Hei,
Olen 27v työssäkäyvä mies. Olen tällä hetkellä asuntoa vailla. En haluaisi muuttaa ahtaaseen yksiöön, tästä syystä haen kämppistä yhteiseen isompaan asuntoon. Sijainnilla nyt ei sinänsä ole niin väliä mutta mitä lähempänä keskustaa niin sitä parempi. Tupakoin erittäin satunnaisesti enkä jaksa yökerhoissa juosta. Jos tulee jossain käytyä niin se on sitten pubissa.
Kämppiksen sukupuolella ei ole mitään väliä. Toivoisin kuitenkin, että olet 20-30-vuotias. Etkä mikään bilehirmu joka tulee jokainen viikonloppu keskellä yötä kotiin oksentaen.
Jos olet jotenkin samassa tilanteessa niin etsitään yhdessä kämppä!
27v mies etsii kämppistä Helsinkiin
Asuntoa vailla
2
179
Vastaukset
- laurrrrramaria
laita sähköpostia niin kirjottelen lisää? täällä myös yksi asunnoton!
- Asuntoa vailla
Moro! Alkuperäinen kirjoittaja tässä. Laitatko mulle sähköpostia osoitteeseen jusvis @ gmail . com ja kerrot hieman itsestäsi ja tilanteestasi. Oma asunnon tarpeeni on siis pikainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666