Voiko selvempää tulosta tulla?

rengistä isännäksi

Kaksi viestiä yhdistettynä.

yhteisellä asialla-nimimerkki

Vaalilupaus 1976, muistin virkistämiseksi:

"Keskustapuolueen Pyhäjärven kunnallisjärjestö; Miten tästä eteenpäin?
-Pois sooloilu, henkilökohtaiset pätemiset ja puoluepoliittiset pistekeräilyt yhteisten asioiden hoidosta."

Paisuu ja posahtaa-nimimerkki

"Vaalien välillä tapahtuneet todelliset teot 1977 -2008
Sooloilua, henkilökohtaista pätemistä, ja itsekukin keräsi pisteitä omaksi eduksi ja yhteiset asiat unohdettiin.

Ja nyt v.2013
Sooloilun suosiminen on luonut diktaattorin,

henkilökohtaiset pätemiset ovat kasvattaneet sivistymättömiä ja röyhkeitä päättäjiä,

pisteiden keruulla on kehitetty (bonus) hissiliike, tulos näkyy lähipiirien ja sukulaisten suosittelussa virkoihin,luottamuspaikkoihin ja järjestöjen johtoon,

ja yhteisiä asioita hoidetaan vain oman rintamuksen panssaria vahvistaen"

14

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelle

    • Päällisin puolin

      Ei aloittaja olee ollenkaan pelle, eikä viestissä mainitut nimimrkitkään.
      Sinua vaan korpee, kun on ihmisiä, jotka pysyvät kaukana viestin sisältämistä ihmistyypeistä.

      Kyseessä on ns. uusnepotismin ylälaji, pienen paikkakunnan omintakeinen tavasta tuottaa kuningasmehiläinen, ilmassa pörräävä mustaperänen syöttiläs.

      Toisaalta, sisäsiittoisuuden tulos näkyy vaikutuksena keskellämme
      .
      Sisäsiitoisuusnepostismin voimaa hyödyntäen ja täyttäen kaikki paikat, joilla on pieninkään tapa vaikuttaa paikkakunnan yleismasentuneisuuteen, kaikki vaan jaetaan sulle mulle- porukan seniilimpien käsiin.

    • anonyymiiii

      sama pelle. Naurettavaa kirjoitella muka eri kirjoittajana kun viesti on lähtenyt samasta IP:stä!

    • Olen entinen kepujäsen .
      Jäsenyys loppu kun Pirkko Salmela tuli hakeeen äänestysmielipiteitä jäsen äänykseen.
      Sanoi jott minä en saa äänestää.
      Empä sitten äänestännä muuta kuni jaloillani.
      Hyvä niin koska kepu on menny kauas Alkiolaisuudesta.

    • IP-fiksu

      Paraskin nettipoliisi!!!
      Olet itse niin alakieroinen, että kun et muuta voi, niin kirjoitat noin...mulle on ihan sama, vaikka sataa nimimerkkiä joku käyttää..hänen itsensä asiahan se on..

      Ota, mikäli osaat, kantaa, onko esitetyt OLETTAMUKSET muka sen enempää väärin/valheita, kuin mitä oli kaupunginhallituksen todistelija ja lentokentän uuspäällikkö A.Kaurasen ...oletan.

      Tutkihan nyt, mistä IP-stä tämä viesti kirjoitettiin, fiksu.

      • Ei muuten oo sama heppu.
        Olin seläntakana juomassa k ahvii kun hän kirjoitti tuon aloituksen.

        Osoite voi olla sama, sitä en tiedä, mutta kirjoittaja on eri.


    • tieto on poikaa

      Hyvä Arto!

    • anonyymiii

      heh heh heee. Vai selän takana kahvia juomassa. Voi että olet sitten tosi älypää!!! Siis se toinen aloitti ja sinä katsoit selän takana. Sitten joku muu vastasi samalla koneella mutta ei aloittaja!

      Oletko Arto miettinyt muuten miten fiksuja tähtitieteilijät ovat. He ovat selvittäneet tähtien nimet vaikka ne sijaitsee miljoonien valovuosien päässä toisistaan!

    • kahveetunnilta

      Jokikylän turkishaalarihemmo on helevetin kova luppoilija ei loppailija!Haalarihemmon eka sanat ovat kuulemma olleer parraaseen työaikaan tämäkin!

    • toteutuma

      Aloitus. TOTTA JOKA SANA.

    • toteutuma

      Aloitus.Sontaa joka sana.

      • kaupunkilainen 12345

        Laita aloittaja nimiä kehiin, että ketä on valittu virkoihin siten, että valinnat on ratkaissut joku sukulaisuussuhde eikä ammattitaito ja koulutus.


    • totta niin, on

      Miksi, eihän aloituksessa noin sanallakaan mainita?

      Rivien välistä sen voinee toki tulkitakin syylliset, eli jos siihen älähtää ja tiedostaa että totta maar " syytä ja seppää" ., joo onhan sitä niin.

      On kyllä on.
      En muuta väitäkkään.

    • loruilija

      hävisit!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe