Halvin tapa päästä täysikokoisen kennorungon omistajaksi on ostaa vanha 5D tai 1Ds (Mk I tai II). Näitä näkyy myynnissä silloin tällöin alle 1000 euron hintaluokassa. Onko noista enää haastamaan uusia runkoja? Se on selvää että ergonomisesti nuo ovat hyvää luokkaa ja laadukkaasti tehtyjä, joissa ei kolhut tunnu. Suuria takanäyttöjä, kosketusnäyttöjä ja gps-tunnistimia ei ole, mutta en niitä kaipaakaan.
Millaisia nämä ovat suorituskyvyltään kun vertaa uusiin halparunkoihin?
Vanha huippurunko vs uusi halparunko?
2
184
Vastaukset
- hyvä aihe
Sinänsä paha kysymys, koska pelkällä rungolla ei mitään tee.
Mieluummin hankin rungon uutena ja lasit käytettyinä. Rungoissa olen myös hieman enemmän taipuvainen luopumaan ominaisuuksista kuin laseissa, kun nämä eivät rajoita minun valokuvaamistani. (Ottaa vain 3kuvaa/s sarjakuvauksella... soo) - oma maku paras maku
"Millaisia nämä ovat suorituskyvyltään kun vertaa uusiin halparunkoihin? "
Selvinnee erilaisia testejä lukemalla.
Toki kannattaa myös huomioida runkojen koko.
Ammattimallit ovat yleinsä raskaita ja kookkaita verrattuna harrastelimalleihin.
Eli oman käden tuntumaa ja sopivuutta voi miettiä, kuten käyttölogiikan toimivuutta juuri itselle ja siihen käyttöön johon on suuntautunut.
Luultavasti uusi runko on parempi kuin vanha esim hämärä ja iltakuvauksessa, sillä kennotekniikka on parantunut huomattavasti esim viimeisen 5v aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220