Muistatteko aikaa.....

EUvostoliitto

Muistatteko aikaa, Jolloin Neuvostoliitossa ei pimeän aikana saanut käyttää kuin parkkivaloja niin taajamassa, Kuin sen ulkopuolellakin. Perusteluna se, Ettei vastaantuleva häikäistyisi.

Sama järjestelmä on palannut Euvostoliittoon ajovalojen, Ja monen muunkin asian myötä. Tältäkö se tuntui silloin asua Neuvostoliitossa........

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288603602958.html

6

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoon mars

Ei noin paha kateellisuus ole terveellistä kenellekään. Keskustele asiasta työterveyshuollon kanssa.

• setä nolasi itsensä

no setähän on ihan sekaisin. et siis halua tunnustaa nykyisiä valosäädöksiä, vaan koitat vääntää jotain typerää juttuasi mukaan soppaan.
      Et ole ilmeisesti vieläkään toipunut Neuvostoliiton hajoamisesta, no ei hätää teitä löytyy vielä muutamia.

• EUvostoliitto...

Jep.....Ja tulossa on vielä muitakin entisessä Neuvostoliitossa olleita lakeja Euvostoliittoon, Kunhan aikaa kuluu........

• NEUROPA.....

Nyt niitä on Direktiivit, Jotka neuvostoliitossa olivat lakeja.
      "Kullit ovat suomessa liian käyriä, Ja vasemmalle väärällään. Siihen pitää tehtailla direktiivi, Jotta KAIKILLA EUvostoliitossa olisi saman mittainen kulli, Ja suora sellainen. Ja sitten on näitä terva, Kurkku, puun poltto, Yms muita typeryyksiä, Mitä Bryssel "Duumastaan" suoltaa luullen, Että pohjoisella/Etelän pallonpuoliskolla ei ole mitään eroa......
      En vieläkään ole törmännyt Suomalaiseen Banaani viljelmään Suomessa...........

• voi näitä juntteja

jutut on kuin suoraan lähiöbaarin penkiltä ja takana loistava tulevaisuus.
        ihan perus Persujen juntteja juttuja.

• voi noita uskovia...

Joillekkin sen totuuden tunnustaminen tekee vaan suunnattoman kipeää.........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe