Voiko selvempää tulosta tulla?

rengistä isännäksi

Kaksi viestiä yhdistettynä.

yhteisellä asialla-nimimerkki

Vaalilupaus 1976, muistin virkistämiseksi:

"Keskustapuolueen Pyhäjärven kunnallisjärjestö; Miten tästä eteenpäin?
-Pois sooloilu, henkilökohtaiset pätemiset ja puoluepoliittiset pistekeräilyt yhteisten asioiden hoidosta."

Paisuu ja posahtaa-nimimerkki

"Vaalien välillä tapahtuneet todelliset teot 1977 -2008
Sooloilua, henkilökohtaista pätemistä, ja itsekukin keräsi pisteitä omaksi eduksi ja yhteiset asiat unohdettiin.

Ja nyt v.2013
Sooloilun suosiminen on luonut diktaattorin,

henkilökohtaiset pätemiset ovat kasvattaneet sivistymättömiä ja röyhkeitä päättäjiä,

pisteiden keruulla on kehitetty (bonus) hissiliike, tulos näkyy lähipiirien ja sukulaisten suosittelussa virkoihin,luottamuspaikkoihin ja järjestöjen johtoon,

ja yhteisiä asioita hoidetaan vain oman rintamuksen panssaria vahvistaen"

14

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelle

    • Päällisin puolin

      Ei aloittaja olee ollenkaan pelle, eikä viestissä mainitut nimimrkitkään.
      Sinua vaan korpee, kun on ihmisiä, jotka pysyvät kaukana viestin sisältämistä ihmistyypeistä.

      Kyseessä on ns. uusnepotismin ylälaji, pienen paikkakunnan omintakeinen tavasta tuottaa kuningasmehiläinen, ilmassa pörräävä mustaperänen syöttiläs.

      Toisaalta, sisäsiittoisuuden tulos näkyy vaikutuksena keskellämme
      .
      Sisäsiitoisuusnepostismin voimaa hyödyntäen ja täyttäen kaikki paikat, joilla on pieninkään tapa vaikuttaa paikkakunnan yleismasentuneisuuteen, kaikki vaan jaetaan sulle mulle- porukan seniilimpien käsiin.

    • anonyymiiii

      sama pelle. Naurettavaa kirjoitella muka eri kirjoittajana kun viesti on lähtenyt samasta IP:stä!

    • Olen entinen kepujäsen .
      Jäsenyys loppu kun Pirkko Salmela tuli hakeeen äänestysmielipiteitä jäsen äänykseen.
      Sanoi jott minä en saa äänestää.
      Empä sitten äänestännä muuta kuni jaloillani.
      Hyvä niin koska kepu on menny kauas Alkiolaisuudesta.

    • IP-fiksu

      Paraskin nettipoliisi!!!
      Olet itse niin alakieroinen, että kun et muuta voi, niin kirjoitat noin...mulle on ihan sama, vaikka sataa nimimerkkiä joku käyttää..hänen itsensä asiahan se on..

      Ota, mikäli osaat, kantaa, onko esitetyt OLETTAMUKSET muka sen enempää väärin/valheita, kuin mitä oli kaupunginhallituksen todistelija ja lentokentän uuspäällikkö A.Kaurasen ...oletan.

      Tutkihan nyt, mistä IP-stä tämä viesti kirjoitettiin, fiksu.

      • Ei muuten oo sama heppu.
        Olin seläntakana juomassa k ahvii kun hän kirjoitti tuon aloituksen.

        Osoite voi olla sama, sitä en tiedä, mutta kirjoittaja on eri.


    • tieto on poikaa

      Hyvä Arto!

    • anonyymiii

      heh heh heee. Vai selän takana kahvia juomassa. Voi että olet sitten tosi älypää!!! Siis se toinen aloitti ja sinä katsoit selän takana. Sitten joku muu vastasi samalla koneella mutta ei aloittaja!

      Oletko Arto miettinyt muuten miten fiksuja tähtitieteilijät ovat. He ovat selvittäneet tähtien nimet vaikka ne sijaitsee miljoonien valovuosien päässä toisistaan!

    • kahveetunnilta

      Jokikylän turkishaalarihemmo on helevetin kova luppoilija ei loppailija!Haalarihemmon eka sanat ovat kuulemma olleer parraaseen työaikaan tämäkin!

    • toteutuma

      Aloitus. TOTTA JOKA SANA.

    • toteutuma

      Aloitus.Sontaa joka sana.

      • kaupunkilainen 12345

        Laita aloittaja nimiä kehiin, että ketä on valittu virkoihin siten, että valinnat on ratkaissut joku sukulaisuussuhde eikä ammattitaito ja koulutus.


    • totta niin, on

      Miksi, eihän aloituksessa noin sanallakaan mainita?

      Rivien välistä sen voinee toki tulkitakin syylliset, eli jos siihen älähtää ja tiedostaa että totta maar " syytä ja seppää" ., joo onhan sitä niin.

      On kyllä on.
      En muuta väitäkkään.

    • loruilija

      hävisit!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe