Mulla on ongelma.... Mitä teen? :(

kui1

Mul on sellane ongelma. Mä oon sellane joka on aina himas ja enkä mee ulos. Yks koulu suosittuimista pojista sanoi et sä voisit olla tosi suosittu ellet olis ton yhen kaveri. Ei kukaa syrji sitä mun kaveria mut se on vähä vammanne ja tosi ärsyttävä välil, mutku mul on sellane luonne et oo kaikkie kaa kavereit. Ei jaksa enää olla kaikki viikonloput himas vaa koneel stalkkaa jotain muita vaan bilettämäs mut en sit taas haluu lopettaa kaverisuhdetta sen kanssa. Nuoret on vittu julmia....

1

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nessun problema

      No jos muutenkin vietät viikonloput koneella, etkä kaverisi kanssa, niin etkö silloin voisi halutessasi mennä muun porukan mukana? Voi sinulla ihan hyvin olla useampia kuin yksi kaveri.

      Itse pyörin koko peruskoulun epäsuositun tytön kanssa, joten itsekin olin syrjitty. No kyllä myös vetäydyin kun en ollut ollenkaan samalla aallonpituudella muiden kanssa, mutta silti. Onneksi ihmiset kasvaa peruskouluajoista tai ainakin niistä mänteistä pääsee eroon menemällä eri lukioon kuin kaikki muut.

      Nykyään on aikalailla eniten sen kaverin kanssa, jonka kanssa mulla on eniten yhteisiä kursseja. Kurssien kautta olen myös suurimman osan nykyisistä kavereistani saanut ja meillä on illanviettoja jokusen kerran vuodessa (synttäreitä, peli-iltoja ja halloween-bileitä jos minä järjestän). On joka tapauksessa harhaa, että kaikki nuoret viettäisivät kaikki viikonloppunsa bileissä. Useimmat tuntuvat lähinnä nukkuvan ja tekevän läksyjä, myös täysi-ikäisistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1768
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      170
      1185
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      63
      1131
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      26
      954
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      930
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      925
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      784
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      741
    Aihe