Mulla on ongelma.... Mitä teen? :(

kui1

Mul on sellane ongelma. Mä oon sellane joka on aina himas ja enkä mee ulos. Yks koulu suosittuimista pojista sanoi et sä voisit olla tosi suosittu ellet olis ton yhen kaveri. Ei kukaa syrji sitä mun kaveria mut se on vähä vammanne ja tosi ärsyttävä välil, mutku mul on sellane luonne et oo kaikkie kaa kavereit. Ei jaksa enää olla kaikki viikonloput himas vaa koneel stalkkaa jotain muita vaan bilettämäs mut en sit taas haluu lopettaa kaverisuhdetta sen kanssa. Nuoret on vittu julmia....

1

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nessun problema

No jos muutenkin vietät viikonloput koneella, etkä kaverisi kanssa, niin etkö silloin voisi halutessasi mennä muun porukan mukana? Voi sinulla ihan hyvin olla useampia kuin yksi kaveri.

Itse pyörin koko peruskoulun epäsuositun tytön kanssa, joten itsekin olin syrjitty. No kyllä myös vetäydyin kun en ollut ollenkaan samalla aallonpituudella muiden kanssa, mutta silti. Onneksi ihmiset kasvaa peruskouluajoista tai ainakin niistä mänteistä pääsee eroon menemällä eri lukioon kuin kaikki muut.

Nykyään on aikalailla eniten sen kaverin kanssa, jonka kanssa mulla on eniten yhteisiä kursseja. Kurssien kautta olen myös suurimman osan nykyisistä kavereistani saanut ja meillä on illanviettoja jokusen kerran vuodessa (synttäreitä, peli-iltoja ja halloween-bileitä jos minä järjestän). On joka tapauksessa harhaa, että kaikki nuoret viettäisivät kaikki viikonloppunsa bileissä. Useimmat tuntuvat lähinnä nukkuvan ja tekevän läksyjä, myös täysi-ikäisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe