa suihin.

    • ruusunnuppu ...

      Nuoleminen ok, mutta suurimmat mokat tehdään imemisessä. Järkyttävää nähdä ihan nuorillakin naisilla sinipunaisiksi imutetut pienet häpyhuulet, jotka ovat pysyvästi jääneet sellaisiksi.
      Älkää hyvät naiset antako miesten imeä fritsuja alapäähänne, jos nämä idiootit eivät itse asiaa tajua.

    • epätietoinenn

      mitä se tarkottaa kun hajoo? Mikä hajoo?

      • Nainen 1969

        Kuule epätietoinen sulle voin kertoa että se hajoaminen on kun pimsa repee.
        Hajonnut pimsa on tulehtunut tai sen häpyhuulien läheisyydessä on havautumia. Myös hajonneen pimsan lähelle on tullut peräpukamia. Tää on hajonnut.
        Sukuelin on revennyt tai muutoi sairastunut.


      • Nainen 1969

        Kuule epätietoinen sulle voin kertoa että se hajoaminen on kun pimsa repee.
        Hajonnut pimsa on tulehtunut tai sen häpyhuulien läheisyydessä on havautumia. Myös hajonneen pimsan lähelle on tullut peräpukamia. Tää on hajonnut.
        Sukuelin on revennyt tai muutoi sairastunut.


    • Wasdsadada

      Vaihda johonkin yllämainituista noin 30-60 sekunnin välein. :)

      Pidä aina tasainen tahti, äläkä lopeta!! Jos kieli väsyy niin harjoittelu tekee siitäkin mestarin! :)

    • nymfomaniac

      Vastaus aloittajalle:

      Ensinnäkin oon aina ihmetelly pronoleffoissa sitä, että klitorista ja vaginaa kohdellaan ihan äärettömän väkivaltaisesti. Okei ehkä joku siitä kiihottuu, mutta itseäni ainakin sattuisi sellainen käsittely.

      Ensikosketus klitorikseen tulee olla niin hellä, että sormi/ kieli juuri ja juuri hipaisee sitä, ei siis ollenkaan painamista. Se herättää aistit vahvemmin ja mikä tärkeintä se herättää luottamuksen. Luottamuksen siihen, ettei tarvitse pelätä kipua vaan voi rentoutua ihan täysillä.
      Sama juttu kuin hieronnassakin, johdonmukaisuus on tärkeää. Ei puristele sieltä sun täältä sattumanvaraisesti, vaan että on jonkilainen loogisuus siinä touhussa, jotta nainen pystyy hieman ennakoimaan seuraavaa liikettä, sen verran, että voi olla täysin rentona.
      Ilman rentoutumista on vaikeaa kiihottua ja kostua.

      Miehen tulisi itse oppia lukemaan naista sillä tavalla, että tietää missä kohtaa nainen alkaa olla niin rento ja kiihoittunut, että voi painaa hieman enemmän ja kiristää tahtia.

      Mitä enemmän mietiskelee toisen mielihaluja ja kehonkäyttäytymistä, sitä paremmin sitä osaa kiihottaa. Eikä siinä aina sanoja tarvita vaan pelkkää kehonkieltä.

      Esileikki ei myöskään tarkoita pelkästää pimpin nuolemista, vaan olisi hyvä rentoutua ja herättää luottamusta jo ennen kuin koskeekaan genitaalialueille. Tai edes tisseihin.
      Välittäminen kiihottaa. Hiuksien siveleminen, ihokoskestus, vartalon ihaileminen, halaaminen, otsan tai poskien suuteleminen, ... näitä jos viitsii harrastaa niin varmasti saa hyvää seksiä.

      • sunshine.4u

        sammaa mieltä. olin seksisuhteessa miehen kans enkä pystyny rentoutuun sen suukäsittelyssä yhtään ko sattu kerran puraseen niin meni kyllä luottamus. muutenki sen nuolenta/imeskely/huulilla tökkiminen oli kyllä jotain ihan kamalaa :D


      • Suusekiä 1969
        sunshine.4u kirjoitti:

        sammaa mieltä. olin seksisuhteessa miehen kans enkä pystyny rentoutuun sen suukäsittelyssä yhtään ko sattu kerran puraseen niin meni kyllä luottamus. muutenki sen nuolenta/imeskely/huulilla tökkiminen oli kyllä jotain ihan kamalaa :D

        Mieti minkälaista se suuyhdyntä oli ennen vahinkoa ja miltä se tuntui kun siitin työntyi sisään suuyhdynnän aikana ?
        Kokeile onnistutko vielä tekemään sen mikä sai sinut lopettamaan suuyhdynnän?
        Hivelet penistä katsele sitä intohimon seurauksena suu aukeaa ja työnnät hivuuttaen nieleskellen syvälle nieluusi. Huomaat että ei se niin kamalaa ollutkaan.
        Vasta sitten kullipää tuntuu kerrassaan mahtavalle suun sisällä eikä sen ulkopuolella. Kokeile niin tiedät miten mahtavalta suu ja vagainayhdyntä tuntuu. Se tuntuu koomisenihanalle ei tarvii mitään seksileluja. Käytät suutasi leluna.


    • Hmmm...

      Kaipa tuo on aika yksilöllistä, millaisesta suu- ja muustakin seksistä tykkää.

      Itselle on tullut paras fiilis siitä, kun nainen on niellyt siemennesteeni.

      • Vaginaan ja suihin

        Tunnustan että ihanaa se on kun saa omalta mieheltään suu/-vaginayhdytää oikein kunnolla. Mahtavlta tuntuu kun miehinen penis se siitin työntyy omaan suuhun kumppani oikein haluaa sitä parasta mitä hän saa suuyhdyntää.
        Suulla tapahtuva suuyhdyntä on ainua oikea esileikki ennen varsinaista yhdyntää.
        Varsinaisen yhdynnän aikana itse pidin että otin mieheltäni välillä suihin sen kyrvän eli siittimen.


      • Teki nanaa 1969

        HMMM.... AAAAAAAAH! NAM! MMHHPLOJPB! Tunnustan että hyvää oli parani yhdynnän aikana se miehinen mela suihin otossa yhdynnän aikanakin voi ottaa suihin. S eherkku on tosi hyvää vain spermat jätän suuseksistä pois sen sperman otan yhdynnässä vaganaan uu--uuaaahhahaahah! mmmhhplojob! ahahaaaahah!
        AHAHAAAAAAAHHAHAHUHUHUHUUUAAAAH! Näin minä tein työn siitimen kanssa otin omalta mieheltäni nesin suihin ngngngufufagagagururugugammplojob! sitten vain varsinaiseen yhdyntään AHAHAAHAHAAAAHAAAHAHAHAOHOHOHUHUHAHAHAHAA-AA-A! Sitten tuli jo molemmilta orgasmi mieheltä siitimestä minunvaginaan.
        Oli mahtavan taivaallinen orgasmi kummallakin.


    • venäläisnainen 40+

      Minä pidän kun mies nuolee pitkä aika ilman kiirettä, imee klitorikseni rauhallisesti, sormilla pitää huulet auki ja kieli pyörii klitoriksen ympäri ja nuolee sen juuret , samalla sormi hieroa g-pisten, koko ohjelma haluan 30-60 min;)) jos mies jaksaa

    • plekuko

      Turha suusexistä juttua nostaa. Ainoa pointtihan naisen nuolemisessa on, että nainen saa orgasmin. On naisia jotka ei saa orkkua vaikka kuinka nuolis,,usein sellaiset ei normi yhdynnässäkään ilman sormien apua. Joillekin taas ei tarvi kun vähän heppiä näyttää jne.... onko g-piste sukua punotulle g-kielelle :)

      • .................

        Suuseksi on yleisin suusyövän aiheuttaja.
        Eli jos sinulla ja kumppanillasi on esim. kondylooma, älkää harrastako suuseksiä.


      • koneinsingööri
        ................. kirjoitti:

        Suuseksi on yleisin suusyövän aiheuttaja.
        Eli jos sinulla ja kumppanillasi on esim. kondylooma, älkää harrastako suuseksiä.

        Juuri siksi olen luopunut suuseksistä ja käytän naisiin sähkövatkainta.
        Kenwoodin 3-nopeuksinen taikinakoukuilla antaa nasevaa hoitoa molempiin rööreihin kerralla.
        Sopii myös miehille, munien vatkaus saa aivan uuden merkityksen.
        Suosittelen.


      • Late Lapista
        koneinsingööri kirjoitti:

        Juuri siksi olen luopunut suuseksistä ja käytän naisiin sähkövatkainta.
        Kenwoodin 3-nopeuksinen taikinakoukuilla antaa nasevaa hoitoa molempiin rööreihin kerralla.
        Sopii myös miehille, munien vatkaus saa aivan uuden merkityksen.
        Suosittelen.

        Naisen kanssa en ole touhunnut,tutkiskelen vaan itseäni. Late Lapista SSSSSS!


    • uuh mä hajoon!

      Kas, ylläpito nostaa viikkoja vanhan uutisen tänne pääuutiSEKSI.

      Lisää siihen mallitoimiston henkiöiden kuvia TEHDEN HEISTÄ HUORIA ja muuttelee tekstiä.

      Huoltokatkoon,pitäisi valmistua ylläpidon mutta palvelun parantamisen sijaan ne RUNKKAAVAT näille jutuille. lisäten ne kaikenikäisten löydettäväksi

      vitun pallinaamat!

      '''
      SUOMI2 MYYTIIN KEVÄÄLLÄ YANDEX-FIRMALLE JA SENJÄLKEEN LAATU ON LASKENUT JA SÄHKÖPOSTIT FIRTAA WENÄJÄLLE NY!

    • M--78

      Ei noin voi kysyä!!! Ei ole olemassa mitään patenttia millä joka nainen on tyytyväinen. Sen kun opit että joka kerta on aloitettava alusta kun partneri vaihtuu, niin olet oppinut jo jotain merkittävää.

    • olet - M-oikeassa.... jokaisen täytyy se itse oppia tai tuntea.kokemus sen opettaa tuskin muuten...? vai onko vaihtoehtoja.........kuntelen.....t.jari

    • Kuningatar3

      Ei kyllä yhtään kiinnosta kenenkään lukea perseiden nuoleminen ja vielä näin yleisesti kirjoitellaan.Mun oli ihan pakko kertoa oma mielipide tänne.
      Jotain tyyliä olisi hyvä olla.Mutta kun ollaan täällä metsien maassa niin ei täällä tiedetä ollenkaan tyylikkyydestä,hienotunteisuudesta,herkkyydestä,sekä ihanasta romantiikasta.Ollaan vaan sen Witun ja Kyrvän tuntijoita olevinaan,kylläkin sikamaisella tavalla,kuten nämä teidän kirjoitukset.
      Näin se näkyy suomalainen paska sisältäpäin,sekä tajuttoman moraaliton käytös.Ei nämä asiat edes kuulu tänne yleisille palstoille.Satuin ihan vahingossa ks.et mitä sontaa ne suomalaiset taas jyrää:)Oppikaa käytöstavat,kunniallinen kohtelu toista kohtaan,rakkaus,josta ette vielä tiedä mitään.

    • plekuko

      Makuja on monia...

    • Kokemuksen ääni

      Pillua ei kannata nuolla ,taudit leviää suunkautta .
      Kumia 2 päällekkäin ja jättää naimatta on paras neuvo.

    • Diplomaatt1

      Ensin pesulle tai saunaan, puhdas pillu on parasta suuseksissä. Maku mitä mainioin. Aloitan kevyesti suutelemalla, ja myöhemmin kielellä kahdeksikkoa klittan ympärillä tehden. Sitten nuolen koko esillä olevaa kauneutta. Kun orkku alkaa lähestyyn hidastan tahtia. Alapään alkaessa supistella työnnän pillunmehuissa kostutetun etusormen tai kaksi sormea peppuun ja hieron peräsuolen emättimen puoleista reunaa, ts, sisäsyrjää orkun ajan ja sen vielä jatkuessa samanaikaisesti nuollen välilihaa.

    • illati

      tällainen keskustelu aihe on sopimaton tällaisia keskusteluja ei pidä päästää tänne suosittelen tällaisen poistamista

    • nloln

      Uuh.

      • 8v poika

        Mun mielestä kannattais vaan työntää karttakeppi syvälle pilluun


    • Olis lopetettava

      Itselläni ihan päinvastaista kuin se Ämmäkanttura, naiset suorastaan nuolevat nesteitään huuliltani ja kasvoiltani, heitä kiihottaa omien eritteiden tuoksu ja maku, kun sen voi maistaa rakkaan tai muuten vaan haluttavan miehen huulilta. Olen niin taitava suutelija, että muutaman kanssa ei meinannut millään tulla loppua, varmaan tunti tuli imutettua, heh, onneksi nenän kautta saa ilmaa, muuten olisi ruumishuoneella tukehtumisesta, niin syviä oli suudelmat ja kielet tekivät sellaista rundia.

      Tuo nuoleminen on niin yksilöllistä ihan kuin jokin ruoka, mikä maistuu tai sopii kellekin. Jos nainen ilmoittaa, että suuseksi ei maistu molemmin päin, on jo ulkona. En tiedä parisuhteessa mitään niin helvetillisen paskaa kuin toinen joutuu olemaan ilman suuta, kun toiselle ei maita.

      Omasta mielestäni sellainen ihminen, jollei jonkin terveydellisen tai mielenvastaavan takia ole estettä suuseksiin, pitäisi antaa niskalaukaus pilaamasta muiden elämää. Ainakin pakollinen mielentila tutkimus, viiden vuoden hoitojakso suljetulla ja otsaan tatuointi No Oral With Me, osaisi jo kaukaa varoa moisia sekopäitä

    • nuolee kuin lassie

      Ja mitä tästä taas opimme?!? Naisen saa parhaimmin tyydytettyä imurilla ja sänkyyn sidottuna.

    • HYI TEITÄ

      SENKIN LIKAISET PERVERSSIT, ME NORMAALIT IHMISET EMME MOISTA HARRASTA!

      • Normaaliseksi 1969

        Miten niin HYI TEITÄ?
        Normaalia seksiä se on eli yhdyntää edeltävä esileikki jos ei muuten sitä siitintä vaginaan. Täytyy se sinne jotenkin muulla keinon saada. Minä ainakaan en ilman esileikkiä saa mieheni siitintä vaginaanilman että otan miehisen sukuelimen suihin. Se on normaalia jos muula keinon ei mene siitn alakerran aukkoon.
        On se sitten käyttettävä yläkerran aukossa. Sieltä mistä puhe tulee täytyy työntää siitin sinne ensteksi.
        Vaikka susta kuinka kamalalta tuntuukin.
        Jaa jotkun normaalitkin harrastaa suihin ottoa ei se niin kamalaa ole.
        Vaikka väitäkin näin että olemme likaisia perverssejä. Ei sinne päinkään.
        Minusta sen saaminen on taivaallisen hyvää herkua siitä saa aikaan taivaallisen iahnan orgasmin vaginana puolelle.


    • lol69

      voi tsiisus! jokainen tekee tavallaan ja toiset tykkää ja toiset ei..ei voi samaa kikkaa kokeilla kaikkiin..vaan jokaiseen toimii eri kikka..kenties neitsyt? jutuista niin vois päätellä ku osaa ees tuheroa nuolla kyselemättä.

    • poiiäiä

      Täältä saavat niin lapset kuin miehetkin vääristyneen kuvan siitä, mistä naiset pitävät. Uskoisin, että mieltymykset ovat erit avohoidossa olevilla potilailla ja työelämästä vieraantuneilla yms. kuin elämässään kiireisillä perhettä, kotia ja työtä pyörittävillä naisilla. Kaikenlaiset vinoutumat täällä antavat vääristyneen kuvan.
      Itse en pidä mistään suuseksistä. Onko unohtunut, mikä sinne kuuluu laittaa? Ja se toivoakseni on kiinni rakastavassa, arvostavassa Miehessä.

    • Onpa ollut

      mielenkiintoinen aihe sekä naisille että miehille suuseksi 138 vastausta ja 15852 lukukertaa,kuka sai orgasmin?

      • Spermat suihin

        31.11.2013 Sain mieheni laukeamaan kunnolla suoraan suihin. Että teki tutaa.
        Sikakivaa miehlleni hän siitä vallan pitikin. Spermat suihkusi suihin kaulan perukoile. Nielussa tuntui että piti nieleskellä pitkään niin paljon sitä simennestettä tuli ja paljon. Monta kertaa peräkkäin. Lopuksi pari pissalirausta perään. Makeaa suun täydeltä kaluan kaulan suun täydeltä. Mahtava oli tunne kun suun täydeltä oli kalua kaulan sisus täynnä. Mieheni pumppasi siittinnestettä nielun täydeltä nielin sen kaiken.


      • MMMNJAN HERKUA 69

        MMMMNAM! Taivaallista herkkua se on kun siittimen painaa suihin ei se niin kamalaa ole. Kyllä mä ainakin mieheltäni suihin otan esileikin aikana. Yhdynnän aikanakin otan suihin mieheltäni hän suorastaa pala halusta antaa lisää siitintä suihin. Mä saatan ottaa sen yhdynnän aikana moneenkin kertaan suihin. Mellit lentää kuitenkin vaginaan.


      • MMMNJAN HERKUA 69 kirjoitti:

        MMMMNAM! Taivaallista herkkua se on kun siittimen painaa suihin ei se niin kamalaa ole. Kyllä mä ainakin mieheltäni suihin otan esileikin aikana. Yhdynnän aikanakin otan suihin mieheltäni hän suorastaa pala halusta antaa lisää siitintä suihin. Mä saatan ottaa sen yhdynnän aikana moneenkin kertaan suihin. Mellit lentää kuitenkin vaginaan.

        Tuosta pidän kanssa, eträ voi käydä uittamassa munaa völillä pillussa ja välillä suussa ja tietenkin yhtälailla nuolla välillä. Pimpsaa ja maistella naisen huulilta niin kullin kuin pimpsan makujakin. Laukeaminen lopuksi joko suuhun tai pyllyyn. Jos suuhun, ihana maistella ja suukotella oman sperman maut naisen huulilta. Pissaruiskauksia en ole suuhun päästänyt, mutta kuullostipa kiihottavalta tuossa yllä. .


    • ijpooipä

      Päätin 2 vuotta sitten, etten enää halua seurustelusuhdetta, sillä kaikki miehet painostavat suuseksiin eivätkä millään usko, että se todellakin ällöttää. Mitä teen miehellä, jolta kalun käyttö on unohtunut.

    • Petra10

      Hei.
      Olen edellisen kanssa samaa mieltä,että miehen mulkku ei kuulu suuhun.Haluan syödä ihania ruokia ja pitäisi laittaa moinen läskipölkky,joka vielä haisee jollekin limalle..suuhun,hyi wittu!!Mieluummin olen poissa miesten ulottuvilta,että en tarviis ottaa suuhun pakolla paskaa!!Olen muutenkin hyvää ruokaa ihannoiva ja se,että hyvää olis siemensyöksyinen paksu makkara kitalaessa,,,niin voi prkl.EI KIITOS.
      Ottakaa miehet ja homot kyrpiänne suihin itse ja miettikää.mitä paskaa maistatte.
      Vielä yksi asia.Siemennesteessä on paljon TOKSIINIA.joka aiheuttaa SYÖPÄÄ!!
      Naiset miettikää!!

    • Anatomia1

      Se vaan on niin, etteivät miehet osaa enää rakastella. Suhteen alussa alkaa tenttaus, minkä härvelin haluat tungettavan mihinkin läpeen. Ihmisen elimien käyttötarkoitus on unohtunut miehiltä. Suu ja peräsuoli ovat osia RUOANsulatuskanavasta. Ruoka laitetaan suuhun, josta se lopulta poistuu peräsuolen kautta: RUOKAA VARTEN SIIS. Ruoaksi ei luokitella sukupuolielinten eritteitä ja ovat terveydelle haitallisiä syötynä. Googleta naisen ja miehen sukupuolielimet. Umpisuoli on se turhake, jolla ei tee mitään. Penis kovin usein nykyään sekoitetaan siihen. Penis on elin, joka kuuluu työntää naisen vaginaan.Naiset pitävät siitä. Ei se miehet ole niin kamalan vaikeaa!

      • Paina siitin kitaan

        ANATOMIA YKKÖNEN. No eihän spermoja tarte otta suihin.
        Minä otan spermat vaginaan. Muutoin herkuttelen miehisellä siittimellä yläaokollani suulla. Parasta herkua se on minusta eikä ollenkaan vasten mielistä. Se on ihanaa mela jota saa kun ottaa suihin parasta maailmassa on suuyhdyntä ennen varsinaista yhdyntää ja varsinaisen yhdynnän aikanakin voi ottaa suihin siitimen. Näin saa taivaallisen ihanan panon aikaan.


    • Touhua toivotonta

      Tapasin muutama kuukausi sitten miehen, jolla osoittautui aivan mahtava varustus. Odotin innolla sitä sisääni.
      Vuoteeseen päästyämme, tunki mies sinne ensimmäisenä sormensa, minkä jälkeen jäin "yksin", kun mies meni "alakertaani" lipsuttelemaan...jatkoi, jatkoi...En halunnut tuottaa pahaa mieltä, joten näyttelin orgasmin, jotta ymmärtäisi lopettaa. Sen jälkeen nappasi oman kalunsa käteensä ja runkkasi itse itsensä. No HUH! Olipa iloa siitä kalusta:-)...ja minunko olisi pitänyt alkaa opettamaan yli 50v miehelle, mitä sillä vehkeellä olisi kuulunut tehdä.

    • gayboy89

      Tuus poju vähä minuu kans imuttelee ;))

    • ttyyou988

      Ainakin yhdellä seurustelukokelaallani oli aavistus siitä, mikä kuuluu laittaa ja minne. Ikävä kyllä se oli muovia. Oikean käytöstä ei ollut puhettakaan. En sitten tiedä, oliko niin laiska ja huono kunto. En jäänyt selvittelemään, sillä alkokin maistui ahkeraan.

    • Sepe21

      Nimimerkit "ijpooipä", "Petra10" ja "Anatomia1" ovat oikeassa siinä, että kullin paikka on vaginassa eikä suussa. Ja kielen paikka on suussa eikä vaginassa tai vulvassa. Näyttää siltä, että tänne kirjoitelleet nykyajan miehet ovat täysin unohtaneet kalunsa oikean käytön. Heille pitäisi järjestää luentoja kalun oikeasta käytöstä. Ei sitä nyt sentään nuolemaan = irstailemaan pidä ryhtyä. Kulli pilluun ja sillä siisti, siis oman vaimon pimppaan, ei vieraan naisen pimppaan. Ei siinä mitään kalun tai pillun nuolemista tarvitse. Ja vaimo pääsee kuitenkin huipulle. Ei ehkä joka kerta, mutta riittävän monesti kuitenkin. Järki päähän ja nuolenta pois. Samalla suun syöpäriski vähenee. Emme me mitään apinoita ole. Vaan ihmisiä, joilla on ihmisten tavat ja moraali ja arvot ja käyttäytymistavat ja -normit.

      • humanistihumanoidi

        "Emme me mitään apinoita ole. Vaan ihmisiä, joilla on ihmisten tavat ja moraali ja arvot ja käyttäytymistavat ja -normit. "


        Jaa-a.. eipä kyllä aina uskoisi. Eikös seksin harrastaminenkin ole aika eläimellistä? Tyydytämme luontaisia halujamme, ilman että yritämme lisääntyä. Olemme samassa huumassa kuin kiimaiset kanit. Jos pointti on saada orgasmi ja hinkkaila alapäitä yhteen niin onko väliä sen, mitä ruumiinosia työntää minnekin? (hygieniasyistä tietysti tulee tiettyjä rajoituksia) Ihan samaa järjettömyyttä on normaalitkin seksileikit.


      • uoipoip
        humanistihumanoidi kirjoitti:

        "Emme me mitään apinoita ole. Vaan ihmisiä, joilla on ihmisten tavat ja moraali ja arvot ja käyttäytymistavat ja -normit. "


        Jaa-a.. eipä kyllä aina uskoisi. Eikös seksin harrastaminenkin ole aika eläimellistä? Tyydytämme luontaisia halujamme, ilman että yritämme lisääntyä. Olemme samassa huumassa kuin kiimaiset kanit. Jos pointti on saada orgasmi ja hinkkaila alapäitä yhteen niin onko väliä sen, mitä ruumiinosia työntää minnekin? (hygieniasyistä tietysti tulee tiettyjä rajoituksia) Ihan samaa järjettömyyttä on normaalitkin seksileikit.

        Satutko tietämään, mitä on rakkaus? Siitä johtaa sana rakastelu. Rakastelu on tärkeä tapa osoittaa rakkautta. Eläimet eivät rakastu, emme ole kuten kiimaiset puput.


      • Taivaalista herkkua
        humanistihumanoidi kirjoitti:

        "Emme me mitään apinoita ole. Vaan ihmisiä, joilla on ihmisten tavat ja moraali ja arvot ja käyttäytymistavat ja -normit. "


        Jaa-a.. eipä kyllä aina uskoisi. Eikös seksin harrastaminenkin ole aika eläimellistä? Tyydytämme luontaisia halujamme, ilman että yritämme lisääntyä. Olemme samassa huumassa kuin kiimaiset kanit. Jos pointti on saada orgasmi ja hinkkaila alapäitä yhteen niin onko väliä sen, mitä ruumiinosia työntää minnekin? (hygieniasyistä tietysti tulee tiettyjä rajoituksia) Ihan samaa järjettömyyttä on normaalitkin seksileikit.

        Hei humanistihumanoidi siitä esiisästä poikettakoon olemmekin niiden jälkeläisiä eli ihmisiä joilla jokaisella on omanlaisensa halut.
        Me ollaan apinakunnan yläheimo eli ihminen.
        Minä olen samaa mieltä kanssasi ja seksi kuuluu ihmisen luonnolliseen käyttäytymiseen riipuu miten seksiä kulloinkin käytetään lisääntymisen.
        Kun nainen ja mies oli avopuolisot tai aviopuolisot kummalakin parilla on ne samat kuviot lisääntyminen. Aluksi on aina esileikki. Sen ainakana minä otan kumpaniltani siitimen suihin ja se on taivaallisen ihana mela joka jyystää nielua ja hyväilee nielua sen aikaa kun mies tuntee että hän on aivan taivaassa suuyhdynnän aikana. Lopetat suuyhdynnän ja yhdyt meiheen näin seksi on helppoa. Ei orgasmia tarvitse otta suuhun sen voi ottaa mieheltä vaginaan. Välillä otat suihin yhdynnän aikana siitin voin tomeroituu pehmeiden kitaja -nielun lihaksien saatelusta aina vaginan ihanan lämpimään onkaloon luolaan minne se työntää spermat ja nainen saa kutaa mies saa halunsa näin taltutettua.


    • eleonik1

      You are such a retards!! Why dont you use your senses and feelings,but always you need instructions for everything!!?? Do you need damn instructions how to put it in?? Stupid finnish people!!

    • asiaa

      Suuseksi, suuseksi oota hetki. Muistot menevät vuosien taakse. Ahh, tapailin salarakasta, nuorta kaunista naista. Hän ei saanut kunnon suuseksiä kotoa. Nuolin häntä selinmakuulla mutta kerranpa käskin istahtaa naamalleni. Ja mikä löytö. Niskani ei kipeytynyt ja ihanainen sai 3 orkkua... Mutta siihen se romanssi sitten toppasi, kun tapahtui erinäisiä asioita. Mutta noita muistaja ei multa ketään vie. Ehkä vielä joskus pääsen taas nuolentahommiin ja joku ottaisi mun komian parrun suuhun mutta se onkin sitten ihan oma tarinansa se.

      • elämä on nautintoja

        Nainen varmaan osaa ,myös ite kertoa ,millasesta suusexistä hän tykkää...
        Aina kannattaa puhua ja kysyä eihän siinä niin kiire ole päästä orgasmiin..
        tottakai miehen kannaattaa kokeilla eri tavoilla millasesta nainen tykkää..
        jokainenhan meistä on joskus olu ensikertalainen : ) kyllä ne naiset tykkää suusexistä vaikka eivät sitä oisi aiemmin saaneetkaan..
        ehkä kannattaa pusia ensin yläpään huulia ja sitten naisen rinnat hellästi kielel nännejä pyörittäen kielenkärjellä.sitten siirttyä hellällä kielellä nuolemaan kiusoitellen klitorista..pillu kun kostuu niin voi sormen ottaa avuksi..ja netistä löytyy hyvää tietoa naisen g-pisteistä..joten sormi g-pisteelle ja kieli klitorikselle .toinen käsi vielä hyväilee rintaa/rintoja niin helposti orkun nainen saa..mulla oli kerran nainen..joka ei ollu lauennu aikaisemmin..mä nuolin tunnin sain hänet laukeemaan ja sen jälkeisillä kerroilla orkut tuli nopeemin joka kerta kerran jälkeen..
        joten kannattaa kokeilla eritavoilla mistä nainen tykkää "tutkimusmatkalle naisen alapäähän" mä niin tykkään tehä suusexiä ja toki tykkään itekkin saada..


    • urts

      Hyi hel..... kuka nyt kusenhajuista pillua kehtaa nuolla,

    • hoioiupou

      Tietääkö "elämä on nautintoja", mitä sillä suolenpätkällä jalkovälissä kuuluisi tehdä? Tulkoon kaikki homppelit kaapista ulos kiusaamasta naisia. Elämä ON nautintoja, mutta nykymiesten kanssa kärsimystä.

      • Paukku-Pirkko

        Mua kanssa alkoi ahdistaa ainainen ruinutus lipomaan. Kyllästyin ainaiseen kieltämiseen, On se h...vetti, jos kuvittelee joka kerta josko mieli olisi muuttunut. Lopulta annoin mennä lipomaan, mutta kyllä se sieltä pois tuli, kun paukautin joka kerta pahat hajut:-) ja sanoin, en voi mittää ko nuoleminen alkaa pierettää. Tehkää perässä tytöt, sillä siitä pääsee.


    • Näin

      Parasta varmaan ensin käden kanssa himplata ja hivellä samalla lantiota ja lonkkia, sitten suudella vatsaa ja sitä kautta päätyä alakertaan.
      Tämän jälkeen hidasta imuttelua ja sitten kun sitä on pienen hetken tehnyt, työntyä sormilla sisään.. Sitten jatkaa imuttelua ja työntää jokin muu sisälle. Hnnng, varmasti parasta.

      • iuj09u0u

        Toivottavasi se jokin muu on jotakin muuta kuin kaalimadon tekokyrpä, kurkku, tai jotakin, mika sattumoisin osuu käteen keittiöstä tai autotallista.


      • Ihana herkkumutteri
        iuj09u0u kirjoitti:

        Toivottavasi se jokin muu on jotakin muuta kuin kaalimadon tekokyrpä, kurkku, tai jotakin, mika sattumoisin osuu käteen keittiöstä tai autotallista.

        Uij09u0u hahaha älä naurata. En käytä moisia muovisia leluja. Painan suihin iehisen siitimen sen suolenpätkän. Mistä jutussasi mainihet. Mulla on se oikea siitin jota otan kun halut tulee liian isoaksi. Enkä millään pysty olemaan. Panen miehisen siitimen suihin ai kun se on niin ihana mela syvlllä nielussa tulla jossain taivaalisen ihana herkku mutteri.


    • yhiupiupiu

      Tällä palstalla pyörii eronneet miehet, jotka poppakonstein yrittävät tyydyttää naisia. Niilla joilla peli pelittää, ovat tietenkin onnellisessa parisuhteessa.

    • Ainpanettaaa

      Tuolla alussa oli aivan upeita tekniikoita, alkoi heti panettaa! Itse nousen seitsemänteen taivaaseen kun rakas äijä suutelee pilluani, nuolee rauhassa ja aloittaa sitten, kun huomaa aina kostean pilluni kostuvan entisestään ;-) olevan valmis, nuolemaan klitorista, työntää sormet G-pisteeseeni ja hivelee samalla nänniä, niin ei monta minuuttia mene kun vaivun kaarelle ja olen jonkun aikaa ihan muissa maailmoissa :-D! Huuuuuuuu! Jo se, että toinen jaksaa antaa sen kokemuksen, paneutuu, vaivautuu, ei päästä irti vaikka tulen naamalle kaikin nestein, on oma rakas äijä, on aivan taivaallinen kokemus. Sitä lisää aina ja aina. Eikä loppua näy ;-). Ilolla pidän posliinia kun sellaista hoitoa saan ;-). 69 on muuten aivan loistava keksintö, mutta paneudu siinä sitten toisen hoitamiseen kun itse alat saada. Siinä unohtuu kyllä sen ihanan tatin hoitaminen ja vatkaaminen kokonaan, pullahtaa ulos suusta, ja usein niin että äijä olisi just ollut tulossa kans ja olis voinut vaikka vaihteeksi nielaista ;-). Ei me naiset sitä omaa alapäätämme niin kovin kauniina pidetä, joten se huomio, mitä omalta himokkaalta rakkaalta saa, tuntuu fyysisesti ja psyykkisesti ihan tajunnan räjäytykseltä. Itse en usko satunnaisiin seksisuhteisiin, parhaisiin seksikokemuksiini sisältyy välittäminen, toisen arvostus ja kunnioitus. Muutenhan se on pelkkää kylmää tekniikkaa, orkun voi saada joo, mutta ei se sama asia ole kuin oman rakkaan käsittelyssä. Sitäpaitsi erinomainen seksi vaatii luottamusta ja toisen tuntemista eli seksi senkuin paranee ajan kanssa! Enkä nuole samalla nautinnolla kenenkään muun kullia kuin sen oman herkkutatin :-). Nam! Lisää suuseksiä, kolme kertaa päivässä on ihan hyvä tahti :-D.

    • hiohjöoiujäiou

      Onneksi noille luuserilaiskimuskyvyttömillekkin riittää naisia:-)...Ainpanettaaa hoitelee piilohomot!

    • Ainpanettaa

      Kateellisen pane...panettelua ;-)...... Kunnon nuoleminen edellyttää tosimiestä, joka uskaltaa ja haluaa tyydyttää itsensä JA naisensa ja ymmärtää, että jaettu nautinto on tuhatkertainen nautinto! Nam, isoa kullia vielä sen nuolemisen päälle niin loiskunta kuuluu naapuriin :-P...... Alas opetella, osta persikoita :-D.......

    • par-isto

      Voimakasta, kiusoittelevaa, kovaa, alistavaa. Hallitsen myös suullisen nautinnon tuottamisen toiselle osapuolelle, oikean henkilön kanssa sekin on nautinto. Tästä kaikesta sainkin hetken nauttia, mutta nyt olen erinäisten sattumien jälkeen taas yksin paristokäyttöisen dildoni kanssa. Se ei maistu kovin hyvälle... :(

    • nainen194

      Miehen ääntely saa kyllä minut äärimmäisen kiimaiseksi. Hellä nuoleminen tuntuu parhaalta. Jos käyttää kielen kärkeä, täytyy olla todella varovainen. Tuntuu kyllä hyvältä jos kielen pää on vasten klitorista, kun se ei paina kovasti, ja liikkuu hyvin pienesti.. Mutta lämmin ja märkä suu on kyllä todella ihanan tuntuinen:P

      • Roger7

        Moi! Haluaksä että nuolen sua pitkään ja kärsivällisen hellästi? Laita sitten viesti [email protected]


    • nautinto!!!!!

      Jooh, kaikki eri tyylit mitä aloittaja antoi käy. nnammmms!
      Mutta naisen saa kiihkon partaalle jo kaikella muulla hyväilyllä/silittelyillä/kosketteluilla/suutelemisilla, että kannattaa EHDOTTOMASTI panostaa niihin ensin, ennen kuin etenee suihinottoon. Eli yksinkertaisuudessaan, NÄYTÄ naiselle ihailevasi hänen koko vartaloaan, koko kokonaisuutta, jolloin hänelle tulee varma ja antautuva, estoton fiilis, ja esim. orgasmin saanti ei ole enää jännityksestä/epävarmuudesta kiinni.
      Työnnä naisen reidet koukkuun (pyllistysasentooon, kun hän makaa selällään vastaanottamassa hoitoasi, näytä, että haluat nähdä kaiken mitä siellä on

    • Anonyymi

      😆😂

    • Anonyymi

      Tykkään kun hän tunkee peniken emättimeeni ja alkaa imeä tissiäni

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe