Rumuus

ruma_

Olen nuori lukiolaistyttö. Minulla on aina ollut hyvä itsetunto, meikkaan, laitan hiuksiani, koitan pukeutua minulle sopivalla tavalla. Saan silloin tällöin myös pojilta huomiota, ja olen seurustellut pariin otteeseen. En pidä itseäni rumana mutten kauniinakaan. Minulla on mielestäni persoonalliset ja ihan sievät kasvonpiirteet, mutta ei sellaiset klassisen kauniit.
Ongelma onkin, että minua on nyt lyhyen ajan sisään haukuttu useasti rumaksi. Kuukausi sitten kaksi poikaa kulki ohitseni, toinen vilkaisi olkansa yli ja totesi ystävälleen; Hyi vittu en oo vähään aikaan noin rumaa muijaa nähnyt. Tälläisiä tapauksia on nyt ollut muutama, ja se satuttaa. Olen itsekin alkanut uskoa että olen ruma. Katselen koulussa aina kauniimpia tyttöjä ja mietin kaikkia kauniita asioita mitä heissä on muttei minussa. Tänäänkin olin ulkona ystäväni kanssa, ja koitin ostaa kaljan poikaporukalta. Sanoin, että jos saan yhden niin annan euron ja suukon. Poikaporukka repesi nauruun ja yksi heistä sanoi: Siihen ei ihan euro riitä että tollasta suostuisin pussaamaan. Itsetuntoni menee roimaa vauhtia alaspäin. Mitä minun pitäisi tehdä? Neuvoja, tukea, apua? Ja anteeksi sekava teksti, ahdistaa vaan niin paljon.

6

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks oikeasti ruma

      Jos yhtään helpottaa, niin et ole ainoa joka on muilta saanut kuulla olevansa ruma. Mulle mun rumuudesta on sanottu monet kerrat, joten sen täytyy olla totta. Sä olet seurustellut, joten tuskin olet ruma, olet vaan persoonallisen näköinen. Mulle itselleni kävi kerran niin että eräässä illanviettopaikassa yks ikäiseni poika tuli mua hakemaan tanssimaan. Mennessämme hänen kaveriporukan ohi, siinä olleet pojat rupesivat nauramaan ja se tyyppikin nauroi. Sanoi jotain ett oli kavereiden kans lyönyt vetoa ett onko kanttia hakea mun näköistä tanssimaan, hän jätti mut tanssilatttian viereen ja meni kavereittensa luo takas ja sieltä kuului kova naurunräkätys. Mua on mun pari entistä naispuolista tuttavaa sanonut luontaantyöntävän näköiseksi. Eräässä työpaikassa siellä ollut naispuolinen työkaveri hyppäs kerran käytävällä mun eteen ja tyrkkäs ison peilin melkein mun naamaan kiinni ja sanoi, ett kato miten ruma naama näkyy. Eli kyllä sitä on saanut muutamat kerrat kuulla ettei ole mikään kaunis kasvoiltaan.
      Satuttaahan se jos muut haukkuvat, mutta en usko sun olevan ruma, sulla on jostain syystä itsetunto kateissa. Pojat saattavat esittää olevansa kovia tyyppejä ja siksi sanovat mitä sattuu. Anna niiden sanomisten mennä ohi korvien. Jos tosiaan olet saanut positiivistakin huomiota pojilta ja olet seurustellutkin, niin et sä silloin mikään ruma ole. Tsemppiä ja yritähän piristyä.

    • olipas..

      Olipas kamalia tarinoita molemmilla. Miten ihmiset osaakaan olla julmia idiootteja?! Varmasti tuntuu tosi pahalta tollaset kommentit, mutta muista että meitä on hyvin erinäköisiä ihmisiä ja sen takia kyllä löydät ihmisen joka rakastaa sua aivan sellaisena kuin olet. Annat vaan ittes loistaa sisältä päin sellasena kun olet, niin usko tai älä se heijastuu myös ulospäin. Pidä hyvää huolta itestäs, yritä tehdä asioita joista tuut onnelliseksi. Tollanen julmuus on aivan kamalaa naiselle. Mutta nouse noiden idioottien yläpuolelle, kyllä sä tiedät millä on oikeasti merkitystä. Typeryys ja julmuus on pahinta mitä voi olla.

    • persoona xx

      Ole juuri sellainen kuin olet ja et varmasti ole mikään rumilus.Tuon ikäiset pojat soittavat suutaan mutta oikesti haaveilevat juuri sinunkailtaisesta nuoresta neidosta. :) Parempi vaan jättää ne kaljanostot ja osta vaikka pirteä huulipuna :D

    • oppeliini1

      Kertomianne noin tyhmiä ihmisiä EI VOI olla olemassa!

      Tuon tason äälioitä kun osuu kohdalle, on parasta vain ohittaa ne. Kun näet koiran kakkaa kadulla, ethän sinä jää sitäkään penkomaan ja katselemaan tai analysoimaan! Nuo ihmiset kuuluvat koiran-kakka-ryhmään. Vain astu niiden (huom! ei edes "heidän" ) ohitse edes ajattelematta niitä.
      JA jatka matkaasi arvokkaana Luojan luomana yksilonä.

    • uuuujeaaaaaaaaaaaa

      Ole onnellinen, kauneus on katoavaista, rumuus sen kun lisääntyy. Vitsi. Ei nainen nuorena ole ruma. Koltiaisia vaan harmitti kun tiesivät että heillä ei ole mahdollisuutta sinuun.

    • aloita näistä

      Tsekkaa se tukka ja meikki. Esim. vääränsävyinen tai liian paksu meikkivoide, voimakkaasti meikatut/nypityt kulmakarvat, vääränsävyistä luomiväriä/poskipunaa, huonosti häivyteltyjä rajoja ja liian paljon mitä tahansa on harvoin kenenkään ulkonäön eduksi.

      Jos meikki tai hiukset ampuu vähääkään yli, on aika herkässä joillain pojilla se negatiivinen palaute, olen huomannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe