Tämä taitanee kuulua tänne kateus -osioon. Miksi Suomessa ei saa olla onnellinen toisten puolesta? Nytkin kun Teuvalla joku onnekas voitti 20 milliä, niin Ilta-Sanomien kommenttikentässä eka kommentti oli: "En onnittele, olisin itse halunnut nuo rahat" ja 150 yläpeukkua. 
No Ilta-Sanomien kommentoijien henkisestä älykkyysosamäärästä voi olla montaa mieltä, mutta minusta tuo kommentti kiteytti tyypillisen suomalaisen pessimismin. Heti masennutaan jos jollakin toisella on onnistanut jossakin asiassa. Ihme kyllä itse en koe olevani tällainen pessimisti, vaikka olen pesunkestävä suomalainen, mutta samalla köyhä. Tässä Teuvan-tapauksessa on toinen, inhottava puoli: tuo voittaja saa kovasti miettiä miten pysyä salassa pienenllä paikkakunnalla. Kadehtijoita ja rahankerjääjiä varmasti riittää. 
Mutta eihän tuo iltasanomien kommentoija ja peukuttajat sitä älyä.
Kamala kateus toisten onnesta
en oo kade!
1
292
Vastaukset
- tommi3Kateellisia ihmisiä on Suomessa paljon, ehkä prosentuaalisesti enemmän kuin monessa muussa maassa, mutta kyllä niitä on muuallakin. Esim. Madeiran saarella sellaisia on nyt tullut vastaan jo useampia. 
 Alkaa kyllä naurattamaan ihmisten tyhmyys ... ROTFLMAO. Eikö ihmiset ymmärrä että heillä on oma elämä johon keskittyä?!
 Kaikkein huvittavimpia ovat aikuiset ihmiset, jopa keski-ikäiset jotka yht'äkkiä pudottavat itsensä 10-vuotiaan tasolle sarkastisilla kommenteillaan, osoittaen kateutensa. Mihin tämä maailma on menossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset434985
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183676
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693463
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral872702
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181791
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161606
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011468
- 1521331