Kansanedustaja Paateron pimeä puoli

SDP vajoaa

--- Saapunut viesti ---
Aihe: Kansanedustaja Sirpa Paateron pimeä puoli julkisuuteen
Lähetetty: 26.9.2013 21:10
Lähettäjä: [email protected]

KANSANEDUSTAJA SIRPA PAATEROLLE JA MUILLE ASIANOSAISILLE


Kansanedustaja Sirpa Paatero kirjoitti paikallislehteen Kotkalle negatiivisista sähköpostiviesteistä, mutta ei tee ongelmien korjaamiseksi muuta kuin valittaa asiasta poliittisten päämäärien saavuttamiseksi. Tähän kansanedustaja Paatero saa kiitettävästi palstatilaa paikallisessa Kymen Sanomissa.

http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2013/09/26/Suhteellisuudentaju ja vastuu kateissa/2013316314966/69?viesti=viesti_moderoinnissa#kommentti

Kansanedustaja Paatero on ollut vuosia päättäjänä hyväksymässä Kotkan kaupungin ylläpitämän laittoman mustan listan ja väärennettyjen askirjatietojen käyttämistä syyttömän ihmisen vahingoksi.

Paatero on hyväksynyt myös Kotkan kaupunginlakimies Marianna Ruonalan laatiman valheellisen asiakirjan, jolla on tehty minulle vahinkoa liki 10 vuotta, mutta tämänkään törkeyden korjaaminen ei Paateroa kiinnosta.

Lainsäätäjänä Paatero on hyväksynyt kaikki laittomuudet, mitä Kotkan kaupunginsihteeri Raino Hassinen tekee jatkuvasti, kun Hassinen ei suostu antamaan minun asiakirjapyyntöihini lain takaamaa kirjallista vastausta, kuten jäljempänä olevasta rehellisen valtuutetun Arto Hirvosen valtuustoaloitteestakin ilmenee.


SIRPA PAATERON PIMEÄ PUOLI JULKISUUTEEN

Kymen Sanomat tekisi kymenlaaksolaisille palveluksen, jos lehti julkaisisi Paateron likaisesta kaksinaamaisesta poliittisesta pelistä edes yhden pienen uutisen.

Sirpa Paateron isä oli Kotkan kaupungin rakennusmestarina melkoisen oikeudenmukainen mies, mutta tytär on osoittautunut sortopolitiikan kannattajaksi ja Kotkan kaupungin virkamiesten laittomien toimien puolustajaksi. - Ja sitten Sirpa kehtaa mainostaa demarien oikeudenmukaisuutta, kun samaan aikaa itse toimii täysin päinvastoin lain kunnioittamista vastaan.

On selvää, että kansanedustaja Paatero on vuosien ajan lietsonut syyttömään kohdistettua syrjintää omalla kaksinaamaisella toimintaesimerkillään kaupunginvaltuutettuna.

Kansanedustaja Paatero näyttelee oikeudenmukaista ihmistä, mutta on todellisuudessa kaupunginvaltuutettuna ollut härski vääryyden ja laittomuuden kannattaja nk. Kervis-asiassa.

Hyvää tässä Kotkalle negatiivisessa viestissäni on se, että Paatero ei pysty kumoamaan näitä minun esittämiä tosiasioita muuten kuin selittämällä asioita niiden vierestä.


ARVOISAT KANSANEDUSTAJAT

Onko missä muussa kaupungissa kuin Kotkassa mahdollista, että syytön on laitettu laittomien mustien listojen ja väärien asiakirjatietojen nojalla ensin kelvottomaksi työntekijäksi ja sitten tappouhkaajaksi ja murhaan osalliseksi ja vielä senkin jälkeen syytöntä kiusataan, jättämällä vastaamatta minun asiakirjapyyntöihini?

Kaiken edellä mainitun roistoilun tietää kansanedustaja Sirpa Paatero, mutta siitä huolimatta hän vaan itsepintaisesti tukee väärinkäytöksiin syyllistyneitä Kotkan kaupungin johtavia virkamiehiä.


Haminassa 26.9.2013

Asko Kervinen




KOTKAN KAUPUNGINVALTUUSTOLLE 23.9.2013


Valtuustoaloite Kotkan kaupunginhallituksen toimivaltavelvollisuudesta asettaa kaupunginsihteeri Raino Hassinen virkavastuuseen useista tieto- ja asiakirjapyyntöihin vastaamatta jättämisistä.


1. Mihin toimenpiteisiin kaupunginhallitus aikoo ryhtyä, että kaupunginsihteeri Hassinen suostuisi antamaan lain takaaman kirjallisen vastauksen Asko Kervisen 11.2.2012 lukien alkaneisiin asiakirjapyyntöihin, koskien kaupunginjohtaja Henry Lindelöfin kaupunginhallituksen päättäjille 289.2009 lukemaa tappouhkausta, jonka tekijäksi kaupunginjohtaja Lindelöf on syyllistänyt syyttömän Kervisen.

2. Mihin toimenpiteisiin kaupunginhallitus aikoo ryhtyä, että kaupunginsihteeri Hassinen suostuisi antamaan lain takaaman kirjallisen vastauksen Kervisen 10.7.2013 päivättyyn tietopyyntöön, koskien Hassisen suostumusta Korkeimman oikeuden valitusasiaan.

3. Mihin toimenpiteisiin kaupunginhallitus aikoo ryhtyä, että kaupunginsihteeri Hassinen suostuisi antamaan lain takaaman kirjallisen vastauksen Kervisen 21.7.2013 päivättyyn tietopyyntöön, koskien kaupunginsihteeri Hassisen poliisille lähettämää ilmoitusta väitetystä Kervisen 30.6.2010 lähettämästä uhkaavasta sähköpostiviestistä, josta kaupunginlakimies Marianna Ruonala on todistajana käräjäoikeudessa 22.2.2011 antanut todistajalausunnon.



Arto Hirvonen

0

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

        Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
        Maailman menoa
        133
        1342
      2. Ehdin aamulla

        ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
        Ikävä
        139
        1195
      3. Mä todella toivon että

        Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
        Ikävä
        26
        846
      4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

        Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
        Maailman menoa
        156
        832
      5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

        Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
        Ikävä
        41
        746
      6. Naiselle kysymys

        Oletko rakastunut minuun?
        Ikävä
        54
        733
      7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

        Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
        Ikävä
        150
        733
      8. Laita viestiä?

        Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
        Ikävä
        48
        728
      9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

        Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
        Ikävä
        27
        588
      10. Sun pitää mies unohtaa

        Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
        Ikävä
        37
        575
      Aihe