Isän rakkaus.

uskis1

Jumala rakastaa teitä kaikkia ihan hirveesti ! Jeesus tulee vielä takaisin , oletko valmis?

36

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valoon1

      Ootko sitä porukkaa joka kiertää iltasin kaupungilla? En ehtinyt rukoilemaan kansanne,mitä voin tehdä että pelastuisin? Missä kirkonne sijaitsee?

    • beliver
    • vähän yritystä nyt

      köyhä provo

    • marikki5

      Karseaa. Ehkä ainoa asia, jota LPR:sta EI puutu, on kummat uskonnolliset ryhmät.

    • Allelujaa

      Kirkko vie rahat firmoilta muutenkin!!!

    • valoon1
      • zeppelin70

        sekopäät!


    • Varo harhaopettajia

      Varokaa hyvät ihmiset näitä helluntailais-karismaattisia eksyttäjiä. Nämä kuvittelevat rukouksella ja kielilläpuhumisella parantavansa, mutta huijaavat teitä ja vievät rahanne. Jumala parantaa jos tahtoo ilman näitä harhaopettajia.

    • even legs
    • valoton2

      Hallelujaaa vaan...tuo RLM videopätkä jalan "pidennyksestä" voisi laittaa hauskoihin kotivideo-ohjelmaan.Oikeesti jos olisin syvästi uskonnollinen ihminen niin kutsuisin tuota räikeäksi jumalan pilkaksi.Tämä on taas yksi silmänkääntötemppu ja huono sellainen jolla voi kusettaa heikoilta yksilöiltä rahat pois.

    • karies 3-pinnalla

      Olen kuullut myös kultahippujen ja hampaiden ilmestymisestä, voinko peruuttaa hammaslääkäri aikani ja tulla Simolantielle sensijaan?

    • juurihoto

      Onks simolantillä hamaslääkäri?Yksityinen vai eskoten?

    • hyvä häviäjä

      Olen köyhä opiskelija eikä minula ole rahaa käytä salilla,haluaisin silti ola kuin Schwarzenegger. Voinko saada apua simolantieltä hutamala nimeä?

    • sustanon250

      Uskoisin että jos jalka kasvaa pituutta niin miksikäs ei lihaskin.Varmaan terveellisempi vaihtoehto kuin ne potareiden käyttämät hormoonit.

    • mack the knife

      Mitä kautta voin tukea RLM:n toimintaa rahallisesti? Olen tullut selkään puukotetuksi omassa yhteisössäni ja haluan auttaa mullistuksen toteuttamisessa.

    • Benny Hill
    • wretched1
    • pinnallakävelyä

      Jos epäuskosi määrä ylittää uskosi määrän, vajoat syviin vesiin. Pidä katse tiukasti Jeesus Kristus Nasaretilaisessa, niin et huku.

    • Whooo Hoo

      Pastori Jaska rules!

    • Moses666

      Koska Jesus tulee takaisin?

    • ZzXyzzz

      Onkohan tuo ihan luvallista touhua. Perustetaan tuollaisia ns. seurakuntia ja ollaan olevinaan pappeja tai jotain.

    • Kummaa sakkia !

      Miksi papit vetää lapsia hanuriin ?

    • jr12

      joo on perseestä tämäkin? tuleeko se vapahtaja 2 sen bussilla ja pysähtyykö? armilassa?

    • uskonpuhtistus

      Vero ym viranomaisten tutkintaan tollaset.

    • t: fobba

      ap report

    • jormu49

      Pelastuin tänään!!!!!

    • reverend666

      kaaduin kadulla,olenko pelastunut?

      • Pilkka puheineen tulee ihmiset vielä, mutta tulee vielä päivä, jolloin hymy hyytyy.

        Jokainen ihminen joutuu tuomiolle, suuressa oikeudenkäynnissä, kun kirjat avataan,, ja tuomio riippuu siitä, miten suhtaudut Evankeliumiin.

        Joh.3:16-18. Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. [Room. 5:8, Room. 8:32]
        17 "Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.
        18 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan. .


      • reverend666
        aksu521 kirjoitti:

        Pilkka puheineen tulee ihmiset vielä, mutta tulee vielä päivä, jolloin hymy hyytyy.

        Jokainen ihminen joutuu tuomiolle, suuressa oikeudenkäynnissä, kun kirjat avataan,, ja tuomio riippuu siitä, miten suhtaudut Evankeliumiin.

        Joh.3:16-18. Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. [Room. 5:8, Room. 8:32]
        17 "Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.
        18 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan. .

        ylläolevat jalanpidennys ja muut videot eivät valitettavasti edesauta hymyn hyytymistä.


      • Thorshammers
        aksu521 kirjoitti:

        Pilkka puheineen tulee ihmiset vielä, mutta tulee vielä päivä, jolloin hymy hyytyy.

        Jokainen ihminen joutuu tuomiolle, suuressa oikeudenkäynnissä, kun kirjat avataan,, ja tuomio riippuu siitä, miten suhtaudut Evankeliumiin.

        Joh.3:16-18. Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. [Room. 5:8, Room. 8:32]
        17 "Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.
        18 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan. .

        Ha ha ha
        Olet laittanut panokseni likoon väärään uskontoon. Mitäs sitten suu pannaan kun onkin Valhalla minne mennään.


      • hipheijaavaan

        Ihanko oikeesti joku vielä uskoo noita hölynpöly juttuja jumalasta ja sen pitkätukkaisesta punkkua juovasta pojasta?


    • JarmoAsikainen

      Siunausta sinulle! kiitos viestistä!

    • Musse1969

      Jumala ei ole lapsi.jos on lapsi ei voi antaa että joku tappaa .ja jos jumalalla lapsia miksi hänelle vain yksi lapsi .jumalalla voi olla vaikka 100 lapsi .tai ihän liika lapsia.eli herralla ei ole lapsia.jesuus on profeetta ja hän käski seurakaa allah äläkä seurakaa minua ) .

    • jusy

      Suomeen kyllä tulee profetta Muhamed ensiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe